• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kolla pÄ hemsidan, om det original du vill ha. Kostar ju inte som i butik iom att du inte behöver köpa spÀnne. Sen gÄr det snabbt och hemleverans. Enkelt val
Yes original ska det vara. Behöver dock spĂ€nne ocksĂ„, har enbart lĂ€nk till klockan i frĂ„ga
 Kanske svĂ€nger förbi Erikson annars och köper ett nytt om ingen har nĂ„got till övers😃 1500kr Ă€r ju inte helt orimligt, inte jĂ€mfört med andra jĂ€mförbara mĂ€rken dĂ€r banden kostar huggorm.

NÀr jag kollade var butik billigare Àn deras hemsida
Billigare för mig. Inte följt sÄ noga men jag betalade ca 700kr för ett rött gummi utan spÀnne och Jarl Sandin ville ha runt 1200kr för ett likadant med spÀnne. Jag har redan ett spÀnne...

• Like
Reactions: par
Har en gammal Superocean A17040 som jag funderar pÄ att serva. Men tÀnker lite pÄ Heliumventilen. Hur Àr det, byts den i samband med en originalservice? NÄgon med fÀrsk erfarenhet?
20200918_111408.jpg
Ja det gör den. Varför skulle den inte göra det?
Åtminstone packningen(arna) byts. Iaf hos auktoriserad verkstad.

Hur bra Ă€r bratte gummin? Är dom vĂ€rda priset? Finns ju en hel del gummin pĂ„ marknaden. Vad kör ni för fĂ€rger till era svarta brattar?

Tillbaka
Topp