Dagens! Otroligt cool patina pÄ tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skicka den till mig sĂ„ löser jag det under sommaren. LĂ€mnar dock inga garantierâŠTack för all tips @ironcastle och @Sebaden. Jag har nu försökt allt, inget verkar hjĂ€lpa. FĂ„r vĂ€l ha klockan pĂ„ band eller hitta pĂ„ nĂ„gon annan lösning.
Tack! Men vill inte vara till besvĂ€r, fixade genom en ful-lösning, tog bort sista lĂ€nkbiten frĂ„n claspen.Skicka den till mig sĂ„ löser jag det under sommaren. LĂ€mnar dock inga garantierâŠ
Hur gÄr det med bandet? Fortfarande c-lÄset (eller vad det nu heter)?Skakade liv i denna idag. Var ett tag sedan den fick vara pÄ armen.
Köpte det ânyaâ gummit och det Ă€r aningen bĂ€ttre. Funderar pĂ„ leta lĂ€nk till klockan.Hur gĂ„r det med bandet? Fortfarande c-lĂ„set (eller vad det nu heter)?
Likande upplevelser för mig med det nya gula gummit, inte riktigt kompisar. ViklĂ„s Ă€r en helt annan liga, lĂ€nkar likasĂ„Köpte det ânyaâ gummit och det Ă€r aningen bĂ€ttre. Funderar pĂ„ leta lĂ€nk till klockan.
Hej det gula twin pro bandet Àr i ett annat matrial som Àr lite styvare (silicon) denna sÀtter sig efter ett tagLikande upplevelser för mig med det nya gula gummit, inte riktigt kompisar. ViklÄs Àr en helt annan liga, lÀnkar likasÄ
Twinpro Àr gudomligt, har tvÄ. Orange Ä Silver.Hej det gula twin pro bandet Àr i ett annat matrial som Àr lite styvare (silicon) denna sÀtter sig efter ett tag
//Simon
DÄ Àr den du har köpt till Endurance den som kom 2021 men utan viklÄs ?Twinpro Àr gudomligt, har tvÄ. Orange Ä Silver.
Det gula Àr ref 175SS för 22mm lugs
Ăr det dĂ€r 39mm? Riktigt fin modell!Breitlings motsvarighet till Rolex datejust? Den vĂ€xer allt mer pĂ„ mig. Kanske borde sĂ€lja min gula Chronomat och behĂ„lla denna.
Det Àr mitt första gummi sÄ jag kan inte jÀmföra, men det Àr fantastiskt!
37 komma nĂ„got. Knappa 38 mm alltsĂ„.Ăr det dĂ€r 39mm? Riktigt fin modell!
oh lala! missat den! vad Àr refen? letat en liten mindre Bratte man kan ha till kavaj37 komma nÄgot. Knappa 38 mm alltsÄ.
A10350. @Erdna har en vit som kan han kan tÀnka sig sÀlja.oh lala! missat den! vad Àr refen? letat en liten mindre Bratte man kan ha till kavaj
Testade kameran i min nya iphone11
Mycket bra! Kostar runt 15' eller?Har sneglat lite pÄ denna ett tag. Minns att jag var vÀldigt nyfiken nÀr den slÀpptes och kommer Àven ihÄg en underhÄllande passaroundtrÄd som jag följde med stort intresse!
Idag landade min egen, har förstÄtt att det Àr en riktig vattendelare!
Rotade fram ett 20mm MN-strap som jag en gÄng i tiden skulle matcha med min Speedy av alla jÀvla klockor (var inget bra). Vad tycker ni? Bra idé bara pÄ pappret eller flyger det?
Det Ă€r en Superocean steelfish, ingen ColtĂldre Colt Ă€r bra synd att Breitling dödade modellen
Mycket bra! Kostar runt 15' eller?
Mycket bra! Kostar runt 15' eller?
TvĂ„a pĂ„ det, ser jagĂldre Colt Ă€r bra synd att Breitling dödade modellen
det Àr en SuperOcean Steelfish, inte en Colt
den dĂ€r Ă€r inte okejĂrospejs,
Smiley till trots sÄ kanske nÄgon skulle kunna tolka din kommentar som att klockan pÄ nÄgot sÀtt skulle vara felaktig/fake, vill dÀrför bara försÀkra att den Àr helt ok ur alla sÄdana perspektiv.den dÀr Àr inte okej