Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
bara att köpa fler!!!!![]()
HÄller med! Men jag vill ha fler!![]()
Ni som sitter och trycker pÄ dom fÄr sÀlja till mig!bara att köpa fler!!!!
har saker som ej kommer att sÀljas...Ni som sitter och trycker pÄ dom fÄr sÀlja till mig!
finns en cool chronomat longitude med röd tavla och gmt pĂ„ chrono24 dock kostar den huggorm hahaDem Ă€r fan nice alltsĂ„, denna med röd tavla ligger HĂGT upp pĂ„ mĂ„stehalistan
![]()
(FrÄn Google)
Ni som sitter och trycker pÄ dom fÄr sÀlja till mig!
finns en cool chronomat longitude med röd tavla och gmt pÄ chrono24 dock kostar den huggorm haha
ligger Àven ute en gen1 frecce tricolori med bullitlÀnk pÄ chrono dÀr sÀljarn vill ha 35k![]()
Vet nÄgon hur det ser ut med kronhalsarna pÄ Chronomat 44 modellerna?
Behöver hela boetten bytas ut om bara kronhalsen behöver bytas?
Det kan ju bli en dyr historia om/nÀr gÀngorna ger med sig med tiden.
Har hört att det Àr sÄ pÄ Avenger serien men har inte hört nÄgot om Chronomat.
Nybadad ?God Blackbird-morgon!
![]()
TypNybadad ?![]()
Ja, lite mĂ€rkligt. Kanske mer av en sommarklocka? Jag vet inte. Hursomhelst sĂ„ blev det lite bandpyssel ist, och det Ă€r ju alltid mysigt. Bjuder pĂ„ lite inspo!Varför köper ingen @Weberg âs klocka? Hade gĂ€rna slagit till, men behöver isf stukturera om och hustla litet, vilket jag inte orkar...
Dem Ă€r fan nice alltsĂ„, denna med röd tavla ligger HĂGT upp pĂ„ mĂ„stehalistan
![]()
(FrÄn Google)
SÄ nÀra men ÀndÄ sÄ lÄngt ifrÄnTÀnkte klippa denna, men sÄg sen att den fanns i Singapore...
![]()
Sluta! Jag behöver ju ocksÄ en!Jag behöver en chronomat 41 mm, ingen som vill sÀlja?![]()
Jag lÀgger 500 kr över alla dina bud pÄ en airborneSluta! Jag behöver ju ocksÄ en!
GĂ€rna en Airborne
Dem Ă€r fan nice alltsĂ„, denna med röd tavla ligger HĂGT upp pĂ„ mĂ„stehalistan
![]()
(FrÄn Google)
HahaJag lÀgger 500 kr över alla dina bud pÄ en airborne![]()
Helst svartHahasvart eller vit tavla, vilken hade du valt?
Jag har bildgooglat ihjÀl mig. Vet inte riktigt vilken som Àr bÀst...Helst svart![]()
Ren smaksak men kan du inte bestÀmma dig sÄ köp bÄdaJag har bildgooglat ihjÀl mig. Vet inte riktigt vilken som Àr bÀst...
Jag vÄgar inte, LF har koll pÄ oss...det vet du...Ren smaksak men kan du inte bestÀmma dig sÄ köp bÄda![]()
Köp och behÄll bara sÄ Àr det inga problem.Jag vÄgar inte, LF har koll pÄ oss...det vet du...