• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Testkör UTC-modul för första gĂ„ngenđŸ€©
B8878546-2A07-4EC6-AD6F-75525499D1AC.jpeg
Sicken nice vit clean tavla

Var inne och testade en Evo pÄ Bergströms i Bratteborg.

Fick en shock nÀr jag fick den pÄ handleden dÄ klockan pÄ utsidan ser sÄ himla tuff ut men pÄ handleden kÀndes Evo:n som en fjÀderlÀtt smekning.

Breitlings AR Ă€r ju fantastisk ocksĂ„ đŸ€©
SĂ„ Ă€r det, jag tĂ€nkte det kĂ€ndes skumt o va lite â€Ă¶mtĂ„ligrĂ€dd” oxĂ„, men fn Ă€r ju en Bratte..

Slog idag till pÄ en ny Navitimer 46 i den urlÀckra gröna fÀrgen. Ryktas att Breitling höjer priserna frÄn och med 1/12 sÄ det var bara att slÄ till... Kommer imorrn, postar givetvis lite bilder dÄ...

Fedex ringde precis för leverans och hjÀrtat rusade till lite extra som det alltid gör nÀr man vÀntar pÄ nÄt kul.

TyvÀrr visade det sig att Breitling har skickat tvÄ paket varav det ena Àr en gÄva (en anteckningsbok) och det var den som levererades idag. Klockan verkar ha fastnat i Frankrike. StÄr fortfarande att den ska levereras idag men jag tvivlar...

Screenshot 2022-11-30 at 15.03.37.png

NĂ„ja, den kommer nog imorrn...

Fedex ringde precis för leverans och hjÀrtat rusade till lite extra som det alltid gör nÀr man vÀntar pÄ nÄt kul.

TyvÀrr visade det sig att Breitling har skickat tvÄ paket varav det ena Àr en gÄva (en anteckningsbok) och det var den som levererades idag. Klockan verkar ha fastnat i Frankrike. StÄr fortfarande att den ska levereras idag men jag tvivlar...

Screenshot 2022-11-30 at 15.03.37.png

NĂ„ja, den kommer nog imorrn...
Den som vÀntar pÄ ngt gott

Ibland undrar jag om just denna dealers priser 😳?

Ibland undrar jag om just denna dealers priser 😳?
Å vad har hĂ€nt med serienumret? Bort-photoshoppat hoppas jag?

FörstÄr inte designsprÄket pÄ den dÀr alls. Den absolut fulaste Breitling som tillverkats enligt mig. Men vet att mÄnga gillar den pÄ forumet, sÄ smaken Àr ju helt klart delad.

Jag tycker den var helt okej. Bortsett frÄn minuthanden dÄ. Den satt dock helt perfekt pÄ mig. NÄgon som fÄ brattar gör pÄ mina tunna handleder.

Tillbaka
Topp