• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SĂ„lde denna ganska nyss @Watchie 😘
20210916_171920.jpg
 
Men jag hĂ„ller med, vore fint med nĂ„tt mer man kan ha ofta! MĂ„ste tĂ„la stryk och inte se skrot ut efter en kvart. Min Aerospace Ă€r ju gudomlig till Ă€ndamĂ„let. Men vill ha mer đŸ€Ł
Sitter o suger pÄ om man ska samla ihop lite i ladorna till den ev, möjligtvis, troliga, perhaps etc etc nya Evon som kommer nÀsta Är ??
 
Innan man klickar hem ett nytt för en halv förmögenhet, det Àr ingen hÀr som har ett viklÄs över till denna? :)
415A50CA-1D8A-4D9D-BCF1-AAE477A69A84.jpeg
Har du ledsnat pĂ„ bandet / spĂ€nnet ? Var det ej den som satt för hĂ„rt ? (Min nya Seawolf fĂ„r jag bĂ€nda upp, nagelpower rĂ€cker ej
)
ska sĂ€tta pĂ„ gult gummi band, tur man handlade det xtra

 
Har du ledsnat pĂ„ bandet / spĂ€nnet ? Var det ej den som satt för hĂ„rt ? (Min nya Seawolf fĂ„r jag bĂ€nda upp, nagelpower rĂ€cker ej
)

Ja jag vet inte vad Breitling har sysslat med men "nya" lÄset Àr verkligen skitsvÄrt att öppna.. föredrar lÀnk 9/10ggr men börjar bli lite less pÄ lÄset faktiskt, tÀnkte att ett gummi med viklÄs kan ge klockan en andra chans annars övervÀger jag nog att flippa den tyvÀrr.
 
Ja jag vet inte vad Breitling har sysslat med men "nya" lÄset Àr verkligen skitsvÄrt att öppna.. föredrar lÀnk 9/10ggr men börjar bli lite less pÄ lÄset faktiskt, tÀnkte att ett gummi med viklÄs kan ge klockan en andra chans annars övervÀger jag nog att flippa den tyvÀrr.
I hear you, och har samma filosofi, men fn behÄll dinkan, Àr kanon, hoppas du hittar annat band bara
 
Tillbaka
Topp