• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

KÀnslan nÀr man hittar exakt rÀtt fÀrg pÄ bandet..... :snaphappy:
IMG_20191219_190643.jpg


Edit: kom och köp era snÄlisar, nÀstan gratis ju!
 
Senast Àndrad:
Tack!:)
Om jag formulerar mig sÄ hÀr, riktigt bra natoband men! NÀr klockan kostar som en med lÀnk hade jag nog rÀknat med lite mer premiumkÀnsla, sen Àr det ju svÄrt att trolla sÄ jag kan inte sÀga hur tillvÀgagÄngssÀttet skulle varit ist :)

FörstĂ„r vad du menar. De kunde kanske ha bjussat pĂ„ lĂ€nken ocksĂ„. Har de slĂ€ppt natot till försĂ€ljning Ă€nnu? Är lite sugen pĂ„ ett.
 
Det hÀr kÀnns vÀl som ett ok pris ?
StÄr ny men den Àr under kategorin pre-owned.
https://www.blocket.se/annons/alvsborg/breitling_superocean_ii_42_orange_fullset_ny/87768501
Utan att kunna bedöma klockans skick eller liknande sÄ kÀnns det lite underligt att annonsen Àr felaktig(?) pÄ andra stÀllen.
*Breitling colt 44 ( fel modell, mÄtt i beksrivningen)
*Årsmodell, ny (SĂ€ger ju inte mycket)
* Ref.nr Àr fel? (OsÀker pÄ denna).

SÀkert en feltryck, men nÄgon kanske borde korr.lÀsa annonserna?
 
Utan att kunna bedöma klockans skick eller liknande sÄ kÀnns det lite underligt att annonsen Àr felaktig(?) pÄ andra stÀllen.
*Breitling colt 44 ( fel modell, mÄtt i beksrivningen)
*Årsmodell, ny (SĂ€ger ju inte mycket)
* Ref.nr Àr fel? (OsÀker pÄ denna).

SÀkert en feltryck, men nÄgon kanske borde korr.lÀsa annonserna?
Ja sÄg ocksÄ att refnr var helt off men utgÄr ifrÄn att rubriken stÀmmer och att det Àr den nya Superocean 42mm med orange tavla.
Men ja det det kÀnns som en slarvig annons.
 
Tillbaka
Topp