• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kan fixa mer Ă€n vad du tror...😉
Eller sÄ blandar du ihop steelfish och vanliga med samma ref som sÄ mÄnga gör. Tavlan gör prisskillnad Àven om reffen Àr samma.

Kan du fixa kompletta 42mm steelfish i gott skick för max 15 sÄ skulle jag köpa nÄgra utan problem. Skulle göra 3-5k pÄ varje klocka utan att anstrÀnga mig.

Men nej. Du kommer inte kunna det. Det Àr en vÀldigt ovanlig tavla och det finns inte ens sÄ mÄnga i Sverige. Enstaka i taget att ens hitta i Europa.

Eller sÄ blandar du ihop steelfish och vanliga med samma ref som sÄ mÄnga gör. Tavlan gör prisskillnad Àven om reffen Àr samma.

Kan du fixa kompletta 42mm steelfish i gott skick för max 15 sÄ skulle jag köpa nÄgra utan problem. Skulle göra 3-5k pÄ varje klocka utan att anstrÀnga mig.

Men nej. Du kommer inte kunna det. Det Àr en vÀldigt ovanlig tavla och det finns inte ens sÄ mÄnga i Sverige. Enstaka i taget att ens hitta i Europa.
Ja menar vanliga Steelfish..

Blandar du ihop den med den vanliga superocean med samma referens A17360? @Vincentb

Jag har ocksÄ haft span ett tag innan jag köpte min Steelfish och alla har legat mellan 17-25k beroende pÄ tillbehör, lÀnk/gummi

Den Àr riktigt ovanlig och jag Ängrar stort att jag sÄlde min. Skulle gÀrna ha en svarttavlad, hade blÄ sist. BÄda Àr grymma.
Vad skulle du vĂ€rdera min Breitling ref: A73380? FrĂ„n Juni 2010. Tillbehör: ytterbox, innerbox , extra lĂ€nkbitar (ingen manual ele cert). Nyligen bytt packningar, kvitto finns. Har Ă€ven ett Breitling gummi...đŸ€Ł
20210407_195335.jpg

Ok men de ligger i samma prislÀge. LÀnge sen man kunde hitta sÄna för 15 eller under. Billigast pÄ c24 i EU med lÀnk Àr 21 ex frakt/vÀxling, sÀkert prutbart nÄn tusing sÄklart men jag skulle lÀtt kunna sÀlja en fin sÄn för 20 snabbt.
Precis pÄ chrono24. Sverige priser = minus nÄn tusing..

Tillbaka
Topp