Fn gĂ„r back and forward hela tiden, skallen sĂ€ger droppa Bratten , hjĂ€rtat tvĂ€rtomâŠHehehe ..ligger i samma fundering.. Antingen kommer en Bratte eller en Sub fĂ„ lĂ€mna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fn gĂ„r back and forward hela tiden, skallen sĂ€ger droppa Bratten , hjĂ€rtat tvĂ€rtomâŠHehehe ..ligger i samma fundering.. Antingen kommer en Bratte eller en Sub fĂ„ lĂ€mna
Jag hade definitivt valt bratten före Ă€n Rolex i TT och guld, ifall din Sub Ă€r TT eller guld sĂ„ sĂ€lj den före Ă€n bratten.Hmmm, ska nog behĂ„lla denna, en Sub fĂ„r ryka istĂ€lletâŠ.vad sĂ€ger panelenâŠ.
Den Ă€r sjukt grym!Hmmm, ska nog behĂ„lla denna, en Sub fĂ„r ryka istĂ€lletâŠ.vad sĂ€ger panelenâŠ.
Njae ar en 14060, men har haft sĂ„ mĂ„nga subs, easy come and go, sĂ„ ej med Bratten, roligare och hur fn fĂ„r man tag i en, finns inga pĂ„ chrono texâŠsĂ„ Bratten stays, ska sopa bort annonsen strax, var för snabbJag hade definitivt valt bratten före Ă€n Rolex i TT och guld, ifall din Sub Ă€r TT eller guld sĂ„ sĂ€lj den före Ă€n bratten.
SÄ Àr det nog, lika bra behÄlla faktiskt, coolare och Sub blir man av med snabbtDen Àr sjukt grym!
Kan dock tÀnka mig att den kan vara en aningen svÄrsÄld
DEN Àr för tung för dej heheFinns ju inget spÀnnande att köpa, har ju haft typ allt, och vissa flera gÄnger om. Enda som skulle vara lite nyfikenkÀnsla Àr Emergency, den har jag aldrig haft.
Första generation sÄklart. Inga senare monster. Den första Àr 43mm lÀttviktare i titan som inte Àr speciellt tjock jÀmfört med chronomater osv. Inget monster med brattemÄtt.DEN Àr för tung för dej hehe
//Simon
Nya Ironman edition, samma pris som vanliga
Coolt! Som normaltrÀnad medelÄlders som förmodligen inte skulle palla mer Àn halva delen av en gren kör jag pÄ med min vanliga blÄaNya Ironman edition, samma pris som vanliga
- Gillar konceptet och tycker den blÄ Àr bÀst, men kan inte riktigt med 30 min kronograf och kompassringCoolt! Som normaltrÀnad medelÄlders som förmodligen inte skulle palla mer Àn halva delen av en gren kör jag pÄ med min vanliga blÄa
HÄller med 30min blir lite konstigt, undrar hur de tÀnkt? Sverigerekordet pÄ milen löpning ligger vÀl pÄ drygt 31 min? .- Gillar konceptet och tycker den blÄ Àr bÀst, men kan inte riktigt med 30 min kronograf och kompassring
Den dÀr pÄHehehe ..ligger i samma fundering.. Antingen kommer en Bratte eller en Sub fÄ lÀmna
Verkar vara gmt funktion. Ser lovande ut finns potential.PÄ tal om nya ur sÄ verkar denna ha kommit ut idag. Inte hittat nÄgot ref nr Ànnu. Ser riktigt krispig ut imo
Storlek pÄ den dÀr, 50 mm?PÄ tal om nya ur sÄ verkar denna ha kommit ut idag. Inte hittat nÄgot ref nr Ànnu. Ser riktigt krispig ut imo
TjenaNÄn som har koll pÄ om det finns en 18mm deployment clasp? Ville köpa gummibandet frÄn breitlings webbshop till min Aerospace, 20-18 mm modellen, breitlingspÀnnet jag köpte pÄ blocket Àr 20mm. PÄ bilden i webshoppen sÄ Àr spÀnnet markant större Àn bandet och misstÀnker att de sÀljer 20mm spÀnnet med 20-18 bandet.
Verkar finnas massor av fejkade 20-20mm gummiband pÄ typ ebay/aliexpress/etsy men verkar inte som att den storleken finns pÄ riktigt hos breitling. Har inte hittat annat Àn 20-18mm.
NĂ„n som har koll?
Tjena
Breitling hadde 18 pÄ viklÄs ett tag men det var till Bentlymodellerna Nu sÄ tror jag att dessa har utgÄtt.
Om du nu har ett viklÄs pÄ 20mm ''om denna Àr Àkta'' sÄ kan du köpa en Breitling strap frÄn en Ad kostar ca 600 kr
Ring en butik som Àr ÄterförsÀljare vet ja
Fejk har jag ingen koll pÄ.
//Simon
Borde vara Àkta dÄ jag fick med orginalkvittot.
Fast orginalstrap frÄn AD Àr 20-18mm och borde dÀrmed passa rÀtt dÄligt pÄ en 20mm viklÄs.
De fejkade verkar vara 20-20 allihopa, men 20-20 verkar inte finnas hos Breitling.
Aja, ska höra med en AD.
Tror inte det finns 18mm viklÄs i titan, men det finns bÄde polerade och matta 18mm i stÄl. Köp ett matt i stÄl, det passar ok till aerospace i nyansen.NÄn som har koll pÄ om det finns en 18mm deployment clasp? Ville köpa gummibandet frÄn breitlings webbshop till min Aerospace, 20-18 mm modellen, breitlingspÀnnet jag köpte pÄ blocket Àr 20mm. PÄ bilden i webshoppen sÄ Àr spÀnnet markant större Àn bandet och misstÀnker att de sÀljer 20mm spÀnnet med 20-18 bandet.
Verkar finnas massor av fejkade 20-20mm gummiband pÄ typ ebay/aliexpress/etsy men verkar inte som att den storleken finns pÄ riktigt hos breitling. Har inte hittat annat Àn 20-18mm.
NĂ„n som har koll?
Ref?
Trevlig helg!
Very clean o niceâŠ
Trevlig helg!
klockan kern borde ha sett före han slÀppte den nuvarande 36mm varianten
Trevlig helg!