Erdna
Silver
A10350
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
A10350
Om du kommer på dumma idéer i form av att sälja den, så hojta gärna till.
Jäkla bra med det svarta bandet. Imo mycket bättre än det bruna original
smaka pizzan bra?Jäkla bra med det svarta bandet. Imo mycket bättre än det bruna original
Kebabpizza utan lök med extra kebab och sås. Jäkligt smutt var detsmaka pizzan bra?
Riktiga män äter lök. Själv äter jag löksallad. Alltså en sallad bestående enbart av purjolök, gräslök, vitlök, gullök och rödlök.Kebabpizza utan lök med extra kebab och sås. Jäkligt smutt var det
Singel?Riktiga män äter lök. Själv äter jag löksallad. Alltså en sallad bestående enbart av purjolök, gräslök, vitlök, gullök och rödlök.
Gillar båda men just nu kanske lite mer det nya svarta bandetJäkla bra med det svarta bandet. Imo mycket bättre än det bruna original
Självklart, har ju endast två hobbyn. Damer och klockor.Singel?
Självklart, har ju endast två hobbyn. Damer och klockor.
Kör lök i juicepressen. Det gör riktiga män.Riktiga män äter lök. Själv äter jag löksallad. Alltså en sallad bestående enbart av purjolök, gräslök, vitlök, gullök och rödlök.
Då har jag satt upp ett namn till på listan över folk som ej får åka in i skåneKör lök i juicepressen. Det gör riktiga män.
Inget går upp mot att starta morgonen med ett stort glas färskpressad lök.
Inte åka in i Skåne?Då har jag satt upp ett namn till på listan över folk som ej får åka in i skåne
alla ni lök-nissar hör hemma på hispanInte åka in i Skåne?
Vänta lite när jag torkar bort världens minsta bananfluge-tår.
Riktigt färsk och gasig gul lök hoppas jag?Kör lök i juicepressen. Det gör riktiga män.
Inget går upp mot att starta morgonen med ett stort glas färskpressad lök.
Fermenterad, inte färsk. Ger karaktär.Riktigt färsk och gasig gul lök hoppas jag?
Södermalm?Fermenterad, inte färsk. Ger karaktär.
Jävla nissaralla ni lök-nissar här hemma på hispan
Storlek på den där, 50 mm?
Som egentligen är indiska siffror, som araberna snott, och som sen vi snott.Nyförvärvet, älskar de polerade arabiska indexen i kombination med den läckra grå tavlan