Kolla pÄ hemsidan, om det original du vill ha. Kostar ju inte som i butik iom att du inte behöver köpa spÀnne. Sen gÄr det snabbt och hemleverans. Enkelt valOm nÄgon vill sÀlja ett fÀrgglatt 22mm Bratte-gummi fÄr ni gÀrna hojta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kolla pÄ hemsidan, om det original du vill ha. Kostar ju inte som i butik iom att du inte behöver köpa spÀnne. Sen gÄr det snabbt och hemleverans. Enkelt valOm nÄgon vill sÀlja ett fÀrgglatt 22mm Bratte-gummi fÄr ni gÀrna hojta
Yes original ska det vara. Behöver dock spÀnne ocksÄ, har enbart lÀnk till klockan i frÄga⊠Kanske svÀnger förbi Erikson annars och köper ett nytt om ingen har nÄgot till övers 1500kr Àr ju inte helt orimligt, inte jÀmfört med andra jÀmförbara mÀrken dÀr banden kostar huggorm.Kolla pÄ hemsidan, om det original du vill ha. Kostar ju inte som i butik iom att du inte behöver köpa spÀnne. Sen gÄr det snabbt och hemleverans. Enkelt val
NÀr jag kollade var butik billigare Àn deras hemsidaKolla pÄ hemsidan, om det original du vill ha. Kostar ju inte som i butik iom att du inte behöver köpa spÀnne. Sen gÄr det snabbt och hemleverans. Enkelt val
Billigare för mig. Inte följt sÄ noga men jag betalade ca 700kr för ett rött gummi utan spÀnne och Jarl Sandin ville ha runt 1200kr för ett likadant med spÀnne. Jag har redan ett spÀnne...NÀr jag kollade var butik billigare Àn deras hemsida
Ja det gör den. Varför skulle den inte göra det?Har en gammal Superocean A17040 som jag funderar pÄ att serva. Men tÀnker lite pÄ Heliumventilen. Hur Àr det, byts den i samband med en originalservice? NÄgon med fÀrsk erfarenhet?
Ăr det 22mm? Dra isf till breitling boutique och skaffa det mörkgröna gummibandetIdag kom den hem, Emergency Mission A73321! Kan det vara den fetaste och samtidigt fulaste Bratten?
Ska köpa till ett somrigt gummi till den. Vad sÀger ni, orange eller gult?
Yes det Ă€r 22mm! JassĂ„ finns det mörkgröna nu ocksĂ„? Det skulle verkligen kunna vara nĂ„gotĂr det 22mm? Dra isf till breitlit boutique och skaffa det mörkgröna gummibandet
Det Àr specifikt till watches of switzerland gruppen, vilket breitling butiken drivs av. SÄ de borde kunna fixa detYes det Àr 22mm! JassÄ finns det mörkgröna nu ocksÄ? Det skulle verkligen kunna vara nÄgot
Okej dÄ Àr det vÀrt att frÄga Ätminstone! Hade blivit riktigt snyggt tror jagDet Àr specifikt till watches of switzerland gruppen, vilket breitling butiken drivs av. SÄ de borde kunna fixa det
Edit: https://www.watches-of-switzerland.co.uk/feature/breitling-endurance-pro-exclusive
Oooooh, ett grönt vill jag ha till min!Det Àr specifikt till watches of switzerland gruppen, vilket breitling butiken drivs av. SÄ de borde kunna fixa det
Edit: https://www.watches-of-switzerland.co.uk/feature/breitling-endurance-pro-exclusive
Grattis till en duktigt fet dinka. Röstar helt klart pÄ gult.Idag kom den hem, Emergency Mission A73321! Kan det vara den fetaste och samtidigt fulaste Bratten?
Idag kom den hem, Emergency Mission A73321! Kan det vara den fetaste och samtidigt fulaste Bratten?
Damen min var pĂ„ seminarium med honom i mĂ„ndags pĂ„ Beluga. Sa Ă„t henne att ta ett wristshot med honom men hon tyckte jag var fjantigVĂ„r ĂB kör med sin Emergency under Almedalsveckan. Roligt!
Var köpte du armbandet? JÀtte fint
Hade denna pÄ annons ett tag och var lite trött pÄ den, men drog tillbaks den och bytte canvas. Nu Àr det en helt ny klocka.
Tycker den beiga fÀrgen gifter sig riktigt bra med titaniumet.
Tippar pÄ Barton canvas?Var köpte du armbandet? JÀtte fint
Har du 24mm lugs slĂ„r jag ett slag för twinpro. Sjukt sköna, följsamma, men dyra. Dock de bĂ€sta jag haftHur bra Ă€r bratte gummin? Ăr dom vĂ€rda priset? Finns ju en hel del gummin pĂ„ marknaden. Vad kör ni för fĂ€rger till era svarta brattar?
Ligger pÄ blyga 20mmHar du 24mm lugs slÄr jag ett slag för twinpro. Sjukt sköna, följsamma, men dyra. Dock de bÀsta jag haft
Var köpte du armbandet? JÀtte fint
Köpte det pÄ watchwear.seTippar pÄ Barton canvas?
Bratte gummi Ă€r den bĂ€sta jag haftHur bra Ă€r bratte gummin? Ăr dom vĂ€rda priset? Finns ju en hel del gummin pĂ„ marknaden. Vad kör ni för fĂ€rger till era svarta brattar?
TÀnkte mest pÄ det du skriver ang serva via AD eller via fristÄende. .tack för ditt svarJa det gör den. Varför skulle den inte göra det?
Ă tminstone packningen(arna) byts. Iaf hos auktoriserad verkstad.
Snyggt!Var förbi Erikssons Urhandel...
Blev 2 nya gummin....
De ligger pÄ 720:-/st för endast gummi...Snyggt!
Vad fick du ge för dom?