• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hmmm, ska nog behÄlla denna, en Sub fÄr ryka istÀllet
.vad sÀger panelen
.
F44A502B-9ABE-48A7-AABC-0C812526E94E.jpeg
Jag hade definitivt valt bratten före Àn Rolex i TT och guld, ifall din Sub Àr TT eller guld sÄ sÀlj den före Àn bratten.

Jag hade definitivt valt bratten före Àn Rolex i TT och guld, ifall din Sub Àr TT eller guld sÄ sÀlj den före Àn bratten.
Njae ar en 14060, men har haft sĂ„ mĂ„nga subs, easy come and go, sĂ„ ej med Bratten, roligare och hur fn fĂ„r man tag i en, finns inga pĂ„ chrono tex
sĂ„ Bratten stays, ska sopa bort annonsen strax, var för snabb

- Gillar konceptet och tycker den blĂ„ Ă€r bĂ€st, men kan inte riktigt med 30 min kronograf och kompassring đŸ€”
HĂ„ller med 30min blir lite konstigt, undrar hur de tĂ€nkt? Sverigerekordet pĂ„ milen löpning ligger vĂ€l pĂ„ drygt 31 min? 😊.

sen undrar jag hur mÄnga som trÀnar som egentligen anvÀnder denna typ av klocka för att mÀta puls, ta tid mm. Förmodligen inte sÄ mÄnga. Garmin, Suntoo och Polar Àr nog helt dominerande hos bÄde proffs, halvproffs och sÄna som mig..

NÄn som har koll pÄ om det finns en 18mm deployment clasp? Ville köpa gummibandet frÄn breitlings webbshop till min Aerospace, 20-18 mm modellen, breitlingspÀnnet jag köpte pÄ blocket Àr 20mm. PÄ bilden i webshoppen sÄ Àr spÀnnet markant större Àn bandet och misstÀnker att de sÀljer 20mm spÀnnet med 20-18 bandet.

Verkar finnas massor av fejkade 20-20mm gummiband pÄ typ ebay/aliexpress/etsy men verkar inte som att den storleken finns pÄ riktigt hos breitling. Har inte hittat annat Àn 20-18mm.

NĂ„n som har koll?

NÄn som har koll pÄ om det finns en 18mm deployment clasp? Ville köpa gummibandet frÄn breitlings webbshop till min Aerospace, 20-18 mm modellen, breitlingspÀnnet jag köpte pÄ blocket Àr 20mm. PÄ bilden i webshoppen sÄ Àr spÀnnet markant större Àn bandet och misstÀnker att de sÀljer 20mm spÀnnet med 20-18 bandet.

Verkar finnas massor av fejkade 20-20mm gummiband pÄ typ ebay/aliexpress/etsy men verkar inte som att den storleken finns pÄ riktigt hos breitling. Har inte hittat annat Àn 20-18mm.

NĂ„n som har koll?
Tjena

Breitling hadde 18 pÄ viklÄs ett tag men det var till Bentlymodellerna Nu sÄ tror jag att dessa har utgÄtt.
Om du nu har ett viklÄs pÄ 20mm ''om denna Àr Àkta'' sÄ kan du köpa en Breitling strap frÄn en Ad kostar ca 600 kr
Ring en butik som Àr ÄterförsÀljare vet ja
Fejk har jag ingen koll pÄ.

//Simon

Tjena

Breitling hadde 18 pÄ viklÄs ett tag men det var till Bentlymodellerna Nu sÄ tror jag att dessa har utgÄtt.
Om du nu har ett viklÄs pÄ 20mm ''om denna Àr Àkta'' sÄ kan du köpa en Breitling strap frÄn en Ad kostar ca 600 kr
Ring en butik som Àr ÄterförsÀljare vet ja
Fejk har jag ingen koll pÄ.

//Simon

Borde vara Àkta dÄ jag fick med orginalkvittot.

Fast orginalstrap frÄn AD Àr 20-18mm och borde dÀrmed passa rÀtt dÄligt pÄ en 20mm viklÄs.

De fejkade verkar vara 20-20 allihopa, men 20-20 verkar inte finnas hos Breitling.

Aja, ska höra med en AD.

Borde vara Àkta dÄ jag fick med orginalkvittot.

Fast orginalstrap frÄn AD Àr 20-18mm och borde dÀrmed passa rÀtt dÄligt pÄ en 20mm viklÄs.

De fejkade verkar vara 20-20 allihopa, men 20-20 verkar inte finnas hos Breitling.

Aja, ska höra med en AD.

Dom har 22mm vid band hornen och 20 vid viklÄset. ''cronomatt' ;)
Vet dom som fÄtt in ett med 20 vid viklÄset som var 18mm

@JensBP :cigar:

//Simon

z

NĂ„n som har koll?
Tror inte det finns 18mm viklÄs i titan, men det finns bÄde polerade och matta 18mm i stÄl. Köp ett matt i stÄl, det passar ok till aerospace i nyansen.

Tillbaka
Topp