• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

FB133E0D-0C6D-446B-A650-7DD9C53D23EA.jpeg
6E57059B-D882-440D-9E86-C78106FC8932.jpeg
Idag var jag och @gronvit pÄ Klockmaster Globen och provade Colt 41 igen.
Valet föll pÄ den med grÄ tavla. Riktigt trevlig och jag tycker det Àr mycket klocka för pengarna :)
SÄ nu har jag fler Breitlings Àn Rollar för första gÄngen.
Och sÄ blev det en trevlig lunch i Globen ocksÄ.
Trevlig helg :breitling:
Bra köp!

Kommer svenska AD försöka matcha dessa priser?
Bara nyfiken dÄ jag inte har för avsikt att köpa dessa ny (Àven om jag skulle vilja:))
Jag hade köpt en sÄdan hÀr för 60,000. B01-verket Àr bland de bÀsta kronografurverk som finns idag, i klass med Rolex 4130 och andra verk.
Men för 88,000 kÀnns det mycket. Jag skulle rÀkna med en trevlig rabatt frÄn AD pÄ mellan 10-30% beroende pÄ hur efterfrÄgan ser ut.

Jag hade köpt en sÄdan hÀr för 60,000. B01-verket Àr bland de bÀsta kronografurverk som finns idag, i klass med Rolex 4130 och andra verk.
Men för 88,000 kÀnns det mycket. Jag skulle rÀkna med en trevlig rabatt frÄn AD pÄ mellan 10-30% beroende pÄ hur efterfrÄgan ser ut.
Vad gör den sÄ bra? :)

Senast Àndrad:
Vore bÀttre om dom hade kunnat prissÀtta dessa rimligt ifrÄn början istÀllet för att ad ska behöva gÄ ner 30 %.
NÀ dÄ skulle jag hellre köra pÄ en Airborne som ocksÄ har B01 verket. Men det Àr vÀl en smaksak vad gÀller designen.

NÄgon (enligt information Breitling sjÀlva) har satt i en tavla frÄn a13352 ser det ut som i en a13350 Blackbird. Vet inte hur pass pÄlitlig den informationen Àr, men jag gillar borstat stÄl med den tavlan. Undrar mer om den ens skulle gÄ att sÀlja vidare om jag nÄgon gÄng tröttnar pÄ den..?

Kan inte tÀnka mig i mina vildaste fantasier att Breitling sjÀlv gjort det dÀr. Men det du har nu Àr inte en Blackbird, utan en borstad Chronomat GT.. o_O

Kanske har avhandlats tidigare men den hÀr i 36mm kÀnns frÀsch och i rÀtt storlek.
5C090DD3-980E-4FD2-815E-DADF2ED5D1DB.png
Har du sett hur de valt att presentera den pÄ hemsidan?
20200426_081344.jpg

Jag kan förstÄ hur de tÀnker med att en sportklocka naturligt inte Àr sÄ liten som en dressklocka.
Men jag hade inte blivit ledsen om bandet passade med 42:an.

Har du sett hur de valt att presentera den pÄ hemsidan?
20200426_081344.jpg

Jag kan förstÄ hur de tÀnker med att en sportklocka naturligt inte Àr sÄ liten som en dressklocka.
Men jag hade inte blivit ledsen om bandet passade med 42:an.
Spelar ingen roll för mig vilket kön den Àr designad för. Jag gillar den och skulle vilja prova en sÄ snart som möjligt.

Första bilden Àr pÄ en Blackbird som har varit inne pÄ Breitling för en total service, dÀr dom Àven bytte tavla och visare. Jag gillar fan den mer, trots att det inte Àr en "Àkta" Blackbird, skjuter jag mig sjÀlv i foten om jag köper den?
Screenshot_20200424-025659.png
Screenshot_20200424-030016.png

Om du gillar den och vet att du kommer att behÄlla den, sÄ behöver det inte vara fel, men om du eventuellt vill sÀlja den i framtiden sÄ tror jag att den kan bli lite svÄrsÄld.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp