• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Ja det kan man fan undra. Jag vet inte om det Àr mitt egna intresse dÀr jag tittar pÄ klockor som Àr mindre Àn 44mm som gör att jag uppfattar att storlekshetsen lagt sig. Breitling borde följa den strömmen (Àven om den strömmen kanske bara Àr pÄhittad) men utan att följa strömmen gÀllande finish och gedigenhet... :D

(ja lite rörigt skrivit men ni fattar)
Ja visst man fattar, hÄller med, 44mm Àr perfekt för en Breitling. Snygg avatar förresten :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Japp!!

Paketet öppnat :)

Cheepo gör det igen !!

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Grymt lÀder med ocean racer viklÄs
Mumma :)

/Daniel
MÀh sÄ jÀkla snyggt!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
En kÀr modell Àr hemma igen. Kan inte vara utan Aero, min tredje. Gillar Italian bold. Lite gammal och sliten, men go. Lite trÄng dock, sÄ jag mÄste fÄ tag pÄ nÄgra extra lÀnkbitar.
vy8e7ase.jpg



Skickas frÄn min iPhone

Nu har jag följt ditt föredöme och införskaffat en Aerospace som komplement till B1:an och Skydivern.
ybatuqyq.jpg

Se Àven trÄden om alla kvartsur...
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
HĂ€rligt!! Är det en E75xxx? Flygar ur Ă€r ju coola :) och Aerospace i synnerhet :p


Skickas frÄn min iPhone

Tack! Nej, det Àr en E79362, den sista i förra serien. Ny Evon Àr E79363 och 1 mm större.
Det var ju dÀrför NK hade den med pÄ rean som utgÄende modell. De hade Àven en kvarvarande utgÄende Airwolf för dryga 37k-30%. Ny priset pÄ nya B50 Cockpit kommer att hamna pÄ knappt 60k, hiskligt!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tack! Nej, det Àr en E79362, den sista i förra serien. Ny Evon Àr E79363 och 1 mm större.
Det var ju dÀrför NK hade den med pÄ rean som utgÄende modell. De hade Àven en kvarvarande utgÄende Airwolf för dryga 37k-30%. Ny priset pÄ nya B50 Cockpit kommer att hamna pÄ knappt 60k, hiskligt!
Har bett om ursÀkt i kvartstrÄden för min dÄliga smak att kalla din nya Aero för ref E75, nÀr du naturligtvis köper det rÀtta ref numret :happyhappy:. GÄr sjÀlv och suktar efter ett ex Huke har kvar i Malmö för 35t. Kanske blir rea dÀr ocksÄ? En ny Aero skulle ju bli en klocka för lÄÄÄÄng tid framöver. Grattis till ett bra kap!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Har bett om ursÀkt i kvartstrÄden för min dÄliga smak att kalla din nya Aero för ref E75, nÀr du naturligtvis köper det rÀtta ref numret :happyhappy:. GÄr sjÀlv och suktar efter ett ex Huke har kvar i Malmö för 35t. Kanske blir rea dÀr ocksÄ? En ny Aero skulle ju bli en klocka för lÄÄÄÄng tid framöver. Grattis till ett bra kap!!

Tack.
Det Àr lugnt.
E75'orna var vÀl de första med superquarts pÄ 2000-talet....
 

Camo00

Patek

Avenger

Breitling
Hej!

Som tidigare nÀmnts sÄ förvÀrvade jag nyligen en Breitling intruder pÄ en auktion. En klocka som utseendemÀssigt Àr i mint kondition. Till och med skyddsplasten över bakplattan sitter kvar. Nu har det dock visat sig att den digitala displayen Àr kass, den lyser och visar 1:00 men det gÄr inte att Àndra nÄgra parametrar. Efter att ha konstaterat att klockan var i behov utav en service sÄ skickade jag den till Breitling och fick ett snabbt svar utav dem att de inte lÀngre har nÄgra reservdelar till denna klocka. Jag blev i samband med detta kontaktad utav en herre som Àr "After sales service manager" för Breitling om att jag kunde kontakta nÀrmaste AD med en kopia pÄ hans mail dÀr de erbjuder mig att köpa en Breitling Aerospace till ett "specialerbjudande" De gav mig 3 varianter att vÀlja pÄ. Nu vÀntar jag bara svar ifrÄn den AD jag har valt ut, i detta fall Jarl Sandin i Göteborg. Det jag nu undrar, kÀnner ni till nÄgon som kanske kan sitta med delar till en sÄdan modell som denna? Jag tycker det Àr synd att betrakta den som vÀrdelös dÄ jag verkligen blev fÀst vid klockan med en gÄng. Otroligt lÀtt att bÀra, sticker inte ut speciellt mycket och passar toppen till vardags. Jag förstÄr att det Àr ett lÄngskott, jag menar om inte Breitling har delar vem skulle dÄ ha det? Men skam den som ger sig ;)
Intruder 2.jpg
Intruder 3.jpg
Intruder 4.jpg
 
Topp