Tack.SÄg det nu! Riktigt fin, finns dessa med fler tavel verisioner Ä?
Grattis till schysst klocka.
Det finns en "bluebird", alltsÄ med blÄ tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack.SÄg det nu! Riktigt fin, finns dessa med fler tavel verisioner Ä?
Grattis till schysst klocka.
Bra köp, grattisKöpte nyligen en av @Breitlingfan som lÄg ute pÄ annons.
nu ska vi nog inte sÀga att det Àr samma modell...Tack.
Det finns en "bluebird", alltsÄ med blÄ tavla.
nu ska vi nog inte sÀga att det Àr samma modell...
din Àr ju en 13350 vilket Àr en chronomat blackbird
13353 som ju finns med blÄ tavla och Àr den du nog tÀnker pÄ Àr flrsta blackbirden att inte tillhöra chronomat-serien utan lÄg som en egen serie.
biffigare boett och frÀckare lÀnk har den med.
13353 kÀnns allmÀnt svÄrare att hitta plus att den oftast Àr snÀppet dyrare Àn blackbirg gen.1 Àr
gen 1 finns i tvÄ versioner
13050 vilket Àr en vanlig ikke cosc certifierad blackbird och 13350 vilket Àr en cosc certifierad version
Hm, inte nÄgot jÀttefan av tvÄton. Men nÀr du lÀgger upp din annons ska jag kika pÄ denJag ska slÀppa min tÀnkte jag, bara jag fÄr ork att fota och lÀgga upp annons... Vet inte om du vill ha tvÄtonsboetten eller inte, men det kan jag slÀppa hyfsat billigt.
"Inget fan av tvÄton"? Det vare vÀrsta jag hört! Inget skvallrar om en mans kÀnsla för stil sÄ mycket som denna fantastiska kombination!Hm, inte nÄgot jÀttefan av tvÄton. Men nÀr du lÀgger upp din annons ska jag kika pÄ den![]()
Kul att du Àr nöjd!SÄ jÀkla trevlig klocka det hÀr va!
![]()
Kul att du Àr nöjd!
Riktigt ball! KÀnner du dig som en stridspilot?NyförvÀrvetE79362+Co-Pilot (UTC)
Sen blir det till att korta lÀnken, pilla och greja med funktionerna!
![]()
Absolut med högsta bemÀrkelsen!Riktigt ball! KÀnner du dig som en stridspilot?
Vilken magisk bild........norrsken speglandes pÄ havet......idag fick mopen komma ut och leka lite!
![]()
Satan sÄ cool! Taskigt mot oss andra med pojkklockor utan gripen.Fortfarande en helt underbar klocka!!!!![]()
Fortfarande en helt underbar klocka!!!!![]()
KÀnner igen det dÀr lite för braTypiskt mig: sÄ fort jag dammar av en gammal pjÀs och ska fota inför försÀljning sÄ blir jag alltid lite nyförÀlskad och tÀnker att "fan va fin, den dÀr borde jag vÀl spara!?" NÄn mer som Àr lika bipolÀr?
![]()
KĂ€nns som en keeper
![]()
NÀstan 4 veckor dÄ! Grattis!Snart nytt rekord, redan haft den i tre...![]()
Sa aldrig att det var en keeper..NÀstan 4 veckor dÄ! Grattis!![]()
Lite för sleden för min smak kanske. Men rÀtt vettigt pris endÄ
chronomat Àr min favorit modell!!!!Coltocean eller chronomat, vad gillar ni mest?