Code
AKA Vincent B
Kan man köpa dom löst? Vad listar dom?vÄr nu vÀl.? gillar skarpt Breitlings fÀrgglada Nato
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan man köpa dom löst? Vad listar dom?vÄr nu vÀl.? gillar skarpt Breitlings fÀrgglada Nato
1500 pix, finns pÄ Breitlings hemsidaKan man köpa dom löst? Vad listar dom?
Lite skumt att Nato Àr sÄ dyra jÀmfört med gummibanden (med törnlÄs)?1500 pix, finns pÄ Breitlings hemsida
Kanske miljögrejen? Kan ju inte vara helt billig teknikLite skumt att Nato Àr sÄ dyra jÀmfört med gummibanden (med törnlÄs)?
Kan nog stÀmmaKanske miljögrejen? Kan ju inte vara helt billig teknik
1500 för ett nato??? Herregud...bestÀllde du direkt fr hemsidan?1500 pix, finns pÄ Breitlings hemsida
Jag... bestÀllde 3...1500 för ett nato??? Herregud...bestÀllde du direkt fr hemsidan?
Helt rÀtt att köpa tre natoband för priset tvÄ seiko femmor.Jag... bestÀllde 3...
1500 för ett nato??? Herregud...bestÀllde du direkt fr hemsidan?
Kan du visa lite bilder pÄ dom? Hur Àr kvaliten?Jag... bestÀllde 3...
Jag kikade pÄ dom lite snabbt hos ADn igÄr. SÄg pigga och frÀscha ut. Kvaliteten har jag ingen aning omKan du visa lite bilder pÄ dom? Hur Àr kvaliten?
Ahh sÄ dom finns hos AD? Ska kolla..tack..Jag kikade pÄ dom lite snabbt hos ADn igÄr. SÄg pigga och frÀscha ut. Kvaliteten har jag ingen aning om
Ja, iaf hÀr i Stan. De hade tagit hem ett gÀng.Ahh sÄ dom finns hos AD? Ska kolla..tack..
Satt som ett jÀkla smÀck!Ja, iaf hÀr i Stan. De hade tagit hem ett gÀng.
StÄlfisk pÄ gummi idag. Fick sommarfeeling
HÀr Àr tvÄ av Nato-banden. Kvaliten.. har aldrig Àgt nÄgot Nato innan dessa men som Ni ser pÄ det mörka bandet sÄ ser ena hÄlet lite trött ut och det Àr efter ett par dagars anvÀndning - normalt eller inte Àr för mig oklart..Kan du visa lite bilder pÄ dom? Hur Àr kvaliten?
Hur upplever du den @Maxer? nÄgot "topptung" för den Àr vÀl bara marginellt lÀgre Àn 44 fisken?Ja, iaf hÀr i Stan. De hade tagit hem ett gÀng.
Den bÀrs mycket smidigare och mindre Àn jag trodde. Inte alls topptung.Hur upplever du den @Maxer? nÄgot "topptung" för den Àr vÀl bara marginellt lÀgre Àn 44 fisken?
Varför Àr det en liten kyckling pÄ banden?HÀr Àr tvÄ av Nato-banden. Kvaliten.. har aldrig Àgt nÄgot Nato innan dessa men som Ni ser pÄ det mörka bandet sÄ ser ena hÄlet lite trött ut och det Àr efter ett par dagars anvÀndning - normalt eller inte Àr för mig oklart..
KÀnns inte speciellt ok med sÄn dÀr slitning pÄ hÄlen efter nÄgra dagar.HÀr Àr tvÄ av Nato-banden. Kvaliten.. har aldrig Àgt nÄgot Nato innan dessa men som Ni ser pÄ det mörka bandet sÄ ser ena hÄlet lite trött ut och det Àr efter ett par dagars anvÀndning - normalt eller inte Àr för mig oklart..
@Wahlman kanske har bogserat sin defekta bil med det?KÀnns inte speciellt ok med sÄn dÀr slitning pÄ hÄlen efter nÄgra dagar.
Snygg kombo. ViklÄs kör du med ocksÄ ser jagJa, iaf hÀr i Stan. De hade tagit hem ett gÀng.
Blir kul att prova denDen bÀrs mycket smidigare och mindre Àn jag trodde. Inte alls topptung.
Den bÀrs mindre Àn den nya superocean 42 jag Àgde. Dels pga av att tavelytan Àr mindre pÄ den hÀr
Loggan för samarbetet vÀl, Àr ju plast frÄn havet natoVarför Àr det en liten kyckling pÄ banden?
Alltid viklÄs pÄ BrattarnaSnygg kombo. ViklÄs kör du med ocksÄ ser jag
Ăr vĂ€l en fisk, eller?Varför Ă€r det en liten kyckling pĂ„ banden?
Banden Ă€r vĂ€l tillverkade av plast frĂ„n haven. DĂ€rav loggan/samarbetetĂr vĂ€l en fisk, eller?
Outerknown OK tror jag men kan ju vara ute och cyklaĂr vĂ€l en fisk, eller?
StÀmmerOuterknown OK tror jag men kan ju vara ute och cykla