• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Originalet i fullset med Roulleaux och en i mitt tycke riktigt trevlig tavla pÄ tratten just nu, hade jag inte redan haft tvÄ ufon hade jag varit riktigt sugen Hoppas nÄgon hÀr budar hem!
3579DD92-E486-4A93-BEB2-D4FDB0EC8115.png

Tycker det ser fullkomligt katastrof ut med bezeln, pÄ en annars fin klocka. Ser redan rundpolerad och sluttande ut.
Tycker tvÄtonaren med blÄ urtavla ser riktigt trevlig ut, pÄ stÄlisarna kan jag vara liiite böjd att hÄlla med. Men "bara lite" som christer pettersson skulle sagt :)

Two-tone guld/stÄl Àr ju en gnutta inne nu/nyss. Om two-tone titan/gummi blir i ropet sÄ vet ni var ni sÄg det först!
IMG_20200509_181048.jpg

Obs: prova inte det hÀr hemma, lÀnken gÄr knappt att fÄ av frÄn gummits spÀnne. Titan Àr ju liksom inte riktigt lika ihoptryckbart som gummi ;) MÄste demontera spÀnnet, forts följer...

Two-tone guld/stÄl Àr ju en gnutta inne nu/nyss. Om two-tone titan/gummi blir i ropet sÄ vet ni var ni sÄg det först!
IMG_20200509_181048.jpg

Obs: prova inte det hÀr hemma, lÀnken gÄr knappt att fÄ av frÄn gummits spÀnne. Titan Àr ju liksom inte riktigt lika ihoptryckbart som gummi ;) MÄste demontera spÀnnet, forts följer...
Va tusan, vÀntar pÄ fortsÀttningen.

Va tusan, vÀntar pÄ fortsÀttningen.
Om sprinthÄlen som hÄller fast lÀnken Àr borrade kommer lÀnken att gÄ att fÄ loss, om de Àr frÀsta sÄ Àr det kört! Jag har inte tillrÀckligt bra mejsel för att demontera tryckmojÀngen i lÄset. Vi fÄr vÀnta pÄ fortsÀttning tills jag har besökt en uris :)
IMG_20200509_192903.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp