Jag har inte kollat vad urverksbyte för Aerospace kostar, men om quartzen hÄller lÀngre Àn sÀg 2 fullserviceperioder (10-15 Är?) för ett automatiskt verk sÄ pratar vi kanske nÄgra tusenlappar hit eller dit över en period pÄ mÄnga Är? HÄller den en serviceperiod till sÄ blir Aerospacen kanske till och med billigare Àn en automatare?
Min poÀng hÀr Àr att det kanske finns andra aspekter Àn urverksbyte/underhÄllskostnad som borde avgöra ditt val, nÀr vi pratar sÄ hÀr mÄnga Är
Om man ÀndÄ fortsÀtter pÄ det spÄret:
Finns nya superquartzverk om 15 Är? (Finns Breitling kvar om 15 Är?) Hur mycket Àr det vÀrt för dig att ha en klocka i 15 Är som du trivs bra med och sen fÄr ersÀtta med nÄgot annat? 20 Är? 25 Är?
MÄnga frÄgor, inga svar, men mycket i ditt inlÀgg lÄter som att du bara ska prova och se vad du tycker. Gillar du inte ditt val Àr det bara att sÀlja o byta
Ping @M.I. ditt inlÀgg blev flyttat till BreitlingtrÄden
Min poÀng hÀr Àr att det kanske finns andra aspekter Àn urverksbyte/underhÄllskostnad som borde avgöra ditt val, nÀr vi pratar sÄ hÀr mÄnga Är
Om man ÀndÄ fortsÀtter pÄ det spÄret:
Finns nya superquartzverk om 15 Är? (Finns Breitling kvar om 15 Är?) Hur mycket Àr det vÀrt för dig att ha en klocka i 15 Är som du trivs bra med och sen fÄr ersÀtta med nÄgot annat? 20 Är? 25 Är?
MÄnga frÄgor, inga svar, men mycket i ditt inlÀgg lÄter som att du bara ska prova och se vad du tycker. Gillar du inte ditt val Àr det bara att sÀlja o byta
Ping @M.I. ditt inlÀgg blev flyttat till BreitlingtrÄden
Senast Àndrad: