Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt snygg ut. Har du stora handleder eller Àr den inte sÄ stor?
Bilder vore trevligt. Ăven svar pĂ„ om du har alla papper, cert osv som gör det till ett fullset.Har en Aerospace som Ă€r repig efter anvĂ€ndande dagligen sedan 2002, lĂ„set pĂ„ lĂ€nken Ă€r lite slappt. SĂ„ skicket Ă€r sisĂ„dĂ€r men originalboxen finns, nĂ„gon som har en aning om vad en sĂ„dan betingar pĂ„ andrahandsmarknaden? Pratar vi 3000kr? 10 000?
Tack pÄ förhand!
Ska ta mig en kollDet Àr en riktigt trevlig modell.
Har skrivit en recension om du vill lÀsa mer om den
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-ii-gmt.43837/
Har en Aerospace som Àr repig efter anvÀndande dagligen sedan 2002, lÄset pÄ lÀnken Àr lite slappt. SÄ skicket Àr sisÄdÀr men originalboxen finns, nÄgon som har en aning om vad en sÄdan betingar pÄ andrahandsmarknaden? Pratar vi 3000kr? 10 000?
Tack pÄ förhand!
Surt! Jag hade inte accepterat det.Nu Àr den vita pÄ vÀg tillbaka till tyskland
UpptÀckte att tavlan var snevriden och linjerade inte med bezlen!
Helt oacceptabelt i mina ögon eller vad sÀger ni?
Eeeh JA!Nu Àr den vita pÄ vÀg tillbaka till tyskland
Nu Àr den vita pÄ vÀg tillbaka till tyskland
Nu Àr den vita pÄ vÀg tillbaka till tyskland
Verkar vara sjÀlva tavlan
DÄ innersta ringen pÄ bezlen Àr fast ,och inte har med bezlens lÀge att göra
Skumt Àr ordet! Klockan verkar legit i övrigt
Kollade pÄ dem med 10x lupp och detaljerna var supercrisp pÄ normalt breitlingmaner
Kanske nÄgon klockklÄpare som varit inne Ä meckat i den?
Trist, men du hittar lÀtt en annan.Ja det har du rÀtt i!
Kronan kÀndes ok , sÄ detta Àr mycket mÀrkligt
Jaja sÀljaren verkar va ok , och tog tillbaka uret iallafall
FĂ„r leta annan bruksbreitling nu
Du som gillar de tvÄ (och batteri) borde gilla Airwolf Raven. Ser helt stört bra ut pÄ gummi.JadÄ, kul Ä börja leta igen
Funderar dock runt en aerospace eller b-1
Ăr det inte bara innerringen som sitter snett??MĂ„ste vara hela urverket som sitter snett med datumskiva och tavla. Hur gĂ„r dĂ„ kronaxeln in korrekt? Kanske ocksĂ„ sned.
Ăr det inte bara innerringen som sitter snett??
HÄller med dÀr, tycker vridringen skulle kunna vridas ett klick Ät vÀnster? Ser inte helt centrerad ut pÄ bilden. Men som @Eurenius sa, svÄrbedömt!Det mÄste ju vara nÄgot mer. Innerring Àr i linje med vridringen som verkar stÀmma mot boett. Men han fotar som en onykter sÄ det Àr lite svÄrbedömt.
Skyracer raven Àr sÄ jÀvla cool!Airwolf Raven
Ăven brodern Skyracer Raven ser lika bra ut. Men dĂ€r fĂ„r du auto och inget digitalt...
Den blÄtavlade med svart bezel Àr nÄgot i hÀstvÀg...Skyracer raven Àr sÄ jÀvla cool!
Otroligt fin! NÀstan sÄ man skulle övervÀga att flippa b01an för den men inte riktigt.. FÄr spara istÀlletDen blÄtavlade med svart bezel Àr nÄgot i hÀstvÀg...
Ja faktiskt. Den Àr sinnessjuk, med blÄ tavla och lite pandastuk med svarta subdials vill man öppna plÄnboken.Otroligt fin! NÀstan sÄ man skulle övervÀga att flippa b01an för den men inte riktigt.. FÄr spara istÀllet
Hade en b01 med sÄdan tavla. Var magisk. Dock hade den gummi i bezelen och det var jag inte jÀtteförtjust i sÄ det fick bli en svart igen.Ja faktiskt. Den Àr sinnessjuk, med blÄ tavla och lite pandastuk med svarta subdials vill man öppna plÄnboken.
Men han fotar som en onykter sÄ det Àr lite svÄrbedömt.
HÄller med dÀr, tycker vridringen skulle kunna vridas ett klick Ät vÀnster? Ser inte helt centrerad ut pÄ bilden. Men som @Eurenius sa, svÄrbedömt!