Code
AKA Vincent B
Hahaha nÀÀ.. Vill ju bestÀmma mig.. Tror jag lÄter khakigröna natot med svarta pvd spÀnnen sitta ett tag.Varvar du sÄ dÀr behöver du aldrig bestÀmma dig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha nÀÀ.. Vill ju bestÀmma mig.. Tror jag lÄter khakigröna natot med svarta pvd spÀnnen sitta ett tag.Varvar du sÄ dÀr behöver du aldrig bestÀmma dig![]()
Ska du va! Men NATO??!!Bra nöjd med denna!
![]()
![]()
Firar intÄget i B-unit med lite högglans i kvÀllsljuset![]()
Ska du va! Men NATO??!!![]()
Hahaha nÀÀ.. Vill ju bestÀmma mig.. Tror jag lÄter khakigröna natot med svarta pvd spÀnnen sitta ett tag.![]()
Vem vet.Jag sÀtter pengar pÄ att det inte kommer att ske. Nato pÄ Breitling stannar aldrig lÀnge.
FÀrgerna passade ju bra ihopKhaki grön..![]()
![]()
![]()
VÀlkommen!!DÄ har man gÄtt och blivit med bratte!
Ovant för nÄgon som aldrig vÄgat testa nÄgot över 39mm![]()
![]()
![]()
Suttit pÄ armen varje dag sen gummi och viklÄs kom pÄ
![]()
Det Àr vÀl exakt samma gummi, bara annan fÀrg?Nya klÀder till Skyracern, stort tack för perfekt bemötande som alltid @ERIKSON URHANDEL![]()
Ser vÀldigt nice ut men mÀrkbar skillnad i kÀnslan pÄ gummit. Till skillnad frÄn det svarta sÄ kÀnns det gröna billigare som nÄgon form av budgetvariant...
Jag tycker tvÀrtom! Det gröna Àr ju mkt skönareNya klÀder till Skyracern, stort tack för perfekt bemötande som alltid @ERIKSON URHANDEL![]()
Ser vÀldigt nice ut men mÀrkbar skillnad i kÀnslan pÄ gummit. Till skillnad frÄn det svarta sÄ kÀnns det gröna billigare som nÄgon form av budgetvariant...
De skiljer sig en del faktiskt, kÀnns inte likadant.Det Àr vÀl exakt samma gummi, bara annan fÀrg?
DÀr ser man, lustigt.De skiljer sig en del faktiskt, kÀnns inte likadant.
Stor skillnad faktiskt. Det var pÄ tal i passarounden minns jag, tror dÄ ocksÄ det konstaterades att siffrorna pÄ det gröna nöttes bort efter bara nÄgra veckor.Det Àr vÀl exakt samma gummi, bara annan fÀrg?
Den orangea Àr helt sick.Var förbi pÄ mini-Basel.
Litet utbud men nÄgra var lite extra trevliga tycker jag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nya Àgare = nya klockor. Och gummin. Med platt baksida. VaffördÄ??? Mjukt Ä fint men den kommer ju att sitta som limmad pÄ armen. SjÀlvmÄl.
Vridringen Àr visst lackad Ä sen brÀnd. Ska vara reptÄligt. HÀrligt orange kulör iaf. Men typ 40 lakan med lÀnk? Tveksamt.
VÀldigt trevligt att stöta pÄ en stor Breitling profil!Den orangea Àr helt sick.
Den orangea Àr helt sick.