• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Äntligen fĂ„r man vara med i klubben :)
SBGX061
FA859965-5B12-4764-B5D5-B35569C49931.jpeg

KÀnns redig, över förvÀntan men svÄrt att fÄ perfekt size pÄ den!
Är en aningen tajt just nu, skulle behöva en halvlĂ€nk :)
Grymt, den ser inte sÄ vÀrst rolig ut men dÄ Àr det kul att den kÀnns bra iallafall! Funderar nÀmligen pÄ en sÄdan (men 40mm).

Rolig? Den som vill ha roliga klockor fÄr köpa G-Shocks ;) Denna Àr stilren!
Just det fick jag höra av den som jag sÄlde min sbgx061 till... Hans tjejs kommentar var just "den sÄg vÀl inte sÄ rolig ut" nÀr han visade sin nyinkomna GS :p
Personligen gillar jag att GS svarta tavlor Àr just bara svarta, inga reflexer, inte blanka, inte matta. Bara svart :blackalien:

VÀnner tÀnkte att jag ska byta ut lÀnken pÄ min Snowflake(SBGA211) vad tycker ni Àr absolut snyggaste alternativet? sugen pÄ svart lÀder men vill ha lite input :)

VÀnner tÀnkte att jag ska byta ut lÀnken pÄ min Snowflake(SBGA211) vad tycker ni Àr absolut snyggaste alternativet? sugen pÄ svart lÀder men vill ha lite input :)

Tycker det Àr svÄrt att hitta bra band som flyger till den boetten
@Molle , du krÀngde vÀl pÄ ett svart band med böjda Àndbitar som kom frÄn en annan Seiko krono?? Hör för mig att det satt som p***n i Greta!

Om du har en stund över kan du kolla in denna trĂ„d pĂ„ WUS, ”Grand Seiko on Straps”, finns en del inspiration dĂ€r!

Jag tycker nog den Àr snyggast utan svÀngd infÀstning pÄ bandet. BlÄtt verkar vara populÀrt nÀr man googlar, men den svÀljer nog det mesta.

Tillbaka
Topp