• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

God jul vÄra lillebröder i BrattetrÄden! :D:)

8C243373-6E70-4BDC-A5D2-EE68DFE1ADC9.jpeg
 
Blev förvÄnad jag med dÄ deras priser ofta Àr i överkant.
True story. De har Àven diskuterats en del hÀr pÄ forumet: folk har lÀmnat sina polerade begagnade klockor i inbyte och sen nÀr JÀlmers lagt ut dem, beskrivit dem som "opolerade" eller i "absolut nyskick". Tror dock inte dom Àr vÀrre Àn nÄgon annan, nÀr t o m Nymans Ur medvetet lÀgger ut halvskumma begagnatobjekt...
 
True story. De har Àven diskuterats en del hÀr pÄ forumet: folk har lÀmnat sina polerade begagnade klockor i inbyte och sen nÀr JÀlmers lagt ut dem, beskrivit dem som "opolerade" eller i "absolut nyskick". Tror dock inte dom Àr vÀrre Àn nÄgon annan, nÀr t o m Nymans Ur medvetet lÀgger ut halvskumma begagnatobjekt...
Det som tar emot att handla av annonsören Àr att de gÄnger jag haft kontakt fÄtt ett ganska arrogant bemötande. SÄ det kan mycket vÀl bli att jag hoppar pga det.
 
Det som tar emot att handla av annonsören Àr att de gÄnger jag haft kontakt fÄtt ett ganska arrogant bemötande. SÄ det kan mycket vÀl bli att jag hoppar pga det.

I princip alla gÄnger jag haft klockor pÄ blocket har jag blivit kontaktad av Daniel pÄ JÀlmers.

SÄlde en Àldre Colt till dom vilket gick smidigt, men den lÄg sedan ute för 10k mer Àn vad jag sÄlde den för. Beskrevs som opolerad och i originalskick, vilket va en lögn.
 
I princip alla gÄnger jag haft klockor pÄ blocket har jag blivit kontaktad av Daniel pÄ JÀlmers.

SÄlde en Àldre Colt till dom vilket gick smidigt, men den lÄg sedan ute för 10k mer Àn vad jag sÄlde den för. Beskrevs som opolerad och i originalskick, vilket va en lögn.
TrÄkigt om man inte ska kunna lita pÄ en handlare att beskrivningen av varan Àr korrekt. Det Àr klart anmÀrkningsvÀrt.
Betyget pÄ handlaren varierar högt och lÄgt mellan 1-5 pÄ webben och snittet Àr pÄ 4.2.
 
Är det deras bĂ€sta? :) jĂ€kligt bra Ă€r den i vilket fall som
Du ska veta hur nÀra jag var att sÀlja min till dig. Men trots att jag skulle tjÀnat en rejÀl slant sÄ kÀnns det bra att jag behöll den. Den Àr perfekt pÄ vilket band man Àn slÀnger pÄ den. Skulle Ängrat mig till döds. Du fick tag pÄ ett Ànnu finare ex till ett bra pris sÄ det Àr bara att gratulera! :)
 
Du ska veta hur nÀra jag var att sÀlja min till dig. Men trots att jag skulle tjÀnat en rejÀl slant sÄ kÀnns det bra att jag behöll den. Den Àr perfekt pÄ vilket band man Àn slÀnger pÄ den. Skulle Ängrat mig till döds. Du fick tag pÄ ett Ànnu finare ex till ett bra pris sÄ det Àr bara att gratulera! :)
Hehe, ja du hade gjort en bra peng pÄ din :)
Tja med den nya lÀnken sÄ sprang det ivÀg lite, men det Àr helt klart vÀrt det dÄ lÀnken Àr fantastisk
 
Hehe, ja du hade gjort en bra peng pÄ din :)
Tja med den nya lÀnken sÄ sprang det ivÀg lite, men det Àr helt klart vÀrt det dÄ lÀnken Àr fantastisk
Jag skulle vilja ha borstad lÀnk.

Btw, fick du den claspen med ”easy link” till din nĂ€r du köpte lĂ€nken ny och löst?
 
Jag skulle vilja ha borstad lÀnk.

Btw, fick du den claspen med ”easy link” till din nĂ€r du köpte lĂ€nken ny och löst?
Ja, jag ocksÄ men det tar emot att borsta en blank lÀnk.

Nej, det Àr vanlig clasp. Finns den lÀnken med snabbjustering? Artikelnummer 378A, tror det Àr samma lÀnk som till vanliga chronomat 41
 
Tillbaka
Topp