Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var också inne i butiken för att kolla lite. Kan väl tycka att den är ok om det nu inte var det här med minutvisaren. Och kanske priset då, det är ju ändå bara ett ETA- verk, kunde de inte ha fortsatt samarbetet med Tudor….Jag gillar dom också. Var inne hos nya Breitling-butiken för att testa förra veckan. Riktigt tunna, lätta och snygga. Perfekt all around klocka. Liiiite dyr dock..
Jag var också inne i butiken för att kolla lite. Kan väl tycka att den är ok om det nu inte var det här med minutvisaren. Och kanske priset då, det är ju ändå bara ett ETA- verk, kunde de inte ha fortsatt samarbetet med Tudor….
![]()
Navitimern var tydligen en limiterad variant med sin isblå tavla ( 1000 och nånting exemplar)
![]()
Jag var också inne i butiken för att kolla lite. Kan väl tycka att den är ok om det nu inte var det här med minutvisaren. Och kanske priset då, det är ju ändå bara ett ETA- verk, kunde de inte ha fortsatt samarbetet med Tudor….
![]()
Navitimern var tydligen en limiterad variant med sin isblå tavla ( 1000 och nånting exemplar)
![]()
Inget svar på frågan men tudor samarbetet var väl bara b01 och b20 verketVet du om de har slutat samarbeta med Tudor, eller om det bara var i just den här modellen man ville spara lite och körde på ett ETA? (Själv ser jag gärna ETA i Breitlings olika modeller men det måste också synas i ett lägre pris).
Inget svar på frågan men tudor samarbetet var väl bara b01 och b20 verket![]()
Det stämmer och B20 använde/använder de iInget svar på frågan men tudor samarbetet var väl bara b01 och b20 verket![]()
Det stämmer och B20 använde/använder de i
Superocean Heritage-modellen B20 i 46 mm. Men varför inte i fler modeller?
Var där för 1 timme sedan, såg tyvärr inte dig göra ett handledsskott med mobilen dåTror det kan bli en hit i MoS![]()
![]()
Wow! Är det den där japanska varianten med mörkgrå pärlemor? Attans snyggt!Ännu en Chronomat!
![]()
Precis! Kom hem från Japan idag. Mattsvart pärlemor med guld ”B”.Wow! Är det den där japanska varianten med mörkgrå pärlemor? Attans snyggt!
Grym!Precis! Kom hem från Japan idag. Mattsvart pärlemor med guld ”B”.
Kan dock vara den svåraste tavlan ever att fånga.![]()
I mitt tycke ska den vara på länken, men det är min åsiktFunkar…
![]()
Funkar…
![]()
![]()
Är beredd att hålla med.I mitt tycke ska den vara på länken, men det är min åsikt![]()
Länk alla dagar i veckan.. and twice on sundaysFunkar…
![]()
![]()