• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Fan denna har hĂ€ngt med bra lĂ€nge nu för att vara mej 😎

0013EAA4-5089-4862-A23F-ED7B90312A44.jpeg
Dags o sÀlja ;)
 
Nöjd nykomling i trĂ„den đŸ‘‹đŸ»đŸ˜Š
Finns det fler trĂ„dar för Breitling eller ni hĂ„ller er sĂ„ fint till endast en? 😊
IMG_20230114_201757.jpg
Ă…Ă„Ă„Ă„h, grattis och vĂ€lkommen 😃

En sĂ„dan dĂ€r har jag haft, underbar klocka 😍

Det finns en dedikerad trĂ„d för Aerospace (dĂ€r jag snart kan deltaga ❀) men annars Ă€r det vĂ€l hĂ€r man hĂ€nger tror jag 😃
 
Ă…Ă„Ă„Ă„h, grattis och vĂ€lkommen 😃

En sĂ„dan dĂ€r har jag haft, underbar klocka 😍

Det finns en dedikerad trĂ„d för Aerospace (dĂ€r jag snart kan deltaga ❀) men annars Ă€r det vĂ€l hĂ€r man hĂ€nger tror jag 😃
Tack đŸ€—
Ja den Ă€r riktigt trevlig denna. Passar mig riktigt bra đŸ‘ŒđŸ» FĂ„r nog komplettera med rött gummi med kĂ€nner jag 😎

Oki, skönt att veta vart jag ska posta dĂ„. SeikotrĂ„darna Ă€r ju uppdelade i molekyler 😅
 
Tack đŸ€—
Ja den Ă€r riktigt trevlig denna. Passar mig riktigt bra đŸ‘ŒđŸ» FĂ„r nog komplettera med rött gummi med kĂ€nner jag 😎

Oki, skönt att veta vart jag ska posta dĂ„. SeikotrĂ„darna Ă€r ju uppdelade i molekyler 😅
Rött blir nog kanonbra pĂ„ den dĂ€r! 😍

Det hĂ€r Ă€r en av de goa trĂ„darna tycker jag, bra kunnande med hĂ€rlig atmosfĂ€r 😃

Lite halvdĂ„ligt drag ibland men det fĂ„r vĂ€l du och jag Ă€ndra pĂ„ nu! đŸ˜‚đŸ„°
 
Tillbaka
Topp