• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpeg

Yay or Nay?
Nej
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Jag blev riktigt varm om hjärtat när jag såg din bild. Välkommen till Navitimer-klubben. Sedan är du tillräckligt gammal
för att ha kört räknesticka i plugget! Men du kanske gick en annan linje eller som jag, glömt hela skiten!
Tack Tobbe :)
Så länge som jag haft span på en fin Navitimer, det är ingen jättecirkulation på dem precis. Den är helservad, box och cert OCH instruktion till räknestickan, som även jag helt glömt hur fan man gör. Hatade den där jävla stickan i plugget :D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ni Breitling-vänner i officiella tråden får ett smakprov av vad som till slut damp ner från Polen idag. Paketöppningstråden får vänta lite för jag måste iväg nu. Har fotat men hinner inte komponera ett bra inlägg som denna klocka är värd. Håll utkik i pakettråden inatt eller imorgon bitti. Håll till godo... ;)
DSC_7289.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Ni Breitling-vänner i officiella tråden får ett smakprov av vad som till slut damp ner från Polen idag. Paketöppningstråden får vänta lite för jag måste iväg nu. Har fotat men hinner inte komponera ett bra inlägg som denna klocka är värd. Håll utkik i pakettråden inatt eller imorgon bitti. Håll till godo... ;)
DSC_7289.jpg
Jo man tackar :banghead:
 

Oli

Omega
2-Faktor
Ni Breitling-vänner i officiella tråden får ett smakprov av vad som till slut damp ner från Polen idag. Paketöppningstråden får vänta lite för jag måste iväg nu. Har fotat men hinner inte komponera ett bra inlägg som denna klocka är värd. Håll utkik i pakettråden inatt eller imorgon bitti. Håll till godo... ;)
DSC_7289.jpg
Jasså, den har kommit nu? Gratulerar :)
 

svesam

Rolex
Ni Breitling-vänner i officiella tråden får ett smakprov av vad som till slut damp ner från Polen idag. Paketöppningstråden får vänta lite för jag måste iväg nu. Har fotat men hinner inte komponera ett bra inlägg som denna klocka är värd. Håll utkik i pakettråden inatt eller imorgon bitti. Håll till godo... ;)
DSC_7289.jpg

Men va f-n... Vänd på den nu!!! :)

Grattis också såklart !!
 
Topp