Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Breitling har en serviceprislista på deras sida, där ser du vad det bör kosta....Är björkegrens i kalmar något bra?
någon med erfarenheter?
har en som är sugen på min navitimer med 7753 verk
enligt björkegrens så kostar det ca 15 k för dom att serva ett valjoux 7753 verk...
är det en oseriös firma eller bara en totalt okunning urmakare?
jo tack det vet jagBreitling har en serviceprislista på deras sida, där ser du vad det bör kosta....
Service prices overview
Get an overview of all Breitling service prices. All prices & services are compiled transparently here .www.breitling.com
Vad tycker ni? Är det rimligt att jaga rakt byte mellan Superocean 42 och Avenger 43? Alltså 2021 modellerna. Sitter på en svart superocean men skulle nog föredra avengern nämligen.
De vill väl ha ett eget påslag när de skickar in den till Breitling..jo tack det vet jag
tänkte mest på om någon har koll på björkegrens i kalmar
känns väldigt oseriöst att ge ett sådant pris
Tack.Avenger 43 är väl några lappar dyrare än SuperOcean 42 som ny, sen har du ju skicket som givetvis också spelar in vid ett byte. Svårt att sia om det är rimligt eller inte, beror ju på om du hittar en Avenger-ägare som är riktigt sugen på din pjäs tänker jag, annars är ju Avenger dyrare ny som sagt.
15k låter dyr. Om de bara servar klocka och inte byter glas , urtavla etc borde ligga runt 8k hos breitlingÄr björkegrens i kalmar något bra?
någon med erfarenheter?
enligt björkegrens så kostar det ca 15 k för dom att serva ett valjoux 7753 verk...
De kan inte ta pengar för att skicka till breitling om de är officiellt breitling adDe vill väl ha ett eget påslag när de skickar in den till Breitling..
Är det bara några tusental kronor i skillnad i begagnatpris, allt annat lika, så är väl frågan mer om man vill ha en annan modell. Alltid struligare att sälja och leta upp en annan. Är det någon som vill byta rakt av så gör det.Avenger 43 är väl några lappar dyrare än SuperOcean 42 som ny, sen har du ju skicket som givetvis också spelar in vid ett byte. Svårt att sia om det är rimligt eller inte, beror ju på om du hittar en Avenger-ägare som är riktigt sugen på din pjäs tänker jag, annars är ju Avenger dyrare ny som sagt.
Låter väldigt dyrt.Är björkegrens i kalmar något bra?
någon med erfarenheter?
Är det bara några tusental kronor i skillnad i begagnatpris, allt annat lika, så är väl frågan mer om man vill ha en annan modell. Alltid struligare att sälja och leta upp en annan. Är det någon som vill byta rakt av så gör det.
Håller med. Inte lätt att hitta någon som vill byta, men OM man gör det så är det bättre än att vänta på rätt modell. Letar själv febrilt efter vissa modeller som aldrig kommer ut på marknaden. Är det vanligare modeller som säljs dagligen så finns ingen vits att byta.Frågan var ju om det var rimligt att jaga ett byte rakt av . Hans var ju den som var några tusingar billigare så om det är rimligt är ju upp till den som byter ner sig i pris tänker jag. Har man tur så funkar det ju med ett jämnt byte kanske. Chansen att hitta någon som jagar just frågeställarens pjäs och samtidigt vill byta mot sin Avenger är nog mindre än att sälja den och sen köpa en begagnad Avenger, i alla fall om man inte vill vänta för länge .
Har inget gult och blått…Lite vintage idag och för Sveriges ära med blå/gult. Vad bär ni denna fotbollsfredag?