Vet att du vill ha en sjÀtte aerospace
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet att du vill ha en sjÀtte aerospace
Mm, jag vet att du vetVet att du vill ha en sjÀtte aerospace
En vit hade varit finMm, jag vet att du vet
Ja men du vill ju inte sÀljaEn vit hade varit fin
OopsJa men du vill ju inte sÀlja
Flygtema?Varför har trÄden fÄtt tvÄ fjÀrilar?![]()
Med Kern i spetsen sĂ„ tycker jag fjĂ€rilarna passar riktigt bra.Skulle varit lite ballare och mer macho med detta dockâŠ.
đ©đ©
Prata inte skit om @JensBP s bÀsta kompisMed Kern i spetsen sÄ tycker jag fjÀrilarna passar riktigt bra.
JÀkla mr NoWingsPrata inte skit om @JensBP s bÀsta kompis
Jag?JĂ€kla mr NoWings
Kern, hans nya namn ju
Jovars! Det Àr vÀl iofs sen gammaltKern, hans nya namn ju
JodÄ, ska bara fÄ fÀste hos allaJovars! Det Àr vÀl iofs sen gammalt
Fixa dessa se bild pÄ bör du ha fÀsteJodÄ, ska bara fÄ fÀste hos alla
Prislappen?NÄgon som Àr sugen pÄ en fin Wings innan den Äker ut pÄ annons?
Vi klickade tyvÀr inte
![]()
![]()
UltraljudstvÀtt.Skruvad ut skruvarna, men lÀnkbiten vÀgrar ta sig ut. Vad kan det bero pÄ, smuts? Hur löser dilemmat?
![]()
Har nu anvÀnd vÄld, omöjligt att smuts kan klara av sÄ pass mycket vÄld. Tror det Àr korrosion.UltraljudstvÀtt.
GÀnglÄsning i kombination med smuts gissar jag pÄ. Ser inte ut som korrision.Har nu anvÀnd vÄld, omöjligt att smuts kan klara av sÄ pass mycket vÄld. Tror det Àr korrosion.
Ultraljud och vÀrme kommer göra susenSkruvad ut skruvarna, men lÀnkbiten vÀgrar ta sig ut. Vad kan det bero pÄ, smuts? Hur löser dilemmat?
![]()
Skruvad ut skruvarna, men lÀnkbiten vÀgrar ta sig ut. Vad kan det bero pÄ, smuts? Hur löser dilemmat?
![]()
Jo, jag vet att en dellÀnk tas bort, det med olja lÀt som en riktigt bra idé. Funkar vanlig matolja?Konstigt. Jag drog isÀr en sÄdan lÀnk som aldrig varit usÀrtagen tidigare utan nÄgra som helst problem. (Du vet att man bara drar ut hela dellÀnken va? Dvs den som nu vilar mot bordet). Det enda som borde kunna fastna i varandra Àr vÀl sprintarna och den övre lÀnkdelen (den inringade). Allt allan Àr ju rörligt/ledat och kan ej hÄlla kvar pga rost eller smuts.
Jag skulle prova med att hÀlla i lite olja i hÄlen och vÀnta över natten. Det kan i alla fall inte skada nÄgot.
![]()
Jo, jag vet att en dellÀnk tas bort, det med olja lÀt som en riktigt bra idé. Funkar vanlig matolja?
Just nu ligger dock lÀnken i kokande varm vatten med diskmedel i. Den fÄr ligga dÀr nÄgra timmar tills vattnet Àr ljummet.
Kokande varm vatten hjÀlpte inte, det kan omöjligt vara smuts. Har anvÀnt ganska mycket vÄld. Har inte symaskinsolja hemma, men har bilolja och matolja. Ska testa olja och Äterkomma imorgon.Jag Àr ingen expert, men jag skulle provat med symaskinsolja.
Wd40/5-56 kan vara till hjÀlp. Om du inte har nÄgot bra att bryta med pÄ baksidan, mellan lÀnkbitarna?Kokande varm vatten hjÀlpte inte, det kan omöjligt vara smuts. Har anvÀnt ganska mycket vÄld. Har inte symaskinsolja hemma, men har bilolja och matolja. Ska testa olja och Äterkomma imorgon.
Tack för tipset, kan bli aktuellt ifall oljan över natten inte hjÀlper. Har försökt att trycka ut dellÀnkibten med smal skruvmejsel mellan lÀnkbitarna. Dock förgÀves...Wd40/5-56 kan vara till hjÀlp. Om du inte har nÄgot bra att bryta med pÄ baksidan, mellan lÀnkbitarna?