Nice. Skulle vilja ha en sÄdan, Àldre keps. Har bara den nya fulaEller byta kepsen till en med vingar pÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice. Skulle vilja ha en sÄdan, Àldre keps. Har bara den nya fulaEller byta kepsen till en med vingar pÄ
Kan ju inte slĂ€ppa att jag tycker den âgamlaâ loggan Ă€r strĂ„et vassare om man ska uttrycka det diplomatiskt. Sen Ă€r ju fĂ€rgkombinationen gul/blĂ„ vassare Ă€n vit/svartNice. Skulle vilja ha en sĂ„dan, Ă€ldre keps. Har bara den nya fula
Har tvÄ av den medEller byta kepsen till en med vingar pÄ
Men galet cool den dÀringa!2-dagars med korp, för jÀvla bra nu grill pÄ framsidan, skÄl bröder och systrar!
Edit: mÄste ha lite klockvÄrd Àven hÀr @Nissestr
OcksÄ detaljfetischist, synd bara att kanterna Àr sÄ skarpa att skjortmanschetterna förvandlas till trasselsudd pÄ nolltid.Breitling kunde det dÀr med detaljer. Kolla pÄ urfrÀsningen som Àr gjord i tvÄ steg i vridringen. SÄdant gÄr jag igÄng pÄ
Blackbird Àr inte Àmnad för skjortaOcksÄ detaljfetischist, synd bara att kanterna Àr sÄ skarpa att skjortmanschetterna förvandlas till trasselsudd pÄ nolltid.
Du borde verkligen sÀlja din blÄ. Det Àr en rÀtt vÀrdelös klockaFör att inte tala om kanten pÄ endlinken, men nog med gnÀll nu
Ruskigt snygg! Men vad hÀnde med slÀppet som skulle komma pÄ en ny Aerospace. Det drar i köptarmen efter en AerospaceWow ,denna Àr sjukt snygg. Aerospace Evo night mission
Jag hade satsat pÄ Breitlings viklÄs med tillhörande gummiKör bratten idag. Inte helt nöjd med nya gummit. Funderar pÄ att köpa lÀnk till den. Tankar och inputs....
Inte sÀker pÄ om jag blir nöjd men med lÀnk gÄr det vÀl inte felJag hade satsat pÄ Breitlings viklÄs med tillhörande gummi
Jag gillar den modellen mer pÄ gummi Àn lÀnk. Men det Àr en smaksak. Breitlings viklÄs erkÀnt braInte sÀker pÄ om jag blir nöjd men med lÀnk gÄr det vÀl inte fel
+1 pÄ den, som dag och natt!Jag hade satsat pÄ Breitlings viklÄs med tillhörande gummi
Jag tycker Breitlings gummi utan viklÄs Àr nÀstintill oanvÀndbara sÄ lÀnge man lnte Àr dykare. ViklÄsen Àr dÀremot helt suverÀna.+1 pÄ den, som dag och natt!
Vet att det rĂ„der delade meningar om GKâs förtjĂ€nster men det Ă€r faktiskt ganska coolt med en CEO pĂ„ ett företag av Breitlings magnitud som regelbundet sitter och svarar pĂ„ frĂ„gor pĂ„ insta frĂ„n okĂ€nda mĂ€nniskor. Hur mĂ„nga andra klock ceoâs gör det?Fortfarande samma som förut.
Ryktades om en ny utc modul ocksÄ, men vem vet.
tvivlar lite pĂ„ att det Ă€r nĂ„gon annan som svarar...Vet att det rĂ„der delade meningar om GKâs förtjĂ€nster men det Ă€r faktiskt ganska coolt med en CEO pĂ„ ett företag av Breitlings magnitud som regelbundet sitter och svarar pĂ„ frĂ„gor pĂ„ insta frĂ„n okĂ€nda mĂ€nniskor. Hur mĂ„nga andra klock ceoâs gör det?
Inte otÀnkbart att han har en assistent som sköter svarandet, men det Àr ju egentligen irrelevant - han har tÀnkt till och vinnlagt sig om att vara tillgÀnglig för sin mÄlgrupp.
frÀck!Den bara gÄr o gÄr....
Nope...frÀck!
ska vi sÀga 11 med frakt i priset?
OcksÄ detaljfetischist, synd bara att kanterna Àr sÄ skarpa att skjortmanschetterna förvandlas till trasselsudd pÄ nolltid.