Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Svinsnygg! Dock gillar jag den gröna mer. Hatarna sÀger att detta inte Àr Breitlings melodi, men jag sÀger att de Àntligen gjort nÄgot vÀldigt bra med sin dykare. Ett inhouse verk hade gjort den komplettProvade just den hÀr. VÀldigt trevlig. Men weird minut vidare.
![]()
Risig bild i dÄlig ljus, men MOP-JAPAN gÄr fan inte att slÄ, skÄl B-svÄgrar![]()
![]()
Shit, den var speciell, bara Messi logo / face som saknas pÄ tavlanEn kort artikel om Breitlings vintage soccer timer. Urverket verkar vara en variant av det som satt i SuperOcean dvs med en stor minutvisare för tidtagning och ett fönster ovanför 6:an.
![]()
![]()
![]()
Buying, Selling, & Collecting: A Hat Trick of Vintage Soccer Timers From Omega, Breitling, and Heuer
Hopping on the World Cup hype to feature a trio of fun, weird soccer timers from matches past.www.hodinkee.com
Hehe ne det Ă€r inte den svartblĂ„a, denna Ă€r vit japan-mop med blĂ„vit-mop subdials.Ăr detta den blĂ„a MOP som jag vill köpa av dig?
Vad Àr den kantiga för modell? grymt snygg klockaNÄgra höstbilder.
Det Àr en Bentley Flying B.Vad Àr den kantiga för modell? grymt snygg klocka![]()
Nice kombo
HĂ„rt liv
Ja den kÀmpar pÄHÄrt livhoppas du har det fint i solen, hÀr Àr det decembergrÄslask vÀder
Fn gummi Äret runt, men visst de fÀrgladare kanske passar bÀttre pÄ sommaren, just SO passar pÄ ngt sÀtt bÀttre pÄ gummi imhoJag har bara anvÀnt lÀnk pÄ tidigare Breitlings men vilken skillnad det blev med ett annat band, speciellt med vikten. Vilken tid pÄ Äret anvÀnder ni gummi respektive nato? Jag kommer köpa bÄda men funderar pÄ det till sommaren eller slÄ till redan nu.
![]()
Samma hÀr. Har inte lÀnk lÀngre öht. Nya gummibanden som kom Àr ocksÄ grymt skön pÄ handleden.Fn gummi Äret runt, men visst de fÀrgladare kanske passar bÀttre pÄ sommaren, just SO passar pÄ ngt sÀtt bÀttre pÄ gummi imho
Vad fin combo!
@danko rocks
Shit dÀr rök mina overtake planer![]()
Breitling vÀrderat till 4,5 miljarder dollar
Partners Group Holding AG planerar att blir majoritesÀgare i Breitling AG i en affÀr som skulle vÀrdera den anrika schweiziska klocktillverkaren till mer Àn 4,2 miljarder schweiziska franc (4,5 miljarder dollar), enligt personer i bolagets nÀrhet.www.realtid.se
Ja de gör ju nÄgonting rÀtt!![]()
Breitling vÀrderat till 4,5 miljarder dollar
Partners Group Holding AG planerar att blir majoritesÀgare i Breitling AG i en affÀr som skulle vÀrdera den anrika schweiziska klocktillverkaren till mer Àn 4,2 miljarder schweiziska franc (4,5 miljarder dollar), enligt personer i bolagets nÀrhet.www.realtid.se