• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Riktigt snyggt med svarta inlÀgg i index & visare :cigar:

Tackar tackar.

vackert!

Tack för det!

mitt 2+ var faktiskt en passning till referensen - @BarbaBaba postade Sbgv223 - min Àr SBGJ225... :)
men gissar att din inte Àr SBGJ226 ;)

Hehe, blev hĂ€nförd av era grymt snygga klockor och ville vara med och leka:D. Mitt 3+ syftade till ”mĂ„ndags GS”, och min har ref SBGM025, men byter man ut en bokstav och lite siffror sĂ„ Ă€r vi inte allt för lĂ„ngt ifrĂ„n varandra:).

Tackar tackar.

Hehe, blev hĂ€nförd av era grymt snygga klockor och ville vara med och leka:D. Mitt 3+ syftade till ”mĂ„ndags GS”, och min har ref SBGM025, men byter man ut en bokstav och lite siffror sĂ„ Ă€r vi inte allt för lĂ„ngt ifrĂ„n varandra:).

helt ok att bli hÀnförd... gillar din GMT skarpt - en liten udda fÄgel - tror kanske du tom Àr ensam om just den pÄ KS!!

04E56572-3B83-4ED3-A753-571EEDC579A0.jpeg

Nytt visitkort, SBGJ003. :D

Fick en lite present idag av tjejen med det hÀr fina kortet till :heart: hehe hon har alltsÄ förstÄtt att en spring drive mÄste in i hemmet. Funderar pÄ att sÀlja min 114060 och gÄ över till GS Àven pÄ "sportklockan" eller Àr det dumt? (dum frÄga i denna forumdel kanske) NÄgon av er kanske har en spring drive ni tröttnat pÄ :pompus:
asdasdasdas.jpg

Fick en lite present idag av tjejen med det hÀr fina kortet till :heart: hehe hon har alltsÄ förstÄtt att en spring drive mÄste in i hemmet. Funderar pÄ att sÀlja min 114060 och gÄ över till GS Àven pÄ "sportklockan" eller Àr det dumt? (dum frÄga i denna forumdel kanske) NÄgon av er kanske har en spring drive ni tröttnat pÄ :pompus:
asdasdasdas.jpg
Hon Àr en keeper, det mÀrkte jag direkt ;) :happyhappy:

asdasdasdas.jpg
Sportigare och hÄllbarare Àn nya kvarts gmt Àr nog svÄrt att hitta hos GS.
IMG_20190203_113834-01.jpeg

Sbgn003

Sportigare och hÄllbarare Àn nya kvarts gmt Àr nog svÄrt att hitta hos GS.
IMG_20190203_113834-01.jpeg

Sbgn003
HÄller helt med, testade den förra helgen hos KM globen. Men tÀnkte nog avvakta lite och se om det kanske blir nÄgot gruppköp efter Basel.
Enda nackdelen med dessa klockor Àr att det inte finns nÄgon mikrojustering, har blivit bortskÀmd med Submariner. Hoppas pÄ en cool dykare frÄn GS eller Seiko med snabbjustering och sÄklart ett gruppköp pÄ det :p Man fÄr vÀl önska ;)

HÄller helt med, testade den förra helgen hos KM globen. Men tÀnkte nog avvakta lite och se om det kanske blir nÄgot gruppköp efter Basel.
Enda nackdelen med dessa klockor Àr att det inte finns nÄgon mikrojustering, har blivit bortskÀmd med Submariner. Hoppas pÄ en cool dykare frÄn GS eller Seiko med snabbjustering och sÄklart ett gruppköp pÄ det :p Man fÄr vÀl önska ;)
Ja en schyst dykare i storleksordning 40mm hade varit mumma!

Gruppköp pÄ gmt Àr ju redan avklarat sÄ vÀnta inte pÄ det bara :)

Tillbaka
Topp