Sicken nice vit clean tavlaTestkör UTC-modul för första gÄngen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sicken nice vit clean tavlaTestkör UTC-modul för första gÄngen
![]()
SĂ„ Ă€r det, jag tĂ€nkte det kĂ€ndes skumt o va lite âömtĂ„ligrĂ€ddâ oxĂ„, men fn Ă€r ju en Bratte..Var inne och testade en Evo pĂ„ Bergströms i Bratteborg.
Fick en shock nÀr jag fick den pÄ handleden dÄ klockan pÄ utsidan ser sÄ himla tuff ut men pÄ handleden kÀndes Evo:n som en fjÀderlÀtt smekning.
Breitlings AR Àr ju fantastisk ocksÄ![]()
SĂ„ Ă€r det, jag tĂ€nkte det kĂ€ndes skumt o va lite âömtĂ„ligrĂ€ddâ oxĂ„, men fn Ă€r ju en Bratte..
Franken?Chronomat i julkrubban.
Lite "cĂŒstom" med fel tavla och visare för referensen, hör egentligen till en tvĂ„ton. Men den förra tavlan var sĂ„ skadad sĂ„ den hĂ€r duger bĂ€ttre för mig.
![]()
Det kan man kalla det. Men det Àr vÀl en nedsÀttande term sÄ jag kÀnde att den inte passade min klocka.Franken?![]()
Skojar bara!Det kan man kalla det. Men det Àr vÀl en nedsÀttande term sÄ jag kÀnde att den inte passade min klocka.
UrsprungslÀget var förstört sÄ det var helt klart en förbÀttring. Sen letar jag pÄ sikt rÀtt tavla och visare för referensen.
Den Àr trevlig. Lite skadad men funkar fint pÄ denna!Skojar bara!
Just den tavlan Àr grymt fin
Slog idag till pÄ en ny Navitimer 46 i den urlÀckra gröna fÀrgen. Ryktas att Breitling höjer priserna frÄn och med 1/12 sÄ det var bara att slÄ till... Kommer imorrn, postar givetvis lite bilder dÄ...
Den som vĂ€ntar pĂ„ ngt gottâŠFedex ringde precis för leverans och hjĂ€rtat rusade till lite extra som det alltid gör nĂ€r man vĂ€ntar pĂ„ nĂ„t kul.
TyvÀrr visade det sig att Breitling har skickat tvÄ paket varav det ena Àr en gÄva (en anteckningsbok) och det var den som levererades idag. Klockan verkar ha fastnat i Frankrike. StÄr fortfarande att den ska levereras idag men jag tvivlar...
![]()
NĂ„ja, den kommer nog imorrn...
à vad har hÀnt med serienumret? Bort-photoshoppat hoppas jag?Ibland undrar jag om just denna dealers priser?
Företagsannons - Breitling Colt Quartz 41mm A74380
Hi All Up For Sale is Breitling Colt Quartz (41mm) Stainless Steel Case fitted on the Stainless Steel Bracelet Reference Number: A74380 Condition: Perfect. Please See Photos The year of the watch is estimated to be around 2009 The watch comes with Breitling Box and Booklet + I will add Pressure...klocksnack.se
Yes, stÄr i alla annonserà vad har hÀnt med serienumret? Bort-photoshoppat hoppas jag?
SĂ„ Ă€r det nogâŠfĂ„r hoppasĂ vad har hĂ€nt med serienumret? Bort-photoshoppat hoppas jag?
100 procent, men satans dyr = prutmÄn ?
Ah tÀnk, jag tyckte jag letade efter det men missade det. Skyller pÄ feber-yra.
108 papp för en vanlig navi 43 pÄ lÀnk, ujjjDÀr kom prishöjningen, 10% rakt av typ?
Provade just den hÀr. VÀldigt trevlig. Men weird minut vidare.
![]()
FörstÄr inte designsprÄket pÄ den dÀr alls. Den absolut fulaste Breitling som tillverkats enligt mig. Men vet att mÄnga gillar den pÄ forumet, sÄ smaken Àr ju helt klart delad.
Snygg , men för pastellig, el Àr jag gammal gnÀll gubbe ?Nu finns den Àven pÄ hemsidan,
![]()
Top Time Deus - A233112A1A1X1 | Breitling
Discover the Breitling Top Time Deus in a combination of stainless steel, a white dial and a calfskin leather strap. Shop now!www.breitling.com
![]()
Det tycker jag inte att du Àr. Jag kÀnner i allmÀnhet att pastellfÀrgade klockor börjar bli tröttsamma.Snygg , men för pastellig, el Àr jag gammal gnÀll gubbe ?
Grattis !Nu dök min Navi 46 grön upp. Vilken vacker klocka. GrönfÀrgen Àr verkligen en hit. Ibland ser den svart ut och ibland glimrar den till i grönt. Storleken kÀnns perfekt men jag har rÀtt stora handleder. Hade tidigare en Navi 41 som kÀndes för liten.
![]()
Varför nöja dig med en? Alla sÄ klart!Alla tre trycktestade och godkÀndafrÄgan Àr vilken som ska fÄ Äka med till gran canaria imorgon
tror de fÄr bli sharken som fÄr poolsimma lite
![]()
Puhh jobbigt med för mÄnga beslut pÄ lediga dagarVarför nöja dig med en? Alla sÄ klart!![]()