Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle sÀga att @Vincentb Àr KS egen vÀrderingsman
Om du ska snacka skit bakom min rygg sÄ snack Ätminstone rÀtt, hela sanningen. Skrev att komplett Àr dom vÀrda ca 13-15k och OSERVADE 11-12k...
Om du ska snacka skit bakom min rygg sÄ snack Ätminstone rÀtt, hela sanningen. Skrev att komplett Àr dom vÀrda ca 13-15k och OSERVADE 11-12k...
Finns ju för 18-19k pÄ c24. Minus nÄn tusing, Sverige priser. SÀg runt 15k dÄ , kompletta..NÀr Àr den oservad? Efter 2Är? 4Är?
Jag tar ett knippe för 11-12.
Efter 5Är skulle jag nog anse som oservad..NÀr Àr den oservad? Efter 2Är? 4Är?
Jag tar ett knippe för 11-12.
Fullset med den refen skulle iaf jag sÀga runt 17-22 k beroende pÄ skick och utförande Àr nog mer rimligt. Men jag Àr ju ingen vÀrderingsmanFinns ju för 18-19k pÄ c24. Minus nÄn tusing, Sverige priser. SÀg runt 15k dÄ , kompletta..
Ok folk fÄr ju sÀlja för vad dom vill..orkar inte bry mig...Fullset med den refen skulle iaf jag sÀga runt 17-22 k beroende pÄ skick och utförande Àr nog mer rimligt. Men jag Àr ju ingen vÀrderingsman
Finns ju för 18-19k pÄ c24. Minus nÄn tusing, Sverige priser. SÀg runt 15k dÄ , kompletta..
Jag hade ingen intention att kasta paj @Vincentb Det Àr bara min uppskattning efter haft koll och letat ett X antal Är efter just den 42mm refen.Ok folk fÄr ju sÀlja för vad dom vill..orkar inte bry mig...
Fixa nÄgra kompletta för 13-15k till mig Àr du snÀll, sÄ ska jag bli grÄis och tjÀna caaash.Om du ska snacka skit bakom min rygg sÄ snack Ätminstone rÀtt, hela sanningen. Skrev att komplett Àr dom vÀrda ca 13-15k och OSERVADE 11-12k...
Sa ju..mer runt 15k..Fixa nÄgra kompletta för 13-15k till mig Àr du snÀll, sÄ ska jag bli grÄis och tjÀna caaash.
Sa ju..mer runt 15k..
Jag köper tack. SÄ mÄnga du kan fixa.Sa ju..mer runt 15k..
Kan fixa mer Àn vad du tror...Jag köper tack. SÄ mÄnga du kan fixa.
Jag sÄlde min till grÄis för ett par Är sedan för 17. Underpris men var lat. Han sÄlde vidare över 20 direkt.
Eller sÄ blandar du ihop steelfish och vanliga med samma ref som sÄ mÄnga gör. Tavlan gör prisskillnad Àven om reffen Àr samma.Kan fixa mer Àn vad du tror...
Den Àr riktigt ovanlig och jag Ängrar stort att jag sÄlde min. Skulle gÀrna ha en svarttavlad, hade blÄ sist. BÄda Àr grymma.Jag hade ingen intention att kasta paj @Vincentb Det Àr bara min uppskattning efter haft koll och letat ett X antal Är efter just den 42mm refen.
Ja menar vanliga Steelfish..Eller sÄ blandar du ihop steelfish och vanliga med samma ref som sÄ mÄnga gör. Tavlan gör prisskillnad Àven om reffen Àr samma.
Kan du fixa kompletta 42mm steelfish i gott skick för max 15 sÄ skulle jag köpa nÄgra utan problem. Skulle göra 3-5k pÄ varje klocka utan att anstrÀnga mig.
Men nej. Du kommer inte kunna det. Det Àr en vÀldigt ovanlig tavla och det finns inte ens sÄ mÄnga i Sverige. Enstaka i taget att ens hitta i Europa.
Det Àr ingen steelfish. Den "vanliga" Àr bara SuperoceanJa menar vanliga Steelfish..
Vad skulle du vÀrdera min Breitling ref: A73380? FrÄn Juni 2010. Tillbehör: ytterbox, innerbox , extra lÀnkbitar (ingen manual ele cert). Nyligen bytt packningar, kvitto finns. Har Àven ett Breitling gummi...Den Àr riktigt ovanlig och jag Ängrar stort att jag sÄlde min. Skulle gÀrna ha en svarttavlad, hade blÄ sist. BÄda Àr grymma.
Nu det virrigt.Det Àr ingen steelfish. Den "vanliga" Àr bara Superocean
Jag tror att han kanske blandar ihop den med A17360 superocean?Nu det virrigt.
Vad menar du för klocka @Vincentb
A17360 Steelfish
A17360 Superocean
A17390 Steelfish
?
14-15 utan cert.Vad skulle du vÀrdera min Breitling ref: A73380? FrÄn Juni 2010. Tillbehör: ytterbox, innerbox , extra lÀnkbitar (ingen manual ele cert). Nyligen bytt packningar, kvitto finns. Har Àven ett Breitling gummi...
Ok men de ligger i samma prislÀge. LÀnge sen man kunde hitta sÄna för 15 eller under. Billigast pÄ c24 i EU med lÀnk Àr 21 ex frakt/vÀxling, sÀkert prutbart nÄn tusing sÄklart men jag skulle lÀtt kunna sÀlja en fin sÄn för 20 snabbt.A17390..
Precis pÄ chrono24. Sverige priser = minus nÄn tusing..Ok men de ligger i samma prislÀge. LÀnge sen man kunde hitta sÄna för 15 eller under. Billigast pÄ c24 i EU med lÀnk Àr 21 ex frakt/vÀxling, sÀkert prutbart nÄn tusing sÄklart men jag skulle lÀtt kunna sÀlja en fin sÄn för 20 snabbt.
En A17390 fÄr man rÀkna med minst 20k för ett vettigt exemplar idag. Troligtvis ett par tusenlappar tillA17390..