Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur Àr dem i jÀmförelse med en skx? @SeikoZ alla visste vÀl att den skulle komma?Lite side by sides, stora som smÄ
Tokfin jue, Àr du frÄn vettet pöjk?Bjuder pÄ en till, en icke favvo faktiskt
JodĂ„, bara satt ej perfekt, dĂ„ rök den direktâŠTokfin jue, Ă€r du frĂ„n vettet pöjk?
Alltid haft cravings pÄ den dÀr. à ngra att jag inte knep den. Hade inte @JensBP ute den till salu för typ 25k?Avrundar trippeln med ytterligare en som lÀmnat, den hamnade dock hos en god vÀn sÄ jag kan hÀlsa pÄ den ibland
Stor skillnad frĂ„n Avenger II?JodĂ„, bara satt ej perfekt, dĂ„ rök den direktâŠ
Fantastiskt trevlig klocka med big date-komplikationen, har för mig att den listade 77k som nyAlltid haft cravings pÄ den dÀr. à ngra att jag inte knep den. Hade inte @JensBP ute den till salu för typ 25k?
Vem har den? Ge mig nu direkt! Perfekt jobbklocka! TÄl stryk!Avrundar trippeln med ytterligare en som lÀmnat, den hamnade dock hos en god vÀn sÄ jag kan hÀlsa pÄ den ibland
Tycker mina avengers sitter mkt bĂ€ttre, tom klumpen Seawolf sitter som en smĂ€ck, visst stor o tung, men bra kĂ€nslaâŠStor skillnad frĂ„n Avenger II?
Saknar min och vill ha en Bratte igen, sneglar pĂ„ Aerospace och dina gula Avenger men Ă€ven Colt lockarâŠ
Jo fick typ 25 och den var inte lÀttsÄld. Typ en av de coolaste brattarna jag haft. Sen nÄgra mÄnader senare lÄg min klocka hos gripenbro Ànnu billigare. Skumt. Den borde vara superpoppis.Alltid haft cravings pÄ den dÀr. à ngra att jag inte knep den. Hade inte @JensBP ute den till salu för typ 25k?
Ălskar den blĂ„a, bland de sista lilla Chronomaten som gjordes.
TyvÀrr sÄ har kompisen som köpte den av mig ovanan att aldrig sÀlja nÄgonting, har försökt köpa tillbaks den otaliga gÄnger utan att lyckasVem har den? Ge mig nu direkt! Perfekt jobbklocka! TÄl stryk!
Jag Àlskar generellt Breitling bigdates men verkar vara fÄ andra dÄ dem inte springer ivÀg. Iofs Àr dem ju större Àn 42 mm och dÄ blir ju folk livrÀdda, kan ju vara den kombinationen som kanske gört!Jo fick typ 25 och den var inte lÀttsÄld. Typ en av de coolaste brattarna jag haft. Sen nÄgra mÄnader senare lÄg min klocka hos gripenbro Ànnu billigare. Skumt. Den borde vara superpoppis.
Attans! Om vi utövar grupptryck pÄ den jÀkeln dÄ? SÄ kör vi delad vÄrdnad Sen?TyvÀrr sÄ har kompisen som köpte den av mig ovanan att aldrig sÀlja nÄgonting, har försökt köpa tillbaks den otaliga gÄnger utan att lyckas
Se vilket stök och stoj i trÄden. MER BILDER! PÄ nya och gamla förlorade "sjÀlar"
Breitling ska ha en jÀkla cred till deras viklÄs för gummi, riktigt braBidrar med denna som jag har kört i nÄgra veckor. RÀtt trevlig faktiskt, viklÄset Àr riktigt bra imo. Sitter nu pÄ ett pro diver istÀllet
50 spÀnn och en tÀndare?Bild pÄ en gul tavla
Kan ev sÀljas vid rÀtt summa
Pm i sÄ fall.
//Simon
"Matta" bezels Àr ju guld, det Àr sen gammaltVad tycker trÄden om dessa bezels? TyvÀrr sÄ fÄr de inte mÄnga poÀng av mig... avsaknaden av vingarna gör det inte bÀttre
Chronomat B01 Chronograph 44 - AB0115101C1A1 | Breitling
Discover the Breitling Chronomat B01 Chronograph 44 in a combination of stainless steel, a blue dial and a stainless steel strap. Shop now!www.breitling.com
Chronomat B01 Chronograph 44 - AB0115101F1A1 | Breitling
Discover the Breitling Chronomat B01 Chronograph 44 in a combination of stainless steel, a anthracite dial and a stainless steel strap. Shop now!www.breitling.com
Flopp, trista, för âplattaâ, inga nuffrorVad tycker trĂ„den om dessa bezels? TyvĂ€rr sĂ„ fĂ„r de inte mĂ„nga poĂ€ng av mig... avsaknaden av vingarna gör det inte bĂ€ttre
Chronomat B01 Chronograph 44 - AB0115101C1A1 | Breitling
Discover the Breitling Chronomat B01 Chronograph 44 in a combination of stainless steel, a blue dial and a stainless steel strap. Shop now!www.breitling.com
Chronomat B01 Chronograph 44 - AB0115101F1A1 | Breitling
Discover the Breitling Chronomat B01 Chronograph 44 in a combination of stainless steel, a anthracite dial and a stainless steel strap. Shop now!www.breitling.com
Ja det Àr skumt. Jag Ängrar lite att jag sÄlde min. Var extremt bra pÄ gummit. Och pÄ gummi plus svart fÀrg sÄ var inte intrycket sÄ stort.Jag Àlskar generellt Breitling bigdates men verkar vara fÄ andra dÄ dem inte springer ivÀg. Iofs Àr dem ju större Àn 42 mm och dÄ blir ju folk livrÀdda, kan ju vara den kombinationen som kanske gört!
DÀr instÀmmer jag, inte alltid svart upplevs som litet sÀgs detJa det Àr skumt. Jag Ängrar lite att jag sÄlde min. Var extremt bra pÄ gummit. Och pÄ gummi plus svart fÀrg sÄ var inte intrycket sÄ stort.