Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fn risig timing, skulle handlat av digâŠnĂ€mn ej priset bara, antar den gick för billigt, hĂ€r pĂ„ KS ?SĂ„lde denna ganska nyss @Watchie
Men jag hÄller med, vore fint med nÄtt mer man kan ha ofta! MÄste tÄla stryk och inte se skrot ut efter en kvart. Min Aerospace Àr ju gudomlig till ÀndamÄlet. Men vill ha merTips o Min troliga nÀsta, tooliga rocks, ngn av dessa:
Allt Ă€r ju relativt, vill du veta?Fn risig timing, skulle handlat av digâŠnĂ€mn ej priset bara, antar den gick för billigt, hĂ€r pĂ„ KS ?
Sitter o suger pÄ om man ska samla ihop lite i ladorna till den ev, möjligtvis, troliga, perhaps etc etc nya Evon som kommer nÀsta Är ??Men jag hÄller med, vore fint med nÄtt mer man kan ha ofta! MÄste tÄla stryk och inte se skrot ut efter en kvart. Min Aerospace Àr ju gudomlig till ÀndamÄlet. Men vill ha mer
NÀ fn, blir man bara trött, sÀkert nÀrmare 30 Àn 40 antar jag ?Allt Àr ju relativt, vill du veta?
27 eller 27.5 inkl vÀrdeNÀ fn, blir man bara trött, sÀkert nÀrmare 30 Àn 40 antar jag ?
@Boozer_87 Àr vÄr allas kran27 eller 27.5 inkl vÀrde
Shit, det var very affordableâŠ27 eller 27.5 inkl vĂ€rde
Japp! Breitling pĂ„ KS behöver vara det om man ska ha en chans. Fukar inte alltid Ă€ndĂ„Shit, det var very affordableâŠ
Haha inte Àn, har ju miljoners mil upp till allas vÄran kran @Maxer@Boozer_87 Àr vÄr allas kran
NÀ, den tiden Àr förbi!Haha inte Àn, har ju miljoners mil upp till allas vÄran kran @Maxer
Ăr det Ă€r dĂ€rför du Ă€r sĂ„ deppig för du saknar att flyga fritt som en fĂ„gel?NĂ€, den tiden Ă€r förbi!
Ni fÄr hÄlla stÀllningarna i trÄden
Nej nej! Inte deppigt hĂ€r Inte.Ăr det Ă€r dĂ€rför du Ă€r sĂ„ deppig för du saknar att flyga fritt som en fĂ„gel?
Vad Àr det för rolexfasoner du hÄller pÄ med? Nu kommer priserna pÄ brattar gÄ upp pÄ KS eftersom du stryper tillgÄngen.NÀ, den tiden Àr förbi!
Ni fÄr hÄlla stÀllningarna i trÄden
Den Àr riktigt snyggHar lÀnge velat ha en Breitling i Blacksteelutförande, helst en dykare. I gÄr dök den hÀr upp (), nyskick och fullset. Köpte den över en kopp kaffe av en trevlig Breitlingentusiast.
Det Àr en Superocean 46, en rejÀl best som syns och kÀnns pÄ handleden.
- SÄ nöjd!
Vi kan byta mot exon@Nissestr köper du Bentley 42an av mig för 55k om jag köper den och vantrivs?
Haha vafasikenVi kan byta mot exon
Exon och en aerospace kanske.. om du Àr snÀllHaha vafasiken
SkĂ„l!NĂ€r man slĂ„r in julklappar ska man njuta lite extra, det Ă€r sen gammalt skĂ„l, God Jul och trevlig helg alla BreitlingĂ€lskare frĂ„n Tomten â€
Har du ledsnat pĂ„ bandet / spĂ€nnet ? Var det ej den som satt för hĂ„rt ? (Min nya Seawolf fĂ„r jag bĂ€nda upp, nagelpower rĂ€cker ejâŠ)âŠska sĂ€tta pĂ„ gult gummi band, tur man handlade det xtraâŠInnan man klickar hem ett nytt för en halv förmögenhet, det Ă€r ingen hĂ€r som har ett viklĂ„s över till denna?
Ja jag vet inte vad Breitling har sysslat med men "nya" lĂ„set Ă€r verkligen skitsvĂ„rt att öppna.. föredrar lĂ€nk 9/10ggr men börjar bli lite less pĂ„ lĂ„set faktiskt, tĂ€nkte att ett gummi med viklĂ„s kan ge klockan en andra chans annars övervĂ€ger jag nog att flippa den tyvĂ€rr.Har du ledsnat pĂ„ bandet / spĂ€nnet ? Var det ej den som satt för hĂ„rt ? (Min nya Seawolf fĂ„r jag bĂ€nda upp, nagelpower rĂ€cker ejâŠ)âŠ
I hear you, och har samma filosofi, men fn behÄll dinkan, Àr kanon, hoppas du hittar annat band baraJa jag vet inte vad Breitling har sysslat med men "nya" lÄset Àr verkligen skitsvÄrt att öppna.. föredrar lÀnk 9/10ggr men börjar bli lite less pÄ lÄset faktiskt, tÀnkte att ett gummi med viklÄs kan ge klockan en andra chans annars övervÀger jag nog att flippa den tyvÀrr.