Kan inte vi fÄ en jÀmförelse mellan vikten ocksÄ.42mm vs 41![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte vi fÄ en jÀmförelse mellan vikten ocksÄ.42mm vs 41![]()
86g vs 182gKan inte vi fÄ en jÀmförelse mellan vikten ocksÄ.![]()
Bra modell som första bratte!!!En liten Chrono24-leverans. Efter mycket om och men, sÄ kom min första Breitling. Har haft ögonen pÄ denna rÀtt lÀnge, sÄ nu kÀnns det riktigt bra!
![]()
MĂ„ste sĂ€ga att jag saknar min blĂ„a. Extremt bra klocka som jag aldrig borde sĂ„lt. Gjorde sig suverĂ€n pĂ„ bĂ„de gummi och lĂ€nk. Undrar vem som har den nu och om den finns kvar pĂ„ forumet?Ălskar den rĂ„a och utmejslade vridringen pĂ„ den sista blackbirden. Det hĂ€r Ă€r Breitling för mig
![]()
HÄller helt med.MÄste sÀga att jag saknar min blÄa. Extremt bra klocka som jag aldrig borde sÄlt. Gjorde sig suverÀn pÄ bÄde gummi och lÀnk. Undrar vem som har den nu och om den finns kvar pÄ forumet?
![]()
![]()
Finns en till salu med UTC.MÄste sÀga att jag saknar min blÄa. Extremt bra klocka som jag aldrig borde sÄlt. Gjorde sig suverÀn pÄ bÄde gummi och lÀnk. Undrar vem som har den nu och om den finns kvar pÄ forumet?
![]()
![]()
Spontant tÀnker jag en Chronomat med pilotlÀnk.Om man skulle komplettera denna duÄ, vad skulle ni dÄ rekommendera?
GĂ€rna under 20â.![]()
Ett ufo sÄklart.Om man skulle komplettera denna duÄ, vad skulle ni dÄ rekommendera?
GĂ€rna under 20â.![]()
Har du kvar nÄgon sjÀlv?Ett ufo sÄklart.
man kan ju inte ha en brattetrio utan en chronomat!Har du kvar nÄgon sjÀlv?
Hittade denna lÀckerbit nÀr jag scrollande bakÄt!![]()
![]()
@Sveparn har sÀkert kvar denMÄste sÀga att jag saknar min blÄa. Extremt bra klocka som jag aldrig borde sÄlt. Gjorde sig suverÀn pÄ bÄde gummi och lÀnk. Undrar vem som har den nu och om den finns kvar pÄ forumet?
![]()
![]()
Hur har ni det med era stÄlisar och syncen? Min har svÄrare Àn 5610an
Ser ut som den jag Àr Àgare till sen drygt ett Är tillbax. Den Àr lite hÀrjad, men stör icke mig. Fick sig en genomgÄng i November förra Äret, va det efter du hade haft den?Riktigt fin. Jag hade en sÄdan generation 3 hemma ett tag men lÀmnade tillbaka den pga lite strul med urverket. Gillar det dÀr lite mer utmejslade utseendet och den mer aggressiva lÀnken. SÄ hÀr sÄg min kortvariga romans ut.
![]()
Haha!man kan ju inte ha en brattetrio utan en chronomat!
bÀsta modellen ever
kan du inte jaga en sjÀlvHaha!
SĂ„ kan det vara, men dĂ„ mĂ„ste ju ânĂ„nâ slĂ€ppa en till mig...![]()
Den röda Àr sÄld sen lÀnge. Har kvar tvÄ gamla sandblÀstrade tvillingar frÄn 80-talet plus en yachting frÄn 93-ish.Har du kvar nÄgon sjÀlv?
Hittade denna lÀckerbit nÀr jag scrollande bakÄt!![]()
![]()
snart har du bara kvar en sandblÀstrad!Den röda Àr sÄld sen lÀnge. Har kvar tvÄ gamla sandblÀstrade tvillingar frÄn 80-talet plus en yachting frÄn 93-ish.
No way. Albanien-klockan Àr ovÀrderlig, fatta vilka maffia-armar och mercor den har Äkt omkring i + den andra Àr det tidigaste serienumret jag haft.snart har du bara kvar en sandblÀstrad!
hittade faktiskt en vit yachting tavla plus chaperring pÄ ebay idag!No way. Albanien-klockan Àr ovÀrderlig, fatta vilka maffia-armar och mercor den har Äkt omkring i + den andra Àr det tidigaste serienumret jag haft.
Du kan fÄ köpa yachting dyyyrt.![]()
Givetsvis!kan du inte jaga en sjÀlv?
finns mÄnga pÄ chrono24!
kolla öpÄ chrono24 och skicka pm till nÄgon av oss sÄ kan vi ju svara pÄ vad vi tycker om skick och pris!Givetsvis!
Ville bara ha input pÄ en ev ev. ny klocka.
KÀnner mig lite sÀkrare att handla hÀr pÄ forumet.![]()
Givetsvis!
Ville bara ha input pÄ en ev ev. ny klocka.
KÀnner mig lite sÀkrare att handla hÀr pÄ forumet.![]()
riktigt Àcklig lÀnk !!!SÀljes - Hublot - Hublot Classic Fusion 18k guld
:hublot: Ref. 511.OX.2610.LR 18k solitt rosĂ©guld Automatisk 45mm Fint skick med spĂ„r av anvĂ€ndning. Boxar, cert. och tillbehör enligt bild. Innerboxen Ă€r inte i finaste skick. Uttagen 2014 Klockan finns i ZĂŒrich.klocksnack.se
Den Àr stenhÄrd. Ruskigt cool
SÄ jÀkla farlig Àr inte lÀnken. Ett bad i ultraljudstvÀtten sÄ Àr det löst.riktigt Àcklig lÀnk !!!
sen fÄr man ju slipa bort den repiga yttre ARŽn pÄ safiren
min yachting Àr likadan i arŽn !!SÄ jÀkla farlig Àr inte lÀnken. Ett bad i ultraljudstvÀtten sÄ Àr det löst.
ARn Àr lite vÀrre om det nu inte bara Àr smuts
Köpte en Colt frÄn Italien för nÄgra Är sedan dÀr handlaren hade polerat vridringen och dÄ med bÄde glas och ring kvar pÄ klockan. ARn hade blivit bortpolerad i en fin ring lÀngs kanten men fanns kvar i mitten. SÄg helt sjukt ut.min yachting Àr likadan i arŽn !!
det ska nog inte mycekt till att repa den yttre belÀggningen
förstÄr inte vf aosehus lÀgger ut sÄna bilder dÀr man verkligen ser skiten mellan lÀnkbitarna
men i övrigt Àr det ju en tuff klocka!
fast ska man fÄ en bra fit med utc sÄ fÄr man ju ha en stor handled
Jag skulle störa mig pÄ det, en av de fina sakerna med Breitling Àr deras fina AR.Vad tycker panelen om Breitlings utan yttre AR? AlltsÄ att man tagit bort AR:en. GÄr att det att applicera ny AR, eller Àr det nytt glas hos AD som gÀller?
Jag tog bort AR pĂ„ min yachting. SĂ„klart med bezel borta och skorsten tejpad. Blev hur bra som helst, det finns AR Ă€ven pĂ„ undersidan. Det blev alltsĂ„ som de flesta andra klockor med AR, och fortfarande bĂ€ttre Ă€n ingen AR alls alaâ Rolex.Vad tycker panelen om Breitlings utan yttre AR? AlltsĂ„ att man tagit bort AR:en. GĂ„r att det att applicera ny AR, eller Ă€r det nytt glas hos AD som gĂ€ller?
Jag fick ta bort ARn pĂ„ en av mina Colt A17380. Störde mig som f-n pĂ„ det. Blev riktigt kasst faktisktJag tog bort AR pĂ„ min yachting. SĂ„klart med bezel borta och skorsten tejpad. Blev hur bra som helst, det finns AR Ă€ven pĂ„ undersidan. Det blev alltsĂ„ som de flesta andra klockor med AR, och fortfarande bĂ€ttre Ă€n ingen AR alls alaâ Rolex.![]()