Fan va fett! Gratulerar! Har sett fram emot att se den dĂ€r klockan, trodde Du skulle fĂ„ vĂ€nta lĂ€ngre pĂ„ den dock. Grymt band, lust att kolla vad det Ă€r för ref pĂ„ det? Brukar stĂ„ pĂ„ insidan. Grym julklapp hur som helst..Idag blev det öppning av lucka nummer 24 en dag för tidigt. Efter att ha sett bilder pĂ„ den nya Breitling Chronomat 44 Limited Speciale Blacksteel var jag tvungen att bestĂ€lla den av min AD. Ănnu gĂ„r den inte att finna pĂ„ Breitlings site, breitling.ch, Instagram eller Facebook, vilket jag tycker Ă€r lite mĂ€rkligt.
Som vanligt varmt mottagen av AD, och som alltid fick jag lite trevliga promotion-artiklar. Denna gÄng fick jag förutom Breitling-keps och Breitling-kasse en Breitling vÀggklocka. SÄg nÄgon hÀr pÄ KS som hade köpt en Rolex vÀggklocka pÄ Tradera (tror jag det var). Nu har jag bÄde en Oris (fÄtt vid ett tidigare besök hos samma AD) och en Breitling vÀggklocka (se bild). Bretlings vÀggklocka Àr gjord i metall sÄ den vÀger nÀstan 5 kg!
Denna nya Chronomat 44 Blacksteel Àr inte numrerad utan kallas bara Limited Speciale och kommer att produceras en kortare tid. Armbandet Àr en blandning av ett klassiskt Diver Pro med svart viklÄs, som Àr mycket komfortabelt, och som Breitling klÀtt med textil för att fÄ rÀtt look. Vidare ser man de fyrkantiga chronograf-tavlorna som jag inte sett pÄ nÄgon Chronomat i modern tid. Baksidan pÄ boetten har glas och dÀr ser man tydligt den Àven svarta rotorn i Breitlings B01-verk.
Ytterligare en (tvÄ med den svarta vÀggklockan) Black Knight till min "Svarta samling". Ni som följt mig hÀr pÄ KS vet vad jag menar...
Kirex
UrsÀkta oskÀrpan pÄ bilden ovan. Hoppas ÀndÄ att ni ser hur snygg den Àr, och hur bra den sitter pÄ min handled!
VÀggklockan ska vi inte tala om.. SÄ in i helvete cool! NÀstan sÄ att den stjÀl glansen frÄn den andra klockan... MÄste fan ha en sÄn nÄgon dag, sÀg till mig om du ska sÀlja den nÄn gÄng!