à ÄÄÄh, fÄr man se det röda pÄ snart?Var förbi Erikssons Urhandel...
Blev 2 nya gummin....
SjÀlv funderat pÄ rött till min GMT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à ÄÄÄh, fÄr man se det röda pÄ snart?Var förbi Erikssons Urhandel...
Blev 2 nya gummin....
Ja fasen vitt hade nog suttit som en smÀck.Har funderat lite och tror det blir ett gult och ett vitt gummi till denna!
Med ett vitt gummi blir det en perfekt pilotklocka.Har funderat lite och tror det blir ett gult och ett vitt gummi till denna!
Hör av dig om du ska sÀlja den nÄgon gÄng sjukt finTrevlig Fredag
//Simon
DessvÀrre vÀldigt fake.Jag Àr helt ny pÄ klockor, min farsa fick en Breitling av sin bortgÄngne bror som jag skulle chansa Àr vÀldigt fake, men jag tÀnkte ni fÄr ta en titt pÄ den.
LÀnk för större bilder:
Den dÀr var lÀtt att ta stÀllning till.Jag Àr helt ny pÄ klockor, min farsa fick en Breitling av sin bortgÄngne bror som jag skulle chansa Àr vÀldigt fake, men jag tÀnkte ni fÄr ta en titt pÄ den.
har lÄset och 20mm gummi som ligger och skrÀpar i byrÄn...Köpte precis en Colt 41 A17313 (senaste modellen) och undrar om nÄgon vÀnlig sjÀl har en deployment clasp med microjustering 20/18 gÀrna borstad som ligger och skrÀpar sÄ Àr jag intresserad. Har lagt en köpesannons men dÀr Àr det dött som i graven sÄ jag slÀnger in en frÄga hÀr i trÄden med.
SuverÀn!NÄgra bÀttre bilder pÄ gÄrdagens köp. Polerade Àven upp bezel-ringen frÄn borstat stÄl till blankpolerad.