Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InstĂ€mmerFlopp, trista, för âplattaâ, inga nuffror
Haha det gör han sÀkert@Boozer_87 bara slÄ till Christian styr upp de utan problem Ät dig
Ja han Àr grym ja de kostar allt en bra pengHaha det gör han sÀkert
Köpt av han nÄgra ggr inga problem dÀr. Ligger lite utanför budget vettu, sen vetifasiken om jag inte ocksÄ börjar downsiza
KÀnns Àven pÄ nÄtt sÀtt svÄrkrÀngt om man inte rockar ihopJa han Àr grym ja de kostar allt en bra peng
Cool, UAE firar vÀl 50 oxÄ, mkt passande LE för en gÄng skull, skulle vart mer sand/öken stuk bara som fÀrg pÄ tavlan, lax nu ?nu har dom alÀppt en LE pÄ 50 klockor i UAE...
ser rÀtt frÀck ut!
Ganska korkat inlÀgg.Morrn trÄden, frÄga, fulaste Bratten ?
Jag öppnar med en Bentley:
Personligen Àr jag inget fan av Pluton. Av nyare slÀpp Àr det vÀl navis som kern slÀppte nÀr han precis kom, alternativt klockan som Àr stoe som en hockeypuck och liknar en kapsyl (nÄn specialare för ett gammalt flyginstrument eller om det var fickur)Morrn trÄden, frÄga, fulaste Bratten ?
Tur att dina Àr sÄ intelligentaGanska korkat inlÀgg.
Aviator 8 serien var ingen höjdareâŠPersonligen Ă€r jag inget fan av Pluton. Av nyare slĂ€pp Ă€r det vĂ€l navis som kern slĂ€ppte nĂ€r han precis kom, alternativt klockan som Ă€r stoe som en hockeypuck och liknar en kapsyl (nĂ„n specialare för ett gammalt flyginstrument eller om det var fickur)
Morrn trÄden, frÄga, fulaste Bratten ?
Eric Tabarlys skapelser frÄn tidigt 80-tal Àr lite speciella.
Yessir, gillar den första , Royal Oak a la Hannibal Lecter
Av vilken anledning skall man starta en trÄd dÀr man skriver vilken modell man avskyr? MÀrkligt bara.Tur att dina Àr sÄ intelligenta
Men det Àr med samma boett och band som tidigare? Det har ju talats om en uppgradering, och att dÄ komma med denna variant nu, kÀnns vÀl lite mÀrkligt?nu har dom alÀppt en LE pÄ 50 klockor i UAE...
ser rÀtt frÀck ut!
Att man diskuterar olika bÀttre/sÀmre designer pÄ ett forum om klockor? MÀrkligt?Av vilken anledning skall man starta en trÄd dÀr man skriver vilken modell man avskyr? MÀrkligt bara.
kan vara ett sÀtt att bli av med överflödiga boettet och lÀnkar som ligger pÄ hyllanMen det Àr med samma boett och band som tidigare? Det har ju talats om en uppgradering, och att dÄ komma med denna variant nu, kÀnns vÀl lite mÀrkligt?
Avskyr ? Fulaste skrev jag, hĂ€r snackar vi dinkor pĂ„ gott och ont, Ă„sikter delas, gĂ€rna med glimten i ögat, pallar du ej det sĂ„ fĂ„r du söka dig till annat foraâŠAv vilken anledning skall man starta en trĂ„d dĂ€r man skriver vilken modell man avskyr? MĂ€rkligt bara.