Beech
Basic
Hehe tackar! Vilken godbit du fÄtt hem! Njut av den nu!Haha okej dÄ, tÀnkte vÀnta tills jag var hemma igen men hÀr:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe tackar! Vilken godbit du fÄtt hem! Njut av den nu!Haha okej dÄ, tÀnkte vÀnta tills jag var hemma igen men hÀr:
Vet inte, har inte packat upp den. Ăppnade bara och kikade sĂ„ det var en klocka i.Riktigt snygg! Kanske bara bilden men ser inte lumen konstig ut pĂ„ sekundvisaren?
SĂ„ Ă€r det sĂ€kert dĂ„, grattis till en grym klocka!Vet inte, har inte packat upp den. Ăppnade bara och kikade sĂ„ det var en klocka i.
Kanske Àr för det Àr HDR pÄ kameran och den lÀgger ihop flera bilder, kanske blir lite konstigt eftersom sekundvisaren rör sig
Tackar. SÄ var det, var inget fel pÄ lumenSÄ Àr det sÀkert dÄ, grattis till en grym klocka!
Tackar. SÄ var det, var inget fel pÄ lumen
Haha! Det fÄr vi se vad som hÀnder. Ska prova den lite senare och se om den Àr skön. Snygg Àr den onekligen. GrafitgrÄ typ. NÀstan svart men ÀndÄ inte. Bandet Àr ocksÄ nÄgon typ av grÄsvart.Ytterst trevlig pjÀs.
Packa nu ner den i lÄdan igen, flippa den och presentera sedan nÀsta för oss
Skitsnygg ju! Ut med den pÄ köp & SÀlj nu !!!Haha! Det fÄr vi se vad som hÀnder. Ska prova den lite senare och se om den Àr skön. Snygg Àr den onekligen. GrafitgrÄ typ. NÀstan svart men ÀndÄ inte. Bandet Àr ocksÄ nÄgon typ av grÄsvart.
Grattis! Nu behövs ett wristshot och en liten upplevelseredogörelse. KÀnns titanet som en behaglig fjÀder?.Haha okej dÄ, tÀnkte vÀnta tills jag var hemma igen men hÀr:
Har fortfarande inte dragit pÄ mig den. Den ligger kvar i lÄdan faktiskt. Ploppade upp ett annat objekt jag ville ha medans jag vÀntade pÄ denna sÄ vi fÄr se vad som hÀnder.Grattis! Nu behövs ett wristshot och en liten upplevelseredogörelse. KÀnns titanet som en behaglig fjÀder?.
Oh no. Ge den en chans tycker jag. Ăr det iwc:n som kittlar eller?Har fortfarande inte dragit pĂ„ mig den. Den ligger kvar i lĂ„dan faktiskt. Ploppade upp ett annat objekt jag ville ha medans jag vĂ€ntade pĂ„ denna sĂ„ vi fĂ„r se vad som hĂ€nder.
ja nu nÀr jag sovit pÄ saken och insett att jag inte fÄr den andra ur skallen sÄ blev det lite lÀttare Spiken i kistan blev nÀr jag visade frugan den nya hÀmnaren ocksÄ haha.DÀr kom den...
Du Àr för hÀrlig @Oli
ja nu nÀr jag sovit pÄ saken och insett att jag inte fÄr den andra ur skallen sÄ blev det lite lÀttare Spiken i kistan blev nÀr jag visade frugan den nya hÀmnaren ocksÄ haha.
Frun: -Fin lÄda, vad Àr det för klocka dÀr i? Jag: -Jo det Àr en grymt cool svart avenger.. *öppnade lÄdan och visade* hennes reaktion igen: "-fy fan! den dÀr fÄr du ha pÄ dig nÀr du Àr med hundarna i skogen.. Tror du att du Àr en navy seal eller?" Vafan?! Blev ytterst förnÀrmad haha.
Skickar du stÄlar jag kan förvalta dÄ?
HĂ„rda bud...
Skicka upp den till mig sÄ kan jag
Förvalta den tills du tröttnat pÄ Ingyn
och vill "Black Beauty" tillbaka
Skickar du stÄlar jag kan förvalta dÄ?
Fattar inte varför. Hon hade inga problem med min tudor fastrider blackshield. Den tyckte hon var en av dom snyggaste jag haft..Jag tycker den Àr stenhÄrd.
Fastnade för den nÀr jag provade den ho @ERIKSON URHANDEL
TyvÀrr reagerade min fru pÄ liknande sÀtt som din...
Tungt, tycker den Àr riktigt grym!ja nu nÀr jag sovit pÄ saken och insett att jag inte fÄr den andra ur skallen sÄ blev det lite lÀttare Spiken i kistan blev nÀr jag visade frugan den nya hÀmnaren ocksÄ haha.
Frun: -Fin lÄda, vad Àr det för klocka dÀr i? Jag: -Jo det Àr en grymt cool svart avenger.. *öppnade lÄdan och visade* hennes reaktion igen: "-fy fan! den dÀr fÄr du ha pÄ dig nÀr du Àr med hundarna i skogen.. Tror du att du Àr en navy seal eller?" Vafan?! Blev ytterst förnÀrmad haha.
Ja den Àr onekligen stenhÄrd, men la ut en annons pÄ den ÀndÄ, fÄr inte ur den andra ur huvet och dÄ vet jag hur det kommer bli. Lika bra att flippa denna medans den Àr oanvÀnd och ge sig efter mÄlet direkt. Speciellt eftersom frugan rÄdissade den ocksÄ, var lite trÄkigt. Men eftersom vi har delad ekonomi och jag har fÄtt ta frÄn budgeten till en klocka sÄ vill jag iaf att hon ska tycka den Àr nÄgorlunda fin.Tungt, tycker den Àr riktigt grym!
grattis ,ett mÄste för breitlingÀlskarenSenaste inköpet, hittad pÄ blocket, frÄn en forummedlem som hade för fÄ poster för att fÄ annonsera pÄ k&s. Ett riktigt fynd. VÀntar bara pÄ att gummiremmen ska komma hem.
Grymt cooltSenaste inköpet, hittad pÄ blocket, frÄn en forummedlem som hade för fÄ poster för att fÄ annonsera pÄ k&s. Ett riktigt fynd. VÀntar bara pÄ att gummiremmen ska komma hem.
nÄgot speciellt macro,hittar bara massa "3 in 1" ,skit pÄ buktenSonytelefon och makroobjektiv.