• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SÄ kÀnsliga kan vi inte vara hÀr ju, mÄste kunna nÀmna ett annat mÀrke ;) (sa ju inte rÄÄlex) Haha.
Breitling kommer alltid vara no1 för mig. Tanken hÀr Àr att i slutÀndan sitta pÄ mer Àn 1 klocka.
Polaren tycker jag borde behÄlla avengern och spara till en ingy vid sidan istÀllet sÄ har man en svart och en stÄl.
Okej, du har rÀtt. Det var ju inte en Rolex.
Steg nr 1 för att sitta pÄ mer Àn 1 klocka Àr att inte sÀlja allt innan du hunnit öppna paket. ;)
Va fan nu dÄ?! Jag har ju numera bÄde B och R!
 
Jo det har du rÀtt i. Finns bara sÄ mycket skoj :) fÄr helt enkelt bli miljardÀr sÄ jag kan köpa varenda klocka jag vill ha :)
Det svÄra Àr att motivera för frun varför jag skulle behöva mer Àn 1 snordyr klocka..

Enkelt, jag kör varannan herrarnas och varannan damernas :)
TyvÀrr Àr det just nu "varannan damernas" sÄ funderar pÄ om frun inte egentligen vill ha en Navitimer
istÀllet för den dÀr galactic 36:an hon har span pÄ ;)
 
gör dig av med rÄÄlexen haha! Breitling ftw!
Haha har inte ens hunnit bÀra den pga en metallbit mellan första lÀnkbiten Ä spÀnnet som gick sönder ganska omgÄende men idag/imorgon hÀmtas den frÄn Rob sÄ dÄ blir det lite RÄÄÄlle pÄ handen ett tag framöver. Ni kan dock lita pÄ mig, överger aldrig Breitling! Tror tom att min StÄlfisk Àr en keeper ;) medan jag Àr tÀmligen sÀker pÄ att denna Rolle inte Àr det.
 
Haha har inte ens hunnit bÀra den pga en metallbit mellan första lÀnkbiten Ä spÀnnet som gick sönder ganska omgÄende men idag/imorgon hÀmtas den frÄn Rob sÄ dÄ blir det lite RÄÄÄlle pÄ handen ett tag framöver. Ni kan dock lita pÄ mig, överger aldrig Breitling! Tror tom att min StÄlfisk Àr en keeper ;) medan jag Àr tÀmligen sÀker pÄ att denna Rolle inte Àr det.
Haha! DÀr ser du vilken kvalité det Àr pÄ R**** :p haha skojar bara. Har ocksÄ haft en... SÄlde den morgonen efter jag köpte den (köpte den pÄ kvÀllen), var inte alls min grej. KÀndes som en riktig budgetklocka i jÀmförelse med Breitling, visserligen var min frÄn 05 eller 06 tror jag sÄ det var den skrangliga lÀnken. Sen hjÀlpte det inte att den var liten som en damklocka heller, förmodligen vanesak men kÀndes vÀldigt liten. ;)
 
Senast Àndrad:
Haha! DÀr ser du vilken kvalité det Àr pÄ R**** :p haha skojar bara. Har ocksÄ haft en... SÄlde den morgonen efter jag köpte den (köpte den pÄ kvÀllen), var inte alls min grej. KÀndes som en riktig budgetklocka i jÀmförelse med Breitling, visserligen var min frÄn 05 eller 06 tror jag sÄ det var den skrangliga lÀnken. Sen hjÀlpte det inte att den var liten som en damklocka heller. ;)
Appapp lugn nu... ;)
 
Haha! DÀr ser du vilken kvalité det Àr pÄ R**** :p haha skojar bara. Har ocksÄ haft en... SÄlde den morgonen efter jag köpte den (köpte den pÄ kvÀllen), var inte alls min grej. KÀndes som en riktig budgetklocka i jÀmförelse med Breitling, visserligen var min frÄn 05 eller 06 tror jag sÄ det var den skrangliga lÀnken. Sen hjÀlpte det inte att den var liten som en damklocka heller. ;)

bra samanfattning av problemet
 
Haha! DÀr ser du vilken kvalité det Àr pÄ R**** :p haha skojar bara. Har ocksÄ haft en... SÄlde den morgonen efter jag köpte den (köpte den pÄ kvÀllen), var inte alls min grej. KÀndes som en riktig budgetklocka i jÀmförelse med Breitling, visserligen var min frÄn 05 eller 06 tror jag sÄ det var den skrangliga lÀnken. Sen hjÀlpte det inte att den var liten som en damklocka heller, förmodligen vanesak men kÀndes vÀldigt liten. ;)
Haha ja min Àr frÄn -79 och pÄ 36mm :nailbiting:
Men jag diggar den...for now...
 
Kör bÄde Bratte och RÄlle sÄ kommer ni vara nöjd och glada. Variation förnöjer.
NÀsta rÄlle för mig blir sannolikt nya explorer 1 eller 2. Inte Àgt nÄn frÄn den serien konstigt nog. Men det blir sannolikt nÄgra brattar dessförinnan. :)
 
Tycker "R" namnet nÀmns för mycket nu,,
@Eurenius skickade ett liberty för provning till min blÄa jÀrngÀdda, tycker det blev vÀldigt behagligt :)
image.jpeg
image.jpeg
 
grejen Àr att jag gillar ju liberty bandet, men skulle ju vilja anvÀnda mitt gummiviklÄs,undrar om cheepo kan trixa ihop en libertyhomage till mej:)
 
Tillbaka
Topp