• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Vet inte, har inte packat upp den. Öppnade bara och kikade sĂ„ det var en klocka i. ;)
Kanske Àr för det Àr HDR pÄ kameran och den lÀgger ihop flera bilder, kanske blir lite konstigt eftersom sekundvisaren rör sig :)
SÄ Àr det sÀkert dÄ, grattis till en grym klocka!
 
SÄ Àr det sÀkert dÄ, grattis till en grym klocka!
Tackar. SÄ var det, var inget fel pÄ lumen :)
image.jpeg
 
Grattis! Nu behövs ett wristshot och en liten upplevelseredogörelse. KÀnns titanet som en behaglig fjÀder?. :)
Har fortfarande inte dragit pÄ mig den. Den ligger kvar i lÄdan faktiskt. Ploppade upp ett annat objekt jag ville ha medans jag vÀntade pÄ denna sÄ vi fÄr se vad som hÀnder. :oops:
 
:hilarious::hilarious::hilarious: DĂ€r kom den...
Du Àr för hÀrlig @Oli :)
:D ja nu nÀr jag sovit pÄ saken och insett att jag inte fÄr den andra ur skallen sÄ blev det lite lÀttare :) Spiken i kistan blev nÀr jag visade frugan den nya hÀmnaren ocksÄ haha.
Frun: -Fin lÄda, vad Àr det för klocka dÀr i? Jag: -Jo det Àr en grymt cool svart avenger.. *öppnade lÄdan och visade* hennes reaktion igen: "-fy fan! den dÀr fÄr du ha pÄ dig nÀr du Àr med hundarna i skogen.. Tror du att du Àr en navy seal eller?" :shifty: Vafan?! Blev ytterst förnÀrmad haha.
 
:D ja nu nÀr jag sovit pÄ saken och insett att jag inte fÄr den andra ur skallen sÄ blev det lite lÀttare :) Spiken i kistan blev nÀr jag visade frugan den nya hÀmnaren ocksÄ haha.
Frun: -Fin lÄda, vad Àr det för klocka dÀr i? Jag: -Jo det Àr en grymt cool svart avenger.. *öppnade lÄdan och visade* hennes reaktion igen: "-fy fan! den dÀr fÄr du ha pÄ dig nÀr du Àr med hundarna i skogen.. Tror du att du Àr en navy seal eller?" :shifty: Vafan?! Blev ytterst förnÀrmad haha.

:hilarious::hilarious::hilarious:
HĂ„rda bud...
Skicka upp den till mig sÄ kan jag
Förvalta den tills du tröttnat pÄ Ingyn
och vill "Black Beauty" tillbaka ;)
 
:D ja nu nÀr jag sovit pÄ saken och insett att jag inte fÄr den andra ur skallen sÄ blev det lite lÀttare :) Spiken i kistan blev nÀr jag visade frugan den nya hÀmnaren ocksÄ haha.
Frun: -Fin lÄda, vad Àr det för klocka dÀr i? Jag: -Jo det Àr en grymt cool svart avenger.. *öppnade lÄdan och visade* hennes reaktion igen: "-fy fan! den dÀr fÄr du ha pÄ dig nÀr du Àr med hundarna i skogen.. Tror du att du Àr en navy seal eller?" :shifty: Vafan?! Blev ytterst förnÀrmad haha.
Tungt, tycker den Àr riktigt grym!
 
Tungt, tycker den Àr riktigt grym!
Ja den Àr onekligen stenhÄrd, men la ut en annons pÄ den ÀndÄ, fÄr inte ur den andra ur huvet och dÄ vet jag hur det kommer bli. Lika bra att flippa denna medans den Àr oanvÀnd och ge sig efter mÄlet direkt. Speciellt eftersom frugan rÄdissade den ocksÄ, var lite trÄkigt. Men eftersom vi har delad ekonomi och jag har fÄtt ta frÄn budgeten till en klocka sÄ vill jag iaf att hon ska tycka den Àr nÄgorlunda fin.
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp