Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du haft vit tavla förr? Det tar lite tid för kÀrleken att starta men den blÄnerade GMT-visaren mot de vita Àr klart överlÀgset den svarta modellen. Den har ju bara mÄlarfÀrg pÄ GMT-visaren![]()
Börjar nÀstan Ängra mig Ang. FörsÀljning. Vit tavla kanske inte Àr sÄ dumt endÄ.. .
Har du haft vit tavla förr? Det tar lite tid för kÀrleken att starta men den blÄnerade GMT-visaren mot de vita Àr klart överlÀgset den svarta modellen. Den har ju bara mÄlarfÀrg pÄ GMT-visaren![]()
Riktigt ögongodis! Förmodligen den GS referensen jag Àr mest intresserad av i dagslÀget.![]()
Börjar nÀstan Ängra mig Ang. FörsÀljning. Vit tavla kanske inte Àr sÄ dumt endÄ.. .
Köp min innan jag Ängrar migRiktigt ögongodis! Förmodligen den GS referensen jag Àr mest intresserad av i dagslÀget.
Om inte min klockbudget hade varit sÄ fruktansvÀrt tom hade du redan haft ett PM broder!Köp min innan jag Ängrar mig![]()
Du behöver en svart ocksĂ„. Ărligt talat sĂ„ var valet lĂ€tt. Kontrasten och det verkligt svartsvarta skrek köp till mig. Köp min för en miljard kronor, eller tjata pĂ„ @yonsson som ger sin lika lite kĂ€rlek som jag ger mördariglar.![]()
Jag tror ocksÄ det Àr skuggorna som bjuder pÄ en luring pÄ bilden, men visst kan man fÄ glapp. Jag hade det pÄ just en sbgx(061). Det var dags för nya bandstift, mycket damm/smuts som tar sig in via lugghÄlen som sedan börjar glappa
Snyggt och vilken pangstart till bild!Första posten av Kai i Kobra Kai. KÀnns vÀldigt naturligt. Första doppet i GS-trÀsket. Jag gillar't!
![]()
NÀr Äker du? Jag har börjat vackla mellan 319 och 321... MisstÀnker att bÄda gör sig bra pÄ lÀder av denna kvalitéMolequin 19mm. Nu ska jag bara hitta en GS som passar. Jag tÀnker en med ljus tavla
![]()
![]()
Det viktigaste Àr att mamma blir gladMamma fyller Är imorgon sÄ köpte ett nytt Hirsh till hennes Seiko, hoppas hon blir nöjd
![]()
Edit: helt fel trÄd ser jag nu. LÄngt ifrÄn en GS detta, sorry![]()

Haha, du har sÄ rÀttDet viktigaste Àr att mamma blir glad![]()
à ker imorgon och kanske hinner göra en först koll pÄ mÄndag. Jobb till onsdag men torsdag hoppas jag kunna slÄ till. PÄ nÄt... 319 finns med i mina tankar...NÀr Äker du? Jag har börjat vackla mellan 319 och 321... MisstÀnker att bÄda gör sig bra pÄ lÀder av denna kvalité![]()
Mycket bra start! Dubbelpostar min svartaFörsta posten av Kai i Kobra Kai. KÀnns vÀldigt naturligt. Första doppet i GS-trÀsket. Jag gillar't!
![]()
Ett sÄnt vill jag ha, fast mörkt, vart huttar jag det?Molequin 19mm. Nu ska jag bara hitta en GS som passar. Jag tÀnker en med ljus tavla
![]()
![]()
Den sÀljer jag aldrig, jag har ju guldrotor för fÀn! FÄr jag chansen att köpa en till sÄ behÄller jag nog denna ÀndÄ eftersom den har gamla tavlan.Köp min för en miljard kronor, eller tjata pÄ @yonsson som ger sin lika lite kÀrlek som jag ger mördariglar.![]()
Ska till Osaka... Pmar vid frÄgor. Mitt andra band. Du hittar bandet och varianter pÄ Molequin.comEtt sÄnt vill jag ha, fast mörkt, vart huttar jag det?
Du ska till Tokyo? Du har koll pÄ vart man ska shoppa GS till schyssta priser antar jag? Annars fÄr du hojta.
Fan sÄ orÀttvist med guldrotor!!Den sÀljer jag aldrig, jag har ju guldrotor för fÀn! FÄr jag chansen att köpa en till sÄ behÄller jag nog denna ÀndÄ eftersom den har gamla tavlan.
Kul att ha dig hÀr och lÄter som ett gott betyg för första GSHar snart suttit pÄ 2 veckor i strÀck!
![]()
Jag förstÄr att den sitter pÄPÄfÄgeln fortfarande pÄ
Sbgj227
![]()
Tackar @Nissenutz!Kul att ha dig hÀr och lÄter som ett gott betyg för första GS![]()
Ja och om inte annat Àr quartz vÀÀldigt bekvÀmtTackar @Nissenutz!
Det Àr absolut ett gott betyg! Har smygkikat pÄ GS ett tag, men det var med SBGN005 som suget tog överhanden. 39 mm brukar vara perfekt för mig. Och GMT har intresserat ett tag. Kul att nörda ner sig lite i quartzvÀrlden ocksÄ!