Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LĂ€tt det snyggaste strapet jag har sett till en SOH!!
Ja visst man fattar, hÄller med, 44mm Àr perfekt för en Breitling. Snygg avatar förrestenJa det kan man fan undra. Jag vet inte om det Àr mitt egna intresse dÀr jag tittar pÄ klockor som Àr mindre Àn 44mm som gör att jag uppfattar att storlekshetsen lagt sig. Breitling borde följa den strömmen (Àven om den strömmen kanske bara Àr pÄhittad) men utan att följa strömmen gÀllande finish och gedigenhet...
(ja lite rörigt skrivit men ni fattar)
MÀh sÄ jÀkla snyggt!!!Japp!!
Paketet öppnat
Cheepo gör det igen !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt lÀder med ocean racer viklÄs
Mumma
/Daniel
+1 pÄ den!à ter igen: toppen cheepo63
Kostar schmeegul töcken dÀr viklÄs?Japp!!
Paketet öppnat
Cheepo gör det igen !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mumma
/Daniel
Kostar schmeegul töcken dÀr viklÄs?
Haha, ja just, apdyrt. Hmm, kunde tÀnka mig det. Det fÄr bli i samband med 60- Är klockan tror jag...Om det betyder att det Àr apdyrt sÄ stÀmmer det
/Daniel
Funkar riktigt bra, snygg klocka medNya klÀder frÄn Cheepo......
![]()
![]()
Funkar!!
Japp!!
Paketet öppnat
Cheepo gör det igen !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mumma
/Daniel
Japp!!
Paketet öppnat
Cheepo gör det igen !!
Mumma
/Daniel
En kÀr modell Àr hemma igen. Kan inte vara utan Aero, min tredje. Gillar Italian bold. Lite gammal och sliten, men go. Lite trÄng dock, sÄ jag mÄste fÄ tag pÄ nÄgra extra lÀnkbitar.![]()
Skickas frÄn min iPhone
HĂ€rligt!! Ăr det en E75xxx? Flygar ur Ă€r ju coolaNu har jag följt ditt föredöme och införskaffat en Aerospace som komplement till B1:an och Skydivern.
![]()
Se Àven trÄden om alla kvartsur...
HĂ€rligt!! Ăr det en E75xxx? Flygar ur Ă€r ju coolaoch Aerospace i synnerhet
Skickas frÄn min iPhone
Har bett om ursÀkt i kvartstrÄden för min dÄliga smak att kalla din nya Aero för ref E75, nÀr du naturligtvis köper det rÀtta ref numretTack! Nej, det Àr en E79362, den sista i förra serien. Ny Evon Àr E79363 och 1 mm större.
Det var ju dÀrför NK hade den med pÄ rean som utgÄende modell. De hade Àven en kvarvarande utgÄende Airwolf för dryga 37k-30%. Ny priset pÄ nya B50 Cockpit kommer att hamna pÄ knappt 60k, hiskligt!
Har bett om ursÀkt i kvartstrÄden för min dÄliga smak att kalla din nya Aero för ref E75, nÀr du naturligtvis köper det rÀtta ref numret. GÄr sjÀlv och suktar efter ett ex Huke har kvar i Malmö för 35t. Kanske blir rea dÀr ocksÄ? En ny Aero skulle ju bli en klocka för lÄÄÄÄng tid framöver. Grattis till ett bra kap!!
http://www.tradera.com/item/190110/210147422/breitling-crosswind-racing-gt-43mm-mkt-fint-skick
Spontana reaktioner pÄ denna?
LÄter orginal-lÀnken vila och testar den nya pÄ Colten. Jag tycker det blev bra!
![]()
Det Àr en SUPER Engineer Type II lÀnk, köpt frÄn strapcode.comVad Àr det för lÀnk.
Jag gillar den sÄ mycket att jag bjussar pÄ en till bildVad Àr det för lÀnk.
Jag gillar den sÄ mycket att jag bjussar pÄ en till bild
![]()
Jag gillar den sÄ mycket att jag bjussar pÄ en till bild
![]()
Ja, det Àr vÀl som att svÀra i kyrkan med eftermarknadslÀnk pÄKul att prova lite annorlunda lÀnk.
Flyger dock inte i min bok
PĂ„ med orginalet igen
/Daniel