• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

VÄgar man prova? o_O
Screenshot_20191204-170950_Snapchat.jpg
Ingen kommer ihÄg en fegis!
Edit: Nej förfan gör inte det :)

Har ju en liten idé att uttöka min frus "Breitlingsamling" i bröllopsjubilerande, hon har ju en blinging G/S med pÀrlemor och tanken slog mig att en Breitling Superocean Heritage II 42mm svart kanske vore kul att bryta av med. Skulle vilja be om hjÀlp med massa WS pÄ lite "nÀttare" handleder med ovanstÄende modell? Bild lÄnad och för uppmÀrksamhet :):breitling:
Screenshot_20191204-180524_Blocket.jpg

Har ju en liten idé att uttöka min frus "Breitlingsamling" i bröllopsjubilerande, hon har ju en blinging G/S med pÀrlemor och tanken slog mig att en Breitling Superocean Heritage II 42mm svart kanske vore kul att bryta av med. Skulle vilja be om hjÀlp med massa WS pÄ lite "nÀttare" handleder med ovanstÄende modell? Bild lÄnad och för uppmÀrksamhet :):breitling:
Screenshot_20191204-180524_Blocket.jpg

Jag har strax över 17 cm. HÀr en WS och en i jÀmförelse men en Rolex Yacht Master 40. 38:an kanske passar bÀttre om hon har vÀldigt nÀtta handleder? SOH2 Àr inte liten.
20190906_090410.jpg

20190906_193725.jpg

Senast Àndrad:
Personligen har jag ju lite svÄrt med romerska men fÀrgen skojjar du inte bort, vad Àr det den kallas igen, har det ju pÄ tungan men det kommer inte fram ? ;)

Jag har strax över 17 cm. HÀr en WS och en i jÀmförelse men en Rolex Yacht Master 40. 38:an kanske passar bÀttre om hon har vÀldigt nÀtta handleder? SOH2 Àr inte liten.
20190906_090410.jpg

20190906_193725.jpg
Hon har vÀl lite att ta pÄ sÄ att sÀga, men blir ju ÀndÄ nÄgot nÀttare , skulle gissa runt 16-16,5. SvÄrt att mÀta om det ska bli en överaskning :)

Tillbaka
Topp