DÄ Àr vi ju nÀstan framme i Airbornen igenDen i en version som Àr aningen krymt i torktumlaren till 40-42, vingar och med mattad sÄn dÀr lÀnk skulle ge visst köpsug hÀr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ Àr vi ju nÀstan framme i Airbornen igenDen i en version som Àr aningen krymt i torktumlaren till 40-42, vingar och med mattad sÄn dÀr lÀnk skulle ge visst köpsug hÀr.
Men med keramiskt insert vilket inte Àr helt fel.DÄ Àr vi ju nÀstan framme i Airbornen igen
En panda pÄ det ocksÄ, sen Àr det en 10/10.
Men med keramiskt insert vilket inte Àr helt fel.
Den dĂ€r hubben var ocksĂ„ frĂ€sch. AIK och allt. Man kanske borde kolla lite mer mot Hublot faktiskt, deras begpriser Ă€r ju minst sagt vettiga.Imho sĂ„ Ă€r det vridringen som Ă€r det allra mest lyckade pĂ„ Super Chronomat:en. SĂ€ttet man intgrerat keramik bĂ„de i ringen och raiders Ă€r elegant. Det öppnar ocksĂ„ upp för gladare varianter i framtiden dĂ€r fĂ€rgen pĂ„ vridringen kan matchas med urtavlan pĂ„ ett jĂ€kligt coolt sĂ€tt. Tex en pipgul Frecce eller en klarröd Red Arrow i modern tappning skulle kanske kunna bli nĂ„got? Ett lite mer utvecklat gummiarmband (som tex Hublots senaste nedan) till en sĂ„dan anrĂ€ttning sĂ„ blir det riktigt rockânâroll.
Jooo .....det gör det vÀl...följde inte simfötterna med??SÄ nu kan jag ocksÄ dyka ordentligt!
Eller följer inte kunskapen med nÀr man sÀtter klockan pÄ armen?
Sjuuukt snygg! Men alldeles för stor för mej tyvÀrrTyvÀrr kommer det nog att bli en rejÀl klump pÄ handleden. Klockföretagen har naturligtvis bra koll pÄ vad som sÀljer och vad folk vill ha. Breitlings nÀrmsta konkurrenter Àr vÀl Omega och IWC och de har ocksÄ dessa stora dykar/sportkronografer. (Omega har tom en dykarkronograf som Àr 45,5mm). Undrar vem som köper dem.
I övrigt tycker jag att man har fÄtt till designen riktigt bra. Det finns bÄde historik och nytt och modernt i designsprÄket. Min favorit Àr denna.
SÄn dÀr vill jag ha som sommarklocka istÀllet för Aerospace som jag sÄlde. Den blÄsvarta ocksÄ!Sommarklockan rÀddad
Bra jobbat Steffe! Du borde hÀnga mer hÀr i brattetrÄdenNyinkommet, ett 90-tals (?) ufo A13048 med en fin blÄ tavla
Huke i Malmö trodde 96/97âŠ.Nyinkommet, ett 90-tals (?) ufo A13048 med en fin blĂ„ tavla
Tack för info!Huke i Malmö trodde 96/97âŠ.
Utc tycks vara helrÀtt i dessa dagar
Det Àr ett sÄnt mysterium. Men verkar vara standard i Asien. Antar att det Àr en smakfrÄga men jag kan bara inte förstÄ hur man kan tycka det ser acceptabelt ut...Snodd bild frÄn Facebook. Fattar inte hur man kan tycka det ser bra ut med en luggbredd lÀngre Àn diametern pÄ ens handled.
GĂ„ med i Facebookgruppen âWatch Collectorsâ för mer mysterium.Det Ă€r ett sĂ„nt mysterium. Men verkar vara standard i Asien. Antar att det Ă€r en smakfrĂ„ga men jag kan bara inte förstĂ„ hur man kan tycka det ser acceptabelt ut...
Tack för
Tack för info!
Och de har ju Ànnu smalare snitt-armar Àn vad vi har.Det Àr ett sÄnt mysterium. Men verkar vara standard i Asien. Antar att det Àr en smakfrÄga men jag kan bara inte förstÄ hur man kan tycka det ser acceptabelt ut...
@Rulle Tillhör asiaternas snittOch de har ju Ànnu smalare snitt-armar Àn vad vi har.
Skulle inte förvÄna mig helt om branschen sjÀlv rÄkade orsaka den smaken pÄ de asiatiska marknaderna. NÀr klockor hade nÄgorlunda rimlig size fanns ingen köpkraft dÀr, medelklassens boom kom nog ungefÀr mitt i vÀrsta oversizetrenden. MÄste ju ha pÄverkat kulturen kring det. Men nu har jag varit tillrÀckligt med hobbyantropolog för en livstid kÀnner jag...Och de har ju Ànnu smalare snitt-armar Àn vad vi har.
Snott bilder frÄn Facebook. Fattar inte hur man kan tycka det ser bra ut med en luggbredd lÀngre Àn diametern pÄ ens handled.
Klockan Àr grym, absolut! Men hÄller faktiskt inte med dig, klockan pÄ den handleden ser bara hemskt ut.Den dÀr gula Àr grym! 46mm Àr sÄklart inte lÀtt att bÀra upp, men den passar kanon pÄ den dÀr handleden enligt mig.
Framför allt med tischa rattandes nÄn jÀvla grÀvare eller vad de Àr
de dÀra Àr vÀl bara en vanlig traktor?Den dÀr gula Àr grym! 46mm Àr sÄklart inte lÀtt att bÀra upp, men den passar kanon pÄ den dÀr handleden enligt mig.
Framför allt med tischa rattandes nÄn jÀvla grÀvare eller vad de Àr
Perfekt isÄfall!de dÀra Àr vÀl bara en vanlig traktor?