DrDre
Diamant
19k för er pÄ klocksnack.
Det dÀr natobandet och den urtavlan blev jÀkla snyggt tillsammans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
19k för er pÄ klocksnack.
Om du var en av dom jag nobbat har du förmodligen varit en jobbig idiot...Tips till dig Janne.
Sluta kalla presumtiva spekulanter pÄ Blocket för idioter, sÄ kanske du fÄr din bratte sÄld.
Coincidence? I think notDet kom ju nyss en chronomat, vad har de i kikaren denna gÄng? Subdials, tachy, kanske en co-pilot(utc-modul)?
har har ju tillÄmed taggat breitlingchronomat44....Coincidence? I think not
"i discovered this a while ago"Coincidence? I think not
Exakt det jag tÀnkte haha"i discovered this a while ago"
bodde han under en sten frÄn 1980 och 20 Är frammÄt?
Coincidence? I think not
Coincidence? I think not
Ja, jag brukar ocksÄ frÄga honom och fÄ svar. Kul i dubbel bemÀrkelse!Jag frÄgade Kern i inlÀgget med UTC'n och han svarade (det gör han rÀtt ofta om man frÄgar honom nÄgot).
georgeskern liked your comment: Are you trying to tell us something about what we can expect later this week?
georgeskern mentioned you in a comment: yes
Synd att ni aldrig fÄr svaret ni vill ha, 28mmJa, jag brukar ocksÄ frÄga honom och fÄ svar. Kul i dubbel bemÀrkelse!
28cm menar du vÀl
Ring de i TÀby eller AD.hoppar in ifrÄn ingen stans med en breitlingfrÄga som jag har svÄrt att fÄ svar pÄ med vanligt googlande.
var kan man fÄ tag pÄ markeringar pÄ bezeln till en crosswind? hittar pÄ ebay för 200dollar för en 30-tab plus import m.m.
nÄgon som har nÄtt liggande kanske?
jag kan ju inte vara den första som lyckats tappa den?
Riktigt snyggRedan pĂ„ jobbet! De gĂ„r fort nĂ€r man planerar âdagens klockaâ redan dagen innan.
Sjukt ball den dÀr! Stort grattis
+1, aerospace i Àdel Àr alltid jÀkla vasst oavsett refHÄller med! Grattis @TiE !
Aldrig sett förut! Coolt!
Den dÀr Àr riktigt frÀck! Grattis!!
Har haft en i stÄl och en blacksteel. SuverÀn modell rent estetiskt. Skulle gÀrna ha en igen. Borde inte sÄlt den svarta, alldeles för billig begagnad för vad det egentligen Àr för klocka.@JensBP hade du inte en hÀrlig blackbird limited med big date? Med lite hÀrlig "patina" för nÄtt/nÄgra Är sen?
You canât keep em allHar haft en i stĂ„l och en blacksteel. SuverĂ€n modell rent estetiskt. Skulle gĂ€rna ha en igen. Borde inte sĂ„lt den svarta, alldeles för billig begagnad för vad det egentligen Ă€r för klocka.