Ja den Àr jÀkligt trevlig annarsI hear you, och har samma filosofi, men fn behÄll dinkan, Àr kanon, hoppas du hittar annat band bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja den Àr jÀkligt trevlig annarsI hear you, och har samma filosofi, men fn behÄll dinkan, Àr kanon, hoppas du hittar annat band bara
kommer du inte Ă„t lĂ„set back end istĂ€llet som pĂ„ pilot lĂ€nken ? dĂ„ kan du bara lyfta den lĂ€ttHar du ledsnat pĂ„ bandet / spĂ€nnet ? Var det ej den som satt för hĂ„rt ? (Min nya Seawolf fĂ„r jag bĂ€nda upp, nagelpower rĂ€cker ejâŠ)âŠska sĂ€tta pĂ„ gult gummi band, tur man handlade det xtraâŠ
JodÄ, första lÄset, men Àr innerlÄset, claspen, som sitter som berget , olja lite ?kommer du inte Ät lÄset back end istÀllet som pÄ pilot lÀnken ? dÄ kan du bara lyfta den lÀtt
//Simon
Testa och bocka den lite lÀtt med fingret. om den sitter sÄ hÄrt eller Àr den sÄ ny ?JodÄ, första lÄset, men Àr innerlÄset, claspen, som sitter som berget , olja lite ?
âKlackenâ sĂ€tter sig för hĂ„rt i âT:etâ
Tack jodÄ, men hjÀlper ej dessvÀrre, nu Àr min hanled lila efter bÀndandeFÄr du inte in nageln. Se bild GULT gem
//Simon
va ? fram med is pÄsenTack jodÄ, men hjÀlper ej dessvÀrre, nu Àr min hanled lila efter bÀndande
Om du "lyfter" pÄ motsatt sida mot gemet?Tack jodÄ, men hjÀlper ej dessvÀrre, nu Àr min hanled lila efter bÀndande
Den dĂ€r varianten kör jag i bland fungera braFn tror jag fick till det, med rĂ€tt knyck, isade handled, tejpade innan strong man greppet, fn precis nedan för texten, med rĂ€tt knyck öppnas den ! , ha ha man ska kĂ€mpa lite med manliga toolwatches, finns vĂ€l inget âPatek knyckâ..
Hade min korp i typ 4-5 Är, visserligen inte varje dag, men fanns inte en repa pÄ viklÄset. Det Àr ju odödligt, Nu Àr det onödig överkurs @Simon.xBild pÄ carwrap pÄ viklÄset sÄ man slipper smÄrepor detta Àr den Gula
//Simon
Inte det minsta skavet hÀr heller, visserligen DLCHade min korp i typ 4-5 Är, visserligen inte varje dag, men fanns inte en repa pÄ viklÄset. Det Àr ju odödligt, Nu Àr det onödig överkurs @Simon.x
Den sitter bra dÀr sÄ den fÄr sitta kvarHade min korp i typ 4-5 Är, visserligen inte varje dag, men fanns inte en repa pÄ viklÄset. Det Àr ju odödligt, Nu Àr det onödig överkurs @Simon.x
Ja vi har bÄde sett och hört detta Simon ( jÀtteironisk med glimten i ögat ) sÄ inte @Nissestr bryter ihopDen sitter bra dÀr sÄ den fÄr sitta kvar
PÄ den svarta sitter det inte nÄgot pÄ.
Jag har en ny svart över Som listar frÄn AD ca 9500kr DLC
//Simon
Menar du lÀnken @Nissestr ? Ne fan det Àr ju inte mer Àn 1-2 mÄnader sen pÄ dem sista 2 Ären, det fÄr rÀckaNu Àr det juletider sÄ nu Àr vi snÀlla med varandra!
Har du tvÀttat din lÀn pÄ Aerospacen pÄ lÀnge?
Ett band i veckan kör vÀl alla... Àr ruggigt sugen pÄ lÀnk till exon men avskyr priset pÄ 24k...
Ăhhh det Ă€r ju bara en halv mĂ„nadslön för en fattig "student" kör nu bara!Ett band i veckan kör vĂ€l alla... Ă€r ruggigt sugen pĂ„ lĂ€nk till exon men avskyr priset pĂ„ 24k...
NiceBild pÄ carwrap pÄ viklÄset sÄ man slipper smÄrepor detta Àr den Gula
//Simon