• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

FullSizeRender.jpg
Jag Àr sjukt sugen pÄ att blÄtt lÀderband till min A73380! NÄgra tips?

Kolla md @Oli han kan nog styra upp nÄgot :)
 
Bilder Àr alltid kul
Ingen hÀr som har en B-1:a att lÀgga upp?
Har kÀrat ner mej i denna modell pÄ sista tiden.
 
  • Like
Reactions: TiE
Bilder Àr alltid kul
Ingen hÀr som har en B-1:a att lÀgga upp?
Har kÀrat ner mej i denna modell pÄ sista tiden.
LÀtt att kÀra ner sig. Du har tur att B1 Àr en lÀtt klocka att fÄ tag i iallafall. ;)
Förutom en aopa-chronomat Àr inte heller de andra klockorna jag hÄller utkik efter heller sÄ lÀtta att fÄ tag i. Blackbird A13353 Àr halvsvÄr, finns pÄ ebay och c24 men ofta till röverpriser. Chrono-matic A41360 som jag gillar mycket Àr inte heller jÀttevanlig dÄ den bara gjordes i nÄgra fÄ Är, finns ocksÄ till (enligt mig) alldeles för dyra priser pÄ C24, framförallt nÀr man vill ha papper till. Ibland dyker de upp pÄ ebay till bra priser inom Europa, dÄ gÀller det att fÄ tummen ur... Sen har vi Omega 2455.50 som Àr Ànnu knepigare.

LĂ„nade bilder:
orologio-breitling-chronomat-430342-large-1.jpg
47482250833007.jpg

k2948_2.jpg
 
LÀtt att kÀra ner sig. Du har tur att B1 Àr en lÀtt klocka att fÄ tag i iallafall. ;)
Förutom en aopa-chronomat Àr inte heller de andra klockorna jag hÄller utkik efter heller sÄ lÀtta att fÄ tag i. Blackbird A13353 Àr halvsvÄr, finns pÄ ebay och c24 men ofta till röverpriser. Chrono-matic A41360 som jag gillar mycket Àr inte heller jÀttevanlig dÄ den bara gjordes i nÄgra fÄ Är, finns ocksÄ till (enligt mig) alldeles för dyra priser pÄ C24, framförallt nÀr man vill ha papper till. Ibland dyker de upp pÄ ebay till bra priser inom Europa, dÄ gÀller det att fÄ tummen ur... Sen har vi Omega 2455.50 som Àr Ànnu knepigare.

LĂ„nade bilder:
orologio-breitling-chronomat-430342-large-1.jpg
47482250833007.jpg

k2948_2.jpg
Blackbirden Àr sÄ fin!
Ang chronomatic klockan... SĂ„g tre st sĂ„dana i skylten hos jĂ€lmers i BorĂ„s sist jag var dĂ€r. Även Taner pĂ„ NTwatches hade en sĂ„dan i toppskick hemma för runt 25 nĂ„gonting tror jag, vet dock inte om den finns kvar.
 
LÀtt att kÀra ner sig. Du har tur att B1 Àr en lÀtt klocka att fÄ tag i iallafall. ;)
Förutom en aopa-chronomat Àr inte heller de andra klockorna jag hÄller utkik efter heller sÄ lÀtta att fÄ tag i. Blackbird A13353 Àr halvsvÄr, finns pÄ ebay och c24 men ofta till röverpriser. Chrono-matic A41360 som jag gillar mycket Àr inte heller jÀttevanlig dÄ den bara gjordes i nÄgra fÄ Är, finns ocksÄ till (enligt mig) alldeles för dyra priser pÄ C24, framförallt nÀr man vill ha papper till. Ibland dyker de upp pÄ ebay till bra priser inom Europa, dÄ gÀller det att fÄ tummen ur... Sen har vi Omega 2455.50 som Àr Ànnu knepigare.

Àr vÀldigt lÀtt att bli kÀr:)
nu kom jag pÄ att jag har en kÀrlek för blackbirden med !
 
Blackbirden Àr sÄ fin!
Ang chronomatic klockan... SĂ„g tre st sĂ„dana i skylten hos jĂ€lmers i BorĂ„s sist jag var dĂ€r. Även Taner pĂ„ NTwatches hade en sĂ„dan i toppskick hemma för runt 25 nĂ„gonting tror jag, vet dock inte om den finns kvar.
Kollade nu, ingen av dem har pÄ hemsidorna. 25k med papper i bra skick Àr ok för chronomatic 44:an.
Ja, Blackbirden Àr otrolig. :nailbiting: A13353 Àr extremt lyckad tycker jag, stor skillnad mot A13350.
NÄja, jag vÀntar min "first 500 exaopa"-chronomat nu, jag hoppas jag gillar den lika mycket som jag tror.
 
Just A41360 har nackdelen med att knappt vara vattentÀt med sina blotta 30m, precis som sina navitimer-kusiner. Det Àr synd.
 
Kollade nu, ingen av dem har pÄ hemsidorna. 25k med papper i bra skick Àr ok för chronomatic 44:an.
Ja, Blackbirden Àr otrolig. :nailbiting: A13353 Àr extremt lyckad tycker jag, stor skillnad mot A13350.
NÄja, jag vÀntar min "first 500 exaopa"-chronomat nu, jag hoppas jag gillar den lika mycket som jag tror.
NÀ jÀlmers har dem inte online. Endast i monter. Vet inte ens om dom var till salu eller om det var frÄn hans egna samling.

Ja den first 500 Àr tvÀrball.. Fast blackbirden Àr snÀppet vassare ;)
 
NÀ jÀlmers har dem inte online. Endast i monter. Vet inte ens om dom var till salu eller om det var frÄn hans egna samling.

Ja den first 500 Àr tvÀrball.. Fast blackbirden Àr snÀppet vassare ;)
Tack för tipset!
Yes jag hÄller med om att A13353 Àr vassare. Men det Àr nÄgot annat som lockar med de tidigaste "nya" chronomaterna, pÄ ett nördigt sÀtt. :)
 
LÀtt att kÀra ner sig. Du har tur att B1 Àr en lÀtt klocka att fÄ tag i iallafall. ;)
Förutom en aopa-chronomat Àr inte heller de andra klockorna jag hÄller utkik efter heller sÄ lÀtta att fÄ tag i. Blackbird A13353 Àr halvsvÄr, finns pÄ ebay och c24 men ofta till röverpriser. Chrono-matic A41360 som jag gillar mycket Àr inte heller jÀttevanlig dÄ den bara gjordes i nÄgra fÄ Är, finns ocksÄ till (enligt mig) alldeles för dyra priser pÄ C24, framförallt nÀr man vill ha papper till. Ibland dyker de upp pÄ ebay till bra priser inom Europa, dÄ gÀller det att fÄ tummen ur... Sen har vi Omega 2455.50 som Àr Ànnu knepigare.

Åhh Blackbird A13353 mĂ„ste man ju bara Ă€ga nĂ„gon dag, sĂ„ otroligt lĂ€cker!
 
Blir ju alldeles avundsjuk pÄ era fina brattar. Hoppas pÄ att nÄgon nappar pÄ min rolex annons snart :)

I all vÀlmening, men tror du inte det Àr lÀttare att bara krÀnga din Sub och sen köpa Bratten du söker? :) 116610n lÀr ju vara en av de lÀttare klockorna att sÀlja, och chansen att hitta nÄgon som sitter pÄ just den klockan du söker som dessutom vill byta Àr vÀl ganska liten?
 
Tillbaka
Topp