Snyggveklocka, grattis!Fick paket idag,,,,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggveklocka, grattis!Fick paket idag,,,,
https://klocksnack.se/threads/breitling-pilotlänk-22-20.45898/Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.
Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.
Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.
Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.
Bra val! Gött att @rillesnille chronomat fick stanna på forumet! Härlig som tusan. Förstår att länken hägrar men mitt tips är gummi m viklås. Fakkas marakkas va grymt det är.Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.
Har varit i kontakt med David. Den skulle passa klockan men dessvärre inte min handled. En länk för lite
Verkligen supernöjd med klockan!Bra val! Gött att @rillesnille chronomat fick stanna på forumet! Härlig som tusan. Förstår att länken hägrar men mitt tips är gummi m viklås. Fakkas marakkas va grymt det är.
Fast en länkbit går väl att lösa....Har varit i kontakt med David. Den skulle passa klockan men dessvärre inte min handled. En länk för lite
Ja i princip så går det. Men på spännet på det armbandet är det stansat breitling logo. Den som är till chronomaten av min årsmodell har upphöjd Jag kanske är petig nu men hade varit fint att ha den. Hade hans länk haft en till länk hade jag slagit till ändåFast en länkbit går väl att lösa....
Rätt ska vara rätt. Det är viktigt hur det känns för en själv annars ångrar man sig.Ja i princip så går det. Men på spännet på det armbandet är det stansat breitling logo. Den som är till chronomaten av min årsmodell har upphöjd Jag kanske är petig nu men hade varit fint att ha den. Hade hans länk haft en till länk hade jag slagit till ändå
Riktigt nice den klockan, satt o provade en förra veckan (framtida drömmande)Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.
Snygg klocka, jäkla lume den har, gratulerar. Tråkigt om det skulle visa sig att sekundvisaren inte fungerar som den ska.Fick paket idag,,,,
Har provat den gröna, lillebror har en sådan på mesh... Fantastisk.Någon som har Heritage med den gröna vridringen? Tycker den ser grym ut. Längesedan jag såg den i verkligheten och grönfärgen varierar väldigt på bilderna.
Jag kan fixa ett nytt till rabatterat pris.Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.
Nytt från AW.
Det är nog bandet han avser, från AW straps (forummedlem)Vad är AW?
Det är nog bandet han avser, från AW straps (forummedlem)
Modell och storlek?Nytt från AW.
Om du menar bandet så är det custom band av AWstraps här på forumet. https://awstraps.wordpress.com/Modell och storlek?
Menade klockan. Dålig på Breitling refsOm du menar bandet så är det custom band av AWstraps här på forumet. https://awstraps.wordpress.com/
Ödla 22/20mm med noname spänne.
Breitling Avenger II GMTMenade klockan. Dålig på Breitling refs
Ser riktigt snygg ut. Har du stora handleder eller är den inte så stor?Breitling Avenger II GMT
Det är en trevlig variant faktiskt. 43mm och bygger inte alls så mycket på höjden så den glider med lätthet in under manschetten. Men ändå tillräckligt mycket närvaro för att vara en BreitlingSer riktigt snygg ut. Har du stora handleder eller är den inte så stor?