• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

41D338C9-9833-499A-B8C4-E3B203D2F345.jpeg

Man saknar ju @Richie hÀr i trÄden. HÄller han bara pÄ med mellanchefsklockor nu för tiden? ;)
Haha,tack för omtankenđŸ€©
Mellanchefs SMP varvat med Schtekarsub Àr det enda som gÀller för tillfÀllet...

Sen fÄr jag ju erkÀnna att jag ÀndÄ lÀser denna trÄden titt som tÀtt ;)
Samt att jag har senaste tiden varit vĂ€ldigt nĂ€ra avtryckaren pĂ„ "nya" Superocean 😁 kan dock inte bestĂ€mma mig för vilken fĂ€rg det ska bli... lutar mest Ă„t Orange, men Ă€ven den vita verkar rĂ€tt frĂ€sh! BĂ„da kĂ€nns ju som klockrena sommardinkor pĂ„ ett gummi med viklĂ„s!

Orange Àr pigg! Jag Àgde den blÄ, gillade den matta tavlan.
20201127_101245 (1).jpg
BlĂ„ Ă€r ocksĂ„ riktigt bra! hĂ€r pĂ„ din bild ser den ju helt annorlunda ut jĂ€mfört med produktbilderna, mycket bĂ€ttre irl kan jag tĂ€nka mig 😁
Jag Àr ju allmÀnt svag för blÄa tavlor, men tÀnker eftersom jag har en annan blÄ dykare kanske det blir trÄkigt sÄ dÀrför jag sneglar pÄ annan fÀrg men jag vet fan inte..

@Eurenius Vitt Àr trevligt och somrigt, den enda som "stör" mig nÄgot Àr de blÄa visarna, lite skeptisk men man hade nog behövt se den irl först

BlĂ„ Ă€r ocksĂ„ riktigt bra! hĂ€r pĂ„ din bild ser den ju helt annorlunda ut jĂ€mfört med produktbilderna, mycket bĂ€ttre irl kan jag tĂ€nka mig 😁
Jag Àr ju allmÀnt svag för blÄa tavlor, men tÀnker eftersom jag har en annan blÄ dykare kanske det blir trÄkigt sÄ dÀrför jag sneglar pÄ annan fÀrg men jag vet fan inte..
Den vÀldigt matt i verkligheten. LÀnken trivdes jag inte alls med, men pro 3 gummi pÄ viklÄs va en bra kombination.

Den oranga och matchande gummi hade jag kört pÄ :)

20201127_101145.jpg

Tillbaka
Topp