Hörru @Nissestr Vad kort och trÄkig du Àr, liva upp dig lite snart Àr det ju pÄskmat och ölStÀmmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hörru @Nissestr Vad kort och trÄkig du Àr, liva upp dig lite snart Àr det ju pÄskmat och ölStÀmmer
Fan denna dÄrskap Owgmarch som stÀller till det. NÀsta Är fÄre bli en bratte med vingarHörru @Nissestr Vad kort och trÄkig du Àr, liva upp dig lite snart Àr det ju pÄskmat och öl
Du behöver köpa ett par till bra "non-kern" brattar!Fan denna dÄrskap Owgmarch som stÀller till det. NÀsta Är fÄre bli en bratte med vingar
LĂ€mnade in min A73380 pĂ„ packningsbyte, trycktest, och batteribyte. Ăven rengöring av boett och lĂ€nk. Sen Ă€r den klar för sommaren. Men nu vĂ€nta 1.5 vecka..Ja, iaf hĂ€r i Stan. De hade tagit hem ett gĂ€ng.
StÄlfisk pÄ gummi idag. Fick sommarfeeling
Snyggt. A73380 gör sig fint pĂ„ pro 3-gummi ocksĂ„LĂ€mnade in min A73380 pĂ„ packningsbyte, trycktest, och batteribyte. Ăven rengöring av boett och lĂ€nk. Sen Ă€r den klar för sommaren. Men nu vĂ€nta 1.5 vecka..
Kern verkar vara pÄ hugget, ni som har Linkedin gÄ och checka in hans profil. Verkar som det blir nÄgon re-issue.
Yes, info kommer 6 april har jag för mig. Var det jag skickade bild om hÀromdagen, blir vÀl bland annat datora, duograph, kanske nÄ nygammal premier Àven om det redan finns liknandeKern verkar vara pÄ hugget, ni som har Linkedin gÄ och checka in hans profil. Verkar som det blir nÄgon re-issue.
Duographen kommer att slÀppas den 6 april. Han postade den pÄ Instagram.Yes, info kommer 6 april har jag för mig. Var det jag skickade bild om hÀromdagen, blir vÀl bland annat datora, duograph, kanske nÄ nygammal premier Àven om det redan finns liknande
Japp, och sÄ ett par millimeter större pÄ det.Han kör pÄ reissue-spÄret
Ohh boy de ser bra ut!!Kern postade i en av grupperna pÄ Facebook, men posten togs bort ganska snabbt.
Ser bra ut tills det visar sig att klockorna Àr pÄ 42+ mm.Ohh boy de ser bra ut!!
Varför beter sig Kern som en fjortis hög pÄ hormoner?Kern postade i en av grupperna pÄ Facebook, men posten togs bort ganska snabbt.
Fick inte med bild pÄ urverket men det sÄg ut som att det byggde bra pÄ höjden sÄ bredden följer sÀkert efter..Ser bra ut tills det visar sig att klockorna Àr pÄ 42+ mm.
Kan det vara in-house verk? Var klockorna i mÀssing/brons eller i guld?Fick inte med bild pÄ urverket men det sÄg ut som att det byggde bra pÄ höjden sÄ bredden följer sÀkert efter..
Ja, jag kan inte sÀga att jag skulle plocka ett b01 pÄ den korta videon men det sÄg ut att kunna vara in-house. Guld tippar jag pÄ, sÄg inte ut som brons.Kan det vara in-house verk? Var klockorna i mÀssing/brons eller i guld?
Det Àr ju rÀtt balla modeller men kan man verkligen driva ett mÀrke med mer relevant issues Àn nyslÀppOhh boy de ser bra ut!!
Àr han inte fortfarande det nÀr det kommer till remakes?!Jag noterade att Watchfred (Fred Mandelbaum, som varit rÄdgivare Ät Breitling) ocksÄ lyfte upp en Premier för ett par dagar sedan. Kern lade upp en kort film för nÄgra timmar sedan pÄ instagram som ocksÄ var ganska tydlig med vad som Àr pÄ gÄng.
Àr han inte fortfarande det nÀr det kommer till remakes?!
Va fick du betala för 6st?Skön kÀnsla att fÄ pÄ nya orginal-bandstift pÄ klockorna
Inte en aning, har för mig det Àr mellan 40-50:- styck. Inte fÄtt fakturan Àn.Va fick du betala för 6st?
Inte sÄ farligt ju.Inte en aning, har för mig det Àr mellan 40-50:- styck. Inte fÄtt fakturan Àn.
Nej, verkligen inte !Inte sÄ farligt ju.