• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Vad tror ni om det hÀr lilla rackaren som Àr pÄ gÄng? On the fly extension till GS lÀnk Àr det nog mÄnga som saknat, eller?

Jag tror du Àr lite sen pÄ denna boll, sedan har jus GS faktiskt gjort ett helt nytt lÄs

Jag tror du Àr lite sen pÄ denna boll, sedan har jus GS faktiskt gjort ett helt nytt lÄs

Ok my bad, har inte kollat sĂ„ vĂ€rst lĂ„ngt bakĂ„t i trĂ„den. Noterade bara att de skulle göra en första batch om 100 st med 3-6 mĂ„naders leveranstid. SĂ„ jag trodde det var en hyfsat ny nyhet. 🙃

Är dessa redan levererade till kund?

Ok my bad, har inte kollat sĂ„ vĂ€rst lĂ„ngt bakĂ„t i trĂ„den. Noterade bara att de skulle göra en första batch om 100 st med 3-6 mĂ„naders leveranstid. SĂ„ jag trodde det var en hyfsat ny nyhet. 🙃

Är dessa redan levererade till kund?
Steel.Reef har pratet om en GS-link i over 2 Är uten Ä levere produktet. NÄr de nÄ kanskje endelig leverer, sÄ er det ventetid? LOL.

Hooked pĂ„ Grand Seiko efter jag köpte SBGJ237 ❀ Om nĂ„gon sitter pĂ„ en shunbun och Ă€r sugen byta till en cle de cartier (35mm) hade jag inte tackat nej tror jag 🙂

SBGY009G

IMG_6603.jpeg

Tillbaka
Topp