• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

You can’t keep em all
Korrekt. Men just den svarta gillade jag för den var vÀlanvÀnd och hÄrd, lite som sliten gunmetall. Man vÄgade ha den pÄ gym, vid bollsport, om man renoverar, bygger etc etc. Den var redan inburen och hade pondus. Borde inte sÄlt just den. SvÄrt att hitta coolare bratte för ca 25k, typ omöjligt.

Har haft en i stÄl och en blacksteel. SuverÀn modell rent estetiskt. Skulle gÀrna ha en igen. Borde inte sÄlt den svarta, alldeles för billig begagnad för vad det egentligen Àr för klocka.
Jo jag mindes att priset pĂ„ "sĂ€ljsnacket" var mkt prisvĂ€rt typ 23-25? "Ă„ngrar lite att jag inte knep den. Har ju förkĂ€rlek för bigdate men inte hunnit med nĂ„n Ă€n 😁👍👊

Korrekt. Men just den svarta gillade jag för den var vÀlanvÀnd och hÄrd, lite som sliten gunmetall. Man vÄgade ha den pÄ gym, vid bollsport, om man renoverar, bygger etc etc. Den var redan inburen och hade pondus. Borde inte sÄlt just den. SvÄrt att hitta coolare bratte för ca 25k, typ omöjligt.
HÄller med. Skulle gÀrna ha en Bratte i blacksteel nÄgon gÄng

Jo jag mindes att priset pĂ„ "sĂ€ljsnacket" var mkt prisvĂ€rt typ 23-25? "Ă„ngrar lite att jag inte knep den. Har ju förkĂ€rlek för bigdate men inte hunnit med nĂ„n Ă€n 😁👍👊
Det intressanta var att halvÄr senare lÄg den hos en handlare, tror det var gripenbro, Ànnu billigare till kund. RÀtt sjukt. Tror det var 22-23 dÀr. A steal.

Det intressanta var att halvÄr senare lÄg den hos en handlare, tror det var gripenbro, Ànnu billigare till kund. RÀtt sjukt. Tror det var 22-23 dÀr. A steal.
Ja kollar man nu pĂ„ ex chrono sĂ„ Ă€r det ju typ 30 och uppĂ„t. Iofs sĂ„ mĂ„ste det ju vara en del billigare pĂ„ ks för att skiten ska kunna sĂ€ljas, bĂ„de pĂ„ gott och pĂ„ ont 😁

Ja kollar man nu pĂ„ ex chrono sĂ„ Ă€r det ju typ 30 och uppĂ„t. Iofs sĂ„ mĂ„ste det ju vara en del billigare pĂ„ ks för att skiten ska kunna sĂ€ljas, bĂ„de pĂ„ gott och pĂ„ ont 😁
Undrar vem som har den nu? NÄgon hÀr? Naggad Ä hÄrd Blackbird Blacksteel Big Date efterlyses alltsÄ med cert frÄn England om jag minns rÀtt ! :)

272721E6-938A-4B36-8DE4-3CEC09826542.jpeg

Min första Breitling, har haft den i ca 4 mĂ„nader nu. Det bĂ€sta Ă€r helt klart tyngden, man vet vilken klocka som sitter runt handleden 😄
JÀkligt fin, Àr det 42 mm ?

Kanske har stĂ€llts förut, men som ny medlem (nĂ„ja, inaktiv medlem kanske Ă€r mer korrekt) fĂ„r ni förlĂ„ta mig😅 Hur som helst vilken Breitling klocka Ă€r ett mĂ„ste i er samling? SjĂ€lv har jag en superocean heritage II som Ă€ven Ă€r min första bratte, en klocka jag trĂ„nande efter lÀÀÀnge. Är svag för dom Ă€ldre chronomaterna och det ska införskaffas nĂ€r tillfĂ€lle ges😁

slÀnger med en bild pÄ dinkan
E2D5B001-AD40-43C4-B744-D55508C34AB8.jpeg

Kanske har stĂ€llts förut, men som ny medlem (nĂ„ja, inaktiv medlem kanske Ă€r mer korrekt) fĂ„r ni förlĂ„ta mig😅 Hur som helst vilken Breitling klocka Ă€r ett mĂ„ste i er samling? SjĂ€lv har jag en superocean heritage II som Ă€ven Ă€r min första bratte, en klocka jag trĂ„nande efter lÀÀÀnge. Är svag för dom Ă€ldre chronomaterna och det ska införskaffas nĂ€r tillfĂ€lle ges😁

slÀnger med en bild pÄ dinkan
Navitimer Àr absolut ett mÄste i vilken klocksamling som helst. Chronomat skulle jag nog ocksÄ hÀvda.

Visst mĂ„ste man ju bara Ă€lska nĂ€r man hittar lite ledighet frĂ„n jobb för att "jobba" hemma, dĂ„ visar det 3+ snö, regn och bĂ„de ock! I MAAAAJ!!!!!!! Ja! Jag bor i den södra delen av Sverige, bitter 😁 förbereder mig mentalt för fyra "blöta" dagar! Och nej inga sjuka twister nu 😉
20210505_195146.jpg

Hej, jag ar köpt en Aerospace frÄn 1999 till min svÄger i 30 Ärs-present Jag skulle gÀrna vilja polera upp den nÄgot dÄ den Àr ganska sliten. Har nÄgon erfarenhet av detta dÄ det Àr titan? Tack pÄ förhand! VÀnligen, S

Missade att de kommit med en 4 year calendar version ocksÄ, mÄste fan medge att det var riktigt skojigt. Tveksam till en del av designvalen men detta Àr kaxigt, det gillar jag.

Verkar som mÄlgruppen för de nya klockorna Àr isbjörnar.
1620303981465.png

1620304097784.png
tror man hade tjÀnat mer pengar pÄ att slÀppa en ikke limiterad direkt kopia pÄ 81950 Àn dessa tramsiga klockorna

frÄgan Àr om dessa lÀr sÀlja bra eller ej

sÄg att priset pÄ den dÀra 4-Ärs kalendern i guld/stÄl lÄg pÄ trevliga 180.000

galna priser

tror man hade tjÀnat mer pengar pÄ att slÀppa en ikke limiterad direkt kopia pÄ 81950 Àn dessa tramsiga klockorna

frÄgan Àr om dessa lÀr sÀlja bra eller ej

sÄg att priset pÄ den dÀra 4-Ärs kalendern i guld/stÄl lÄg pÄ trevliga 180.000

galna priser
En 89190 med keramisk bezel hade nog varit grejer.

Tillbaka
Topp