Nja det Àr inte det jag menar. G/S B eller D har alltid kunnat köpas med stÄllÀnk.Det skulle ju förklara alla G/S-Breitlings som kommer pÄ stÄl-lÀnk. Har aldrig funderat pÄ att kolla om ref-Nr stÀmmer med halvguld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nja det Àr inte det jag menar. G/S B eller D har alltid kunnat köpas med stÄllÀnk.Det skulle ju förklara alla G/S-Breitlings som kommer pÄ stÄl-lÀnk. Har aldrig funderat pÄ att kolla om ref-Nr stÀmmer med halvguld.
Kommer nog bli 30% snart hemma ocksĂ„ ska du seOm nĂ„gon av er har vĂ€garna förbi Palma, sĂ„ Ă€r dessa pĂ„ -30%. Sorry för dĂ„liga foton. En ganska stor blandning. NĂ„got guldkorn kvar dockâŠ
![]()
![]()
![]()
synd att man polerat upp en 81950 sÄ som pÄ den bilden du la upp dÀr!Har sett fler med helguld bezel pÄ dessa frÄn 90 talet men som sagt inte lika vanligt.
![]()
![]()
Riktigt snygg och den har en helguld bezel
SĂ„ de ska vaRiktigt snygg och den har en helguld bezel![]()
vilken ad Ă€r detta?Om nĂ„gon av er har vĂ€garna förbi Palma, sĂ„ Ă€r dessa pĂ„ -30%. Sorry för dĂ„liga foton. En ganska stor blandning. NĂ„got guldkorn kvar dockâŠ
![]()
![]()
![]()
Hepp!Var inget
@Affe visst sitter du pÄ en sÄn rackare?Hej!
Jag har fÄtt för mig att jag ska försöka fÄ tag pÄ en world timer, ref: 80840.
Verkar inte vara jÀttevanliga om mina begrÀnsade kunskaper stÀmmer.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den som har en för lite bildinspiration?
Och, ni som kan. Vad skulle ni sÀga Àr ett rimligt pris för en i bra skick, gÀrna med i alla fall papper till?
(Ja jag har kollat Ch24, dÀr ligger de fÄ som Finns mellan 7 och 35k).
Tack pÄ förhand!
Bild Àrligt stulen frÄn nÀtet;
![]()
Vad Àr unikt?lite unik ÀndÄ.
![]()
Unikt till 100 iom limiterad modell. Hundrik?Vad Àr unikt?
Precis. Ăr ju limiterad till 100ex.Vad Ă€r unikt?
Den Àr unik, men det finns 100! Vad Àr det du inte förstÄr?Vad Àr unikt?
Den lÀnken Àr riktigt fin, hur kÀnns den pÄ armen? Lika bekvÀm som den Àr snygg?Gör sig bra pÄ lÀnk ocksÄ.
![]()
Den Ă€r VĂLDIGT bekvĂ€m. Skulle sĂ€ga att den Ă€r lika bekvĂ€m som en JubileelĂ€nk.Den lĂ€nken Ă€r riktigt fin, hur kĂ€nns den pĂ„ armen? Lika bekvĂ€m som den Ă€r snygg?
ebay!NÄgon hÀr som sitter pÄ en extra tavla och visare till en gammal Chronomat 81950?
Har ett objekt i behov..
Har sett ett par dar, men tycker det Àr alldeles för höga priser i förhÄllande till skicket. Men kanske dyker upp nÄgot framöver.ebay!
finns mÄnga bra sÀljare dÀr med massor av saker Àven via chrono24!
pröva att pruta liteHar sett ett par dar, men tycker det Àr alldeles för höga priser i förhÄllande till skicket. Men kanske dyker upp nÄgot framöver.