pma @JensBP han ska ÀndÄ tapetsera om aÄ han hade npg varit intresserad att köpa för en mindre slantHÀr Àr bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
pma @JensBP han ska ÀndÄ tapetsera om aÄ han hade npg varit intresserad att köpa för en mindre slantHÀr Àr bilden
Hej kollega!
![]()
Haha, köör. Den Àr dock stoorpma @JensBP han ska ÀndÄ tapetsera om aÄ han hade npg varit intresserad att köpa för en mindre slant
Professional serien Àr borstade modeller.Sjukt fin klocka!Jag har observerat att vissa Àr matta och vissa hög polerade? Vad Àr det för skillnad?
![]()
Professional serien Àr borstade modeller.
Vanliga Superocean Àr blanka.
HĂ€r finns mer info:
http://www.donindiano.net/watches/breitling/superocean/superocean_professional
Bra lume pÄ din klocka!
Min Àr nÀstan död.
Aha...Min professional Àr högpolerad... Tack =)
domSjukt fin klocka!Jag har observerat att vissa Àr matta och vissa hög polerade? Vad Àr det för skillnad?
![]()
tyvÀrr nÄn som valt att polera bort den snygga blÀstrade ytan....Min professional Àr högpolerad... Jag Àr nyfiken, hur kommer det sig?
PS
Tack =)![]()
Eller dennaDen hÀr kan ingen missta för att vara speciellt blÀstrad iaf...
![]()
tar du airbussen till stan nu?JÀklar vad bra den hÀr Àr pÄ lÀnk.
![]()
1. Inga tapeter. Bor i trailerpark.pma @JensBP han ska ÀndÄ tapetsera om aÄ han hade npg varit intresserad att köpa för en mindre slant
men jag tÀnkte att detta kunde vara ett bra tÀlt medans du renoverar ditt slott i gnesta...1. Inga tapeter. Bor i trailerpark.
2. Betalar inte för skÀnkesprylar och merc.
![]()
Nej! Jag tror den Àr skitschysst. Har inte haft men det Àr mÄnga ggr jag sökt efter den. Inte sÄ vanlig men ser riktigt fin ut. Tror mycket pÄ den.Sugen pÄ Breitling igen och denna gÄng kanske man ska testa nÄgot annat Àn avenger ii gmt (eller?)
Kollat pÄ superocean men vet inte om tavlan Àr lite för stökig? Vad tycker ni som har eller haft?
![]()
![]()
Whöööt!?KÀnns som en keeper
![]()
Snart nytt rekord, redan haft den i tre...Whöööt!?
Med den takt du hÄller Àr den borta inom tvÄ veckor!![]()
AllmÀnna reklamationsnÀmndenMin poster har alltsÄ suttit pÄ ARN.
Hhahahahahhh Arlanda !AllmÀnna reklamationsnÀmnden![]()
Premium.Min poster har alltsÄ suttit pÄ ARN.