• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Fick paket idag,,,,
image.jpeg

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
Snyggveklocka, grattis! :)
 
  • Like
Reactions: PCB

PCB

Audemars
Jaha säg den glädje som varar,,, sekundvisaren hoppar och signalerar "end of life"
Men lustigt. Nog bara mellan klockan ett och fyra
Ska de vara så?
 

L1n3rs

Breitling
Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.

Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    113.9 KB · Visningar: 66

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.

Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.
https://klocksnack.se/threads/breitling-pilotlänk-22-20.45898/

Funkar den?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.

Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.

Bra val av klocka!
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.

Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.
Bra val! Gött att @rillesnille chronomat fick stanna på forumet! Härlig som tusan. Förstår att länken hägrar men mitt tips är gummi m viklås. Fakkas marakkas va grymt det är.
 

L1n3rs

Breitling
Bra val! Gött att @rillesnille chronomat fick stanna på forumet! Härlig som tusan. Förstår att länken hägrar men mitt tips är gummi m viklås. Fakkas marakkas va grymt det är.
Verkligen supernöjd med klockan!

Har varit lite inne på gummi också, självklart med viklås. Får nog bli båda för att variera. Läderremmen blir lite väl smal vid spännet för mig. Vågar man handla på eBay? o_O
 

L1n3rs

Breitling
Fast en länkbit går väl att lösa....
Ja i princip så går det. Men på spännet på det armbandet är det stansat breitling logo. Den som är till chronomaten av min årsmodell har upphöjd :) Jag kanske är petig nu men hade varit fint att ha den. Hade hans länk haft en till länk hade jag slagit till ändå :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ja i princip så går det. Men på spännet på det armbandet är det stansat breitling logo. Den som är till chronomaten av min årsmodell har upphöjd :) Jag kanske är petig nu men hade varit fint att ha den. Hade hans länk haft en till länk hade jag slagit till ändå :)
Rätt ska vara rätt. Det är viktigt hur det känns för en själv annars ångrar man sig. :)
 

xmb216bc

Panerai
Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.

Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.
Riktigt nice den klockan, satt o provade en förra veckan (framtida drömmande)
Grattis
 

Oli

Omega
2-Faktor
Hej hej! Visar upp dagens inköp! Är ny postare på forumet men hängt runt här ett tag för för att insupa all bra info som finns! Mitt första köp blev en Chronomat 44 via blocket. Såg att säljaren även annonserat här på KS.

Om någon hör eller ser en Pilot steel 375A länk till salu så hojta gärna till eller om ni har tips på var jag kan köpa till en vettig peng.
Jag kan fixa ett nytt till rabatterat pris.
 

oskarponken

Panerai
Grymma klockor. I december blir jag med Soh42 på läder vilket jag ser fram mot enormt just nu. Är dock sugen på oceanracerbandet med viklås ingen som har ett över va?
 
Topp