Konstigt att du sÀljer den dÄSupernöjd med min so 42. LÀnken Àr riktigt skön tycker jag och den vÀger inte sÄ mycket. Inga nackdelar frÄn mitt hÄll..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Konstigt att du sÀljer den dÄSupernöjd med min so 42. LÀnken Àr riktigt skön tycker jag och den vÀger inte sÄ mycket. Inga nackdelar frÄn mitt hÄll..
Lugn nu...Konstigt att du sÀljer den dÄ
NÄgon som sÀljer nÄgot? Ut mÀ bild fanLugn nu...
Lugn nu, inget fÀrgglatt som passar en sÄn fin prick som digNÄgon som sÀljer nÄgot? Ut mÀ bild fan
DÄ köper du för under inköpspris. Lycka till med det!2009 tog jag ut en A13356 i Holland med 60% rabatt. DessvÀrre sÄld sedan mÄnga Är.
SÄ kan det gÄ för mig med lite mindre planerade inköp. Har inget emot klockan men kÀnner att jag vill prova pÄ nÄgot annat. FÄr se om det dyker upp nÄgot intressant annars blir det att behÄlla.Konstigt att du sÀljer den dÄ
Inget ovanligt. Det kan de flesta pĂ„ KS skriva under pĂ„. Ăven @yonssonSĂ„ kan det gĂ„ för mig med lite mindre planerade inköp. Har inget emot klockan men kĂ€nner att jag vill prova pĂ„ nĂ„got annat. FĂ„r se om det dyker upp nĂ„got intressant annars blir det att behĂ„lla.
Absolut! Jag har sĂ„lt flera klockor för att de stulit all handledstid och dödat intresset.Inget ovanligt. Det kan de flesta pĂ„ KS skriva under pĂ„. Ăven @yonsson
Exakt sÄAbsolut! Jag har sÄlt flera klockor för att de stulit all handledstid och dödat intresset.
Denna var vÀldigt fin! Vad har du för ref?Mysig kvÀll i hobbyrummet har just fÄtt service pÄ denna faktiskt ikoniska klocka som bidrog till rÀddade Breitling under quartz eran
En av de Àkta breitling innan mÀrket tog paus och Äteruppstod i ny skepnad
Endast ca 400 tillverkade denna Àr nummer 1088 gör det lite speciellt
Jag vet att inte mÄnga vet om dessa ur med AS.536.121 ESA 31 verk men de Àr vÀrda att uppmÀrksammas
Obs verksbild Àr före servicen (skitigt)
Ser riktigt bra ut pÄ svart canvas!
Headwind var min första âriktigaâ klocka.Nyservad Headwind....snart hem frĂ„n kneget.
Ja, den gillas skarpt..... den var pĂ„ vĂ€g att sĂ€ljas för nĂ„got Ă„r sedan men blev kvar.Headwind var min första âriktigaâ klocka.
Tycker den stÄr sig bra fortfarande och ibland har jag lekt med tanken att Äterförenas med den, hÀrlig modell.
Klass!Matchdag!
Saknar den lite, ska jag joina med Zzzzzzzzlatanautograf?Matchdag!
Bra komplementEn kompis har precis köpt denna Avi. Trevlig modell. Han har denna Transocean ocksÄ. En trevlig Breitling duo
Tycker Transocean klockorna Àr underskattadeEn kompis har precis köpt denna Avi. Trevlig modell. Han har denna Transocean ocksÄ. En trevlig Breitling duo