Mellanchefsklockor, alltsÄ Apple Watch?Man saknar ju @Richie hÀr i trÄden. HÄller han bara pÄ med mellanchefsklockor nu för tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mellanchefsklockor, alltsÄ Apple Watch?Man saknar ju @Richie hÀr i trÄden. HÄller han bara pÄ med mellanchefsklockor nu för tiden?
Omega Seamaster Diver Àr vÀl den klassiskaMellanchefsklockor, alltsÄ Apple Watch?
Haha,tack för omtankenMan saknar ju @Richie hÀr i trÄden. HÄller han bara pÄ med mellanchefsklockor nu för tiden?
Orange Àr pigg! Jag Àgde den blÄ, gillade den matta tavlan.SÄ vad sÀger panelen? Orange eller vit?
Orange gummi Àr ju ocksÄ rÀtt ballt, men blir nog lite vÀl mycket va?
SÄ vad sÀger panelen? Orange eller vit?
Hade kört orangeSÄ vad sÀger panelen? Orange eller vit?
BlÄ Àr ocksÄ riktigt bra! hÀr pÄ din bild ser den ju helt annorlunda ut jÀmfört med produktbilderna, mycket bÀttre irl kan jag tÀnka migOrange Àr pigg! Jag Àgde den blÄ, gillade den matta tavlan.
Den vÀldigt matt i verkligheten. LÀnken trivdes jag inte alls med, men pro 3 gummi pÄ viklÄs va en bra kombination.BlÄ Àr ocksÄ riktigt bra! hÀr pÄ din bild ser den ju helt annorlunda ut jÀmfört med produktbilderna, mycket bÀttre irl kan jag tÀnka mig
Jag Àr ju allmÀnt svag för blÄa tavlor, men tÀnker eftersom jag har en annan blÄ dykare kanske det blir trÄkigt sÄ dÀrför jag sneglar pÄ annan fÀrg men jag vet fan inte..
Du klÀr i vitt min vÀn. Det gör inte jagPanda-kvÀll.
jag tycker den med vittavla Àr riktigt snygg!SÄ vad sÀger panelen? Orange eller vit?
jag tycker den med vittavla Àr riktigt snygg!
Den orangea..! SÄ satans lÀcker, men det blir nog lite mycket med orange band?SÄ vad sÀger panelen? Orange eller vit?
orange gummi finns vÀl bara till 36mm?!Den orangea..! SÄ satans lÀcker, men det blir nog lite mycket med orange band?
NÀÀÀdÄ, 22mm (törnlÄs) oxÄ. Alla Endurance fÀrgernaorange gummi finns vÀl bara till 36mm?!
Finns för övrigt Àven för 24mm juNÀÀÀdÄ, 22mm (törnlÄs) oxÄ. Alla Endurance fÀrgerna
Fast inte i 20mm, dvs till Superocean 42. Kom jag pÄ nu syndNÀÀÀdÄ, 22mm (törnlÄs) oxÄ. Alla Endurance fÀrgerna
Mmm. 20 har trÄkigast fÀrgerFast inte i 20mm, dvs till Superocean 42. Kom jag pÄ nu synd
Nice den dÀr. Ser ut pÄ din banner att du har inlett roteringen redan innanGod morgon trÄden. Skönt att kunna rotera lite klockor igen.
Haha ja. Jag höll ut tills det va 3 dagar kvar...Nice den dÀr. Ser ut pÄ din banner att du har inlett roteringen redan innan
Bra jobbat ÀndÄ. Jag föll efter 2 veckorHaha ja. Jag höll ut tills det va 3 dagar kvar...
Vad körde du för OWG-klocka?Bra jobbat ÀndÄ. Jag föll efter 2 veckor
Din gula Chronomat kÀnns vÀl optimal annars för pÄskens fÀrger sÄ den gissar jag att du kommer köra ?
Körde en Tudor Black Bay 36.Vad körde du för OWG-klocka?
Jo, den fÄr nog Äka pÄ i helgen
BB36 Àr en bra klocka!Körde en Tudor Black Bay 36.
Bra den gula ska du anvÀnda och samtidigt vara rÀdd om Men sÀg till om det skulle komma flipptankar framledes