• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

42mm vs 41
IMG_20201212_140318_559.jpg
Kan inte vi fĂ„ en jĂ€mförelse mellan vikten ocksĂ„. 😂

MÄste sÀga att jag saknar min blÄa. Extremt bra klocka som jag aldrig borde sÄlt. Gjorde sig suverÀn pÄ bÄde gummi och lÀnk. Undrar vem som har den nu och om den finns kvar pÄ forumet?
56CB931A-32D7-435A-865A-520592E39B03.jpeg
B0891243-AA51-4046-9B4C-D1724D6D62F8.jpeg
Finns en till salu med UTC. ;)

Hur har ni det med era stÄlisar och syncen? Min har svÄrare Àn 5610an

Riktigt fin. Jag hade en sÄdan generation 3 hemma ett tag men lÀmnade tillbaka den pga lite strul med urverket. Gillar det dÀr lite mer utmejslade utseendet och den mer aggressiva lÀnken. SÄ hÀr sÄg min kortvariga romans ut.

4562B278-8FD6-4596-AEB6-29E847C0B620.jpeg
Ser ut som den jag Àr Àgare till sen drygt ett Är tillbax. Den Àr lite hÀrjad, men stör icke mig. Fick sig en genomgÄng i November förra Äret, va det efter du hade haft den?

No way. Albanien-klockan Àr ovÀrderlig, fatta vilka maffia-armar och mercor den har Äkt omkring i + den andra Àr det tidigaste serienumret jag haft. ;)
Du kan fÄ köpa yachting dyyyrt. :)
hittade faktiskt en vit yachting tavla plus chaperring pÄ ebay idag!
vore kul om man haft bÄde en vit Ä en svart yachting!

Givetsvis!;)
Ville bara ha input pÄ en ev ev. ny klocka.
KĂ€nner mig lite sĂ€krare att handla hĂ€r pĂ„ forumet.👍

Den Àr stenhÄrd. Ruskigt cool

SÄ jÀkla farlig Àr inte lÀnken. Ett bad i ultraljudstvÀtten sÄ Àr det löst.

ARn Àr lite vÀrre om det nu inte bara Àr smuts
min yachting Àr likadan i arŽn !!
det ska nog inte mycekt till att repa den yttre belÀggningen

förstÄr inte vf aosehus lÀgger ut sÄna bilder dÀr man verkligen ser skiten mellan lÀnkbitarna

men i övrigt Àr det ju en tuff klocka!

fast ska man fÄ en bra fit med utc sÄ fÄr man ju ha en stor handled

min yachting Àr likadan i arŽn !!
det ska nog inte mycekt till att repa den yttre belÀggningen

förstÄr inte vf aosehus lÀgger ut sÄna bilder dÀr man verkligen ser skiten mellan lÀnkbitarna

men i övrigt Àr det ju en tuff klocka!

fast ska man fÄ en bra fit med utc sÄ fÄr man ju ha en stor handled
Köpte en Colt frÄn Italien för nÄgra Är sedan dÀr handlaren hade polerat vridringen och dÄ med bÄde glas och ring kvar pÄ klockan. ARn hade blivit bortpolerad i en fin ring lÀngs kanten men fanns kvar i mitten. SÄg helt sjukt ut.

Kan hÄlla med om att det Àr lite mÀrkligt att man inte iaf ger klockan en ordenligt tvÀtt innan annonsering

Vad tycker panelen om Breitlings utan yttre AR? AlltsÄ att man tagit bort AR:en. GÄr att det att applicera ny AR, eller Àr det nytt glas hos AD som gÀller?

Vad tycker panelen om Breitlings utan yttre AR? AlltsÄ att man tagit bort AR:en. GÄr att det att applicera ny AR, eller Àr det nytt glas hos AD som gÀller?
Jag tog bort AR pĂ„ min yachting. SĂ„klart med bezel borta och skorsten tejpad. Blev hur bra som helst, det finns AR Ă€ven pĂ„ undersidan. Det blev alltsĂ„ som de flesta andra klockor med AR, och fortfarande bĂ€ttre Ă€n ingen AR alls ala’ Rolex. :)

Jag tog bort AR pĂ„ min yachting. SĂ„klart med bezel borta och skorsten tejpad. Blev hur bra som helst, det finns AR Ă€ven pĂ„ undersidan. Det blev alltsĂ„ som de flesta andra klockor med AR, och fortfarande bĂ€ttre Ă€n ingen AR alls ala’ Rolex. :)
Jag fick ta bort ARn pÄ en av mina Colt A17380. Störde mig som f-n pÄ det. Blev riktigt kasst faktiskt

Tillbaka
Topp