Nej![]()
Yay or Nay?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej![]()
Yay or Nay?
Absolut inte!![]()
Yay or Nay?
Nej tyvärr...![]()
Yay or Nay?
Nej tyvärr...
Då hade jag inte fel då alltsåAbsolut inte!
Tack TobbeJag blev riktigt varm om hjärtat när jag såg din bild. Välkommen till Navitimer-klubben. Sedan är du tillräckligt gammal
för att ha kört räknesticka i plugget! Men du kanske gick en annan linje eller som jag, glömt hela skiten!
Nej du hade rättDå hade jag inte fel då alltsåtyckte inte alls det blev lyckat.
Jo man tackarNi Breitling-vänner i officiella tråden får ett smakprov av vad som till slut damp ner från Polen idag. Paketöppningstråden får vänta lite för jag måste iväg nu. Har fotat men hinner inte komponera ett bra inlägg som denna klocka är värd. Håll utkik i pakettråden inatt eller imorgon bitti. Håll till godo...
![]()
Jasså, den har kommit nu? GratulerarNi Breitling-vänner i officiella tråden får ett smakprov av vad som till slut damp ner från Polen idag. Paketöppningstråden får vänta lite för jag måste iväg nu. Har fotat men hinner inte komponera ett bra inlägg som denna klocka är värd. Håll utkik i pakettråden inatt eller imorgon bitti. Håll till godo...
![]()
Hatar nato![]()
Yay or Nay?
Russia approves this messageHatar nato
Min fru är från RysslandRussia approves this message![]()
Min fru är från Ryssland![]()
Vacker vacker vacker vacker! Vad mäter den?![]()
Min nya kärlek!
43mm versionen.Vacker vacker vacker vacker! Vad mäter den?
Den är klockren! Grattis till lyckat köp!43mm versionen.
Riktigt fin.![]()
Min nya kärlek!
![]()
Yay or Nay?
Grattis![]()
Min nya kärlek!
Ni Breitling-vänner i officiella tråden får ett smakprov av vad som till slut damp ner från Polen idag. Paketöppningstråden får vänta lite för jag måste iväg nu. Har fotat men hinner inte komponera ett bra inlägg som denna klocka är värd. Håll utkik i pakettråden inatt eller imorgon bitti. Håll till godo...
![]()
Hur va det här då?Utmärkt Tavarech! Ännu en soldat i kampen mot kapitalismen!![]()
Brajtzlings generellt är kass på NATO. Oftast för stora/höga eller bara inte anpassade på annat sätt...![]()
Yay or Nay?
eller är det bara så, att breitlings egna armbandsalternativ ,är helt fulländadeBrajtzlings generellt är kass på NATO. Oftast för stora/höga eller bara inte anpassade på annat sätt...
Okej då. Jag har nu postat min öppning i öppningstråden.Men va f-n... Vänd på den nu!!!
Grattis också såklart !!
När du nu inte fick orginaltavlan måste jag säga att den där var riktigt bra! Grattis.Okej då. Jag har nu postat min öppning i öppningstråden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Satt på ett rätt snyggt blått band. Jag brukar inte gilla blåa band men detta var okej. Jag hade beställt ett grått cordura som var redo men det här får sitta på lite faktiskt.
![]()