Leiflicious
Basic
EDIT: MÄste sÀga att jag tycker borstat case/blank bezel ser ut att funka kalasbra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det ser fullkomligt katastrof ut med bezeln, pÄ en annars fin klocka. Ser redan rundpolerad och sluttande ut.LÄng video med nya chronomaterna
EDIT: MÄste sÀga att jag tycker borstat case/blank bezel ser ut att funka kalasbra
Tycker tvÄtonaren med blÄ urtavla ser riktigt trevlig ut, pÄ stÄlisarna kan jag vara liiite böjd att hÄlla med. Men "bara lite" som christer pettersson skulle sagtTycker det ser fullkomligt katastrof ut med bezeln, pÄ en annars fin klocka. Ser redan rundpolerad och sluttande ut.
LÄng video med nya chronomaterna
de e bra!Vad kör ni för övriga klockor?
SjÀlv blir det mycket mikromÀrken!
Nu A17345.
Underbar!
![]()
Tror du Àr forumets Àrligaste medlem, o jag gillar det.de e bra!
dom bakom Àr mindre bra
de e bra!
dom bakom Àr mindre bra
Riktigt trevlig. Det ska bli roligt att se den live.
Vad kör ni för övriga klockor?
SjÀlv blir det mycket mikromÀrken!
Nu A17345.
Underbar!
![]()
de e bra!
dom bakom Àr mindre bra
Tror du Àr forumets Àrligaste medlem, o jag gillar det.![]()
Haha!Dom bakom Àr coola!
Yes!Ăr den högra en bronsare?
enda gÄngen man fÄr bÀra annat Àn breitling Àr nÀr man Àr sjÀlv hemma!Haha!
Gillar att ni hÄller Breitling fanan högt!
Tror man kan gilla flera olika mÀrken nu för tiden...
Kör hÄrt o posta semi/vintage Breitling!
Ha en hÀrlig helg vÀnner!
![]()
riktigt cool!!!Yes!
Zelos Swordfish, mycket trevlig!
HĂ€r kompis med A17345.
![]()
eey aurum Àr forumets Àrligaste spelare!!Tror du Àr forumets Àrligaste medlem, o jag gillar det.![]()
Exakt!enda gÄngen man fÄr bÀra annat Àn breitling Àr nÀr man Àr sjÀlv hemma!
![]()
Yes!
Zelos Swordfish, mycket trevlig!
HĂ€r kompis med A17345.
![]()
enda gÄngen man fÄr bÀra annat Àn breitling Àr nÀr man Àr sjÀlv hemma!
![]()
Ja kanske, hĂ€r pĂ„ Zelos original.Riktigt cool. Ălskar tavlan. MĂ„ste passa bra pĂ„ ett svart gummi?
riktigt snyggt med en sÄdan matt tavla!RÀtt skön tavla pÄ den hÀr ÀndÄ. FÄr lite mer popp Àn i mina gamla dito blacksteel.
![]()
Va tusan, vÀntar pÄ fortsÀttningen.Two-tone guld/stÄl Àr ju en gnutta inne nu/nyss. Om two-tone titan/gummi blir i ropet sÄ vet ni var ni sÄg det först!
![]()
Obs: prova inte det hÀr hemma, lÀnken gÄr knappt att fÄ av frÄn gummits spÀnne. Titan Àr ju liksom inte riktigt lika ihoptryckbart som gummiMÄste demontera spÀnnet, forts följer...
Om sprinthÄlen som hÄller fast lÀnken Àr borrade kommer lÀnken att gÄ att fÄ loss, om de Àr frÀsta sÄ Àr det kört! Jag har inte tillrÀckligt bra mejsel för att demontera tryckmojÀngen i lÄset. Vi fÄr vÀnta pÄ fortsÀttning tills jag har besökt en urisVa tusan, vÀntar pÄ fortsÀttningen.
Yep Aerospace Avantage.Jerry Seinfeld rockar Aerospace till kostym pÄ nya Netflix-specialen![]()