Nope, delborstad och grymmare!
![]()
My bad, jag glömde sidorna. Riktigt fin den Àr? à rsmodell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nope, delborstad och grymmare!
![]()
Tack för det varma vÀlkomnandet.
MÄste sÀga att jag gillar klockan starkt, men pro III lÀnken kÀnns lite rackig Ä skramlig. Sen att boxen har blivit en snikmodel kÀnns vÀldigt trÄkigt dÄ breitling Àr kÀnda för boxarna.
![]()
![]()
Jag har skrivit en recension om den.
LÀs den sÄ tror jag du fÄr svar
/Daniel
Tack för det varma vÀlkomnandet.
MÄste sÀga att jag gillar klockan starkt, men pro III lÀnken kÀnns lite rackig Ä skramlig. Sen att boxen har blivit en snikmodel kÀnns vÀldigt trÄkigt dÄ breitling Àr kÀnda för boxarna.
![]()
![]()
Ja det Àr riktigt trist med boxen faktiskt. Blir alltid lite avundsjuk pÄ Longinesköparna ocksÄ som fÄr sÄ jÀkla coola lÄdor.Ja, vart fasiken Àr bakelitboxen!?
Ja det Àr riktigt trist med boxen faktiskt. Blir alltid lite avundsjuk pÄ Longinesköparna ocksÄ som fÄr sÄ jÀkla coola lÄdor.
Kan inte riktigt hitta just den modellen, vilken Àr det ? Den var sjukt snygg iaf....Surfade Breitling och fastnade pÄ den hÀr bilden. HabegÀr uppstod.
![]()
Kan inte riktigt hitta just den modellen, vilken Àr det ? Den var sjukt snygg iaf....
Jag kan inte ref nr men en Chronomat GMT. Sökte bara blue dial.
Tyckte ocksÄ det var lite fjuttigt nÀr jag köpte nya Aeron, men man har ju nÄgra gamla boxar sedan tidigare!Ja det Àr riktigt trist med boxen faktiskt. Blir alltid lite avundsjuk pÄ Longinesköparna ocksÄ som fÄr sÄ jÀkla coola lÄdor.
Avenger skyland eller seawolf 2an. Vad tycker ni?
Avenger Skyland Àr riktigt nice men har ju nu nÄgra Är pÄ nacken. Det görs ju inte lÀngre sÄ det Àr lite kul i sig. Det Àr vÀl chrono el ej samt nytt/"Àldre" som fÄr vara den avgörande frÄgan
Det som gör mig lite orolig ang skylandern Àr om service Àr dyrare pÄ den Àn seawolfen. Skylandern jag tittat pÄ Àr en 2010 sÄ det Àr vÀl dags antar jag.
Det som gör mig lite orolig ang skylandern Àr om service Àr dyrare pÄ den Àn seawolfen. Skylandern jag tittat pÄ Àr en 2010 sÄ det Àr vÀl dags antar jag.
Hej! Ny medlem pÄ forumet som gÄr i Breitling-tankar. Har kommit en bit pÄ vÀgen och det Àr SOH som gÀller. Dock kan jag inte bestÀmma mig om jag ska köpa kronografen eller inte. VÀljer jag utan kronograf har jag tÀnkt med roséguld med svart tavla. Med kronograf blÄ tavla med svart ring.
Vad tycker ni Breitling-fantaster? Tar gÀrna emot all input.
Jag servar inte heller om klockan gÄr bra. Min Skyland ska in pÄ service nÀr jag fÄr tummarna loss (lÀttare att ta en annan klockan pÄ morgonen istÀllet) och den Àr frÄn 08... Men dyrare att serva tror jag nog iom att det Àr en chrono...
Inte att glömma i det hÀr fallet Àr ju storleksskillnaderna mellan de olika klockorna. Största chrono 46mm och minsta utan chrono 38mm. Hur stort vill du ha det. För min del gÄr 46mm bort direkt. Personligen hade jag valt lite mer neutrala fÀrger, utan chrono och 42mm pÄ mesh och köpt till gummi i efterhand. Men jag kan ju vara din motsats nÀr det kommer till klockor sÄ vad hjÀlper det![]()
SOH chrono Àr lÀskigt snygg. Provade en sÄn pÄ Bergströms ur i Gbg!
Hej! Ny medlem pÄ forumet som gÄr i Breitling-tankar. Har kommit en bit pÄ vÀgen och det Àr SOH som gÀller. Dock kan jag inte bestÀmma mig om jag ska köpa kronografen eller inte. VÀljer jag utan kronograf har jag tÀnkt med roséguld med svart tavla. Med kronograf blÄ tavla med svart ring. (Se bilder)
Vad tycker ni Breitling-fantaster? Tar gÀrna emot all input.![]()
![]()
Bilden pÄ boxens ytterhölje ser ut som denna bild, lÄnad ifrÄn nÀtet dÄ jag inte fotat min egna. Sen bjussar jag pÄ en bild utav "Storebror och lillebror" Lillebror gÄr till skroten nÀsta veckaBlir nyfiken pÄ hur din box ser ut i sÄ fall, för om du tycker min ser lyxigare ut sÄ mÄste du fÄtt din klocka i en fryspÄse =)
Sorry, glömde nÀmna storleken. Jag har tÀnkt mig 46, jag provade den igÄr i butik och den kÀnns inte för stor (jag Àr sjÀlv ganska stor, 193 cm/105 kg). SÄ storleken Àr samma, men jag kan fortfarande inte bestÀmma mig vilken jag gillar bÀst. Jag kan tÀnka mig att den utan chrono kÀnns mer stilren och "rÀtt" ju Àldre man blir medan med chrono blir lite sportigare. Eller?
Visst Àr den det
![]()
/Daniel