SÄ faaking hÄrd klocka!!Breitling kunde det dÀr med detaljer. Kolla pÄ urfrÀsningen som Àr gjord i tvÄ steg i vridringen. SÄdant gÄr jag igÄng pÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ faaking hÄrd klocka!!Breitling kunde det dÀr med detaljer. Kolla pÄ urfrÀsningen som Àr gjord i tvÄ steg i vridringen. SÄdant gÄr jag igÄng pÄ
NÀstan lika hÄrd som dig borderSÄ faaking hÄrd klocka!!
Vad hÀnde med bilderna dÄ? Ligger dom i de privata albumet Ä mögglar? Dela med dej av skönheten nurÄ broder!Tog lite bilder pÄ G/S i helgen, den fÄr nog lÀmna, ligger ju mest i lÄdan, alldeles för krispig för att inte fÄ se dagens ljus oftare @Maxer
Dem kommer Det ska hinnas med mellan 13 timmars "jobbdagarna" ,och alla andra aktiviteter, fÄr prioritera brushanVad hÀnde med bilderna dÄ? Ligger dom i de privata albumet Ä mögglar? Dela med dej av skönheten nurÄ broder!
MÀh, den högg ju jag pÄ! NÄja, mycket nöje!DÄ Àr man snart med i klubben igen dÄ...
Denna stackare i behov av lite TLC pÄ vÀg hem till pappa.
GrattisNyinkommen Aerospace Avantage med Co-Pilot. Sitter som en smÀck!
Den Àr blÄGrattis
Ăr det blĂ„ tavla? Eller ljuset som spelar ett spratt?
Den Àr blÄ
Riktigt hÄrd den ocksÄ!Nyinkommen Aerospace Avantage med Co-Pilot. Sitter som en smÀck!
Ruskigt snygg!Bjuckar pÄ ett kort pÄ Navitimer Premier
Nyinkommen Aerospace Avantage med Co-Pilot. Sitter som en smÀck!
BlÄtt Àr flottNyinkommen Aerospace Avantage med Co-Pilot. Sitter som en smÀck!
Började en mulen torsdag med IWC, men nu har solen tittat framKör Bratte denna soliga morgon.
Jag var i butik idag och fick testa en SOH42 som dom hade pÄ mesh gummi med viklÄs. Gummit Àr verkligen skitfint, men jag upplevde viklÄset som vÀÀÀldigt stort och klumpigt? Blir ju nÀstan bara klocka o lÄs kvar pÄ handleden ju. TÀnker att det blir klumpigt vid skrivbord, dator osv. NÄn som har kommentarer pÄ Breitlings storlek pÄ viklÄset pÄ gummit?Hade en soh2 tidigare, bÄde pÄ mesh och meshgummi med viklÄs. Har för mig att gummit gÄr lös pÄ 600kr sÄ med lite gullande kanske du kan fÄ lös bÄde svart och blÄtt för en lax? Det Àr ett grymt gummi kan tillÀggas.
Har du funderat pÄ ett "vanligt spÀnne" och deras Diver pro band? Banden fÄr nog lite kortare livslÀngd Àn om man har ett viklÄs, men banden Àr inte sÄ dyra och det vanliga spÀnnet Àr mkt billigare Àn viklÄset.Jag var i butik idag och fick testa en SOH42 som dom hade pÄ mesh gummi med viklÄs. Gummit Àr verkligen skitfint, men jag upplevde viklÄset som vÀÀÀldigt stort och klumpigt? Blir ju nÀstan bara klocka o lÄs kvar pÄ handleden ju. TÀnker att det blir klumpigt vid skrivbord, dator osv. NÄn som har kommentarer pÄ Breitlings storlek pÄ viklÄset pÄ gummit?
Och som alternativ dÄ. Var hittar man snygga gummin med "vanliga" spÀnnen? MÄste inte vara blÄtt, utan svart kan som sagt funka.
7-10 för en vanlig service sen kanske det tillkommer lite om dĂ€r finns skadade delar i urverket...Ăr pĂ„ jakt efter en Ă€ldre chronomat tĂ€nker ref. 81950, har hittat en intressant klocka med servicebehov. Vad ska man rĂ€kna pĂ„ i ungefĂ€rlig servicekostnad? Ăr det ett standard eta verk sĂ„ man kan gĂ„ till en fristĂ„ende uris?
7-10 för en vanlig service sen kanske det tillkommer lite om dÀr finns skadade delar i urverket...
pratar vi helstÄl eller guld/stÄl?
dra ett pm om du behöver hjÀlp med att fÄ lite utlÄta de pÄ olika objekt!
Jag tycker tyvÀrr inte att Diver Pro gör sig bra till SOH. Den blaffiga texten Àr för grotesk jmf med klockan.Har du funderat pÄ ett "vanligt spÀnne" och deras Diver pro band? Banden fÄr nog lite kortare livslÀngd Àn om man har ett viklÄs, men banden Àr inte sÄ dyra och det vanliga spÀnnet Àr mkt billigare Àn viklÄset.
Ăr pĂ„ jakt efter en Ă€ldre chronomat tĂ€nker ref. 81950, har hittat en intressant klocka med servicebehov. Vad ska man rĂ€kna pĂ„ i ungefĂ€rlig servicekostnad? Ăr det ett standard eta verk sĂ„ man kan gĂ„ till en fristĂ„ende uris?
Jag tycker som mÄnga andra att viklÄset Àr perfekt. Men gillar du inte det sÄ Àr det vÀl nÄgot after market-gummi som gÀller.Jag tycker tyvÀrr inte att Diver Pro gör sig bra till SOH. Den blaffiga texten Àr för grotesk jmf med klockan.