skyseeker
Guld
Dags o sÀljaFan denna har hÀngt med bra lÀnge nu för att vara mej
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dags o sÀljaFan denna har hÀngt med bra lÀnge nu för att vara mej
![]()
En dag flyger den som allt annatDags o sÀlja![]()
à ÄÄÄh, grattis och vÀlkommenNöjd nykomling i trÄden
Finns det fler trÄdar för Breitling eller ni hÄller er sÄ fint till endast en?
![]()
Tackà ÄÄÄh, grattis och vÀlkommen
En sÄdan dÀr har jag haft, underbar klocka
Det finns en dedikerad trÄd för Aerospace (dÀr jag snart kan deltaga) men annars Àr det vÀl hÀr man hÀnger tror jag
![]()
Rött blir nog kanonbra pÄ den dÀr!Tack
Ja den Àr riktigt trevlig denna. Passar mig riktigt braFÄr nog komplettera med rött gummi med kÀnner jag
Oki, skönt att veta vart jag ska posta dÄ. SeikotrÄdarna Àr ju uppdelade i molekyler![]()
En vit?à ÄÄÄh, grattis och vÀlkommen
En sÄdan dÀr har jag haft, underbar klocka
Det finns en dedikerad trÄd för Aerospace (dÀr jag snart kan deltaga) men annars Àr det vÀl hÀr man hÀnger tror jag
![]()
Nöjd nykomling i trÄden
Finns det fler trÄdar för Breitling eller ni hÄller er sÄ fint till endast en? Grattis o vÀlkommen.
Grattis o vÀlkommen. Riktigt lÀcker den dÀr.Nöjd nykomling i trÄden
![]()
BÀsta trÄden o gÀnget,Nöjd nykomling i trÄden
![]()
Hittade du vitt 22/20 gummi för viklĂ„s?!Ăr det nĂ„gon som har ett 22-20 svart gummi med titanviklĂ„s âöverâ sĂ„ fĂ„r man otroligt gĂ€rna hojta till
Elr ja, fÀrg pÄ gummit kvittar, behöver inte ens vara med gummi, endast lÄs gÄr finfint det ocksÄ![]()
Noop, letade inte jÀttenoga iofs för jag köpte en annan klocka dÀr vanligt vitt medföljerHittade du vitt 22/20 gummi för viklÄs?!
Haha smart, breitling gummi? Isf finns dom ju. Ska ringa och skÀlla pÄ AD.Noop, letade inte jÀttenoga iofs för jag köpte en annan klocka dÀr vanligt vitt medföljer![]()
Vita, gula, orangea, osv Ă€r inga konstigheter men bara för vanligt törnlĂ„s tyvĂ€rr. Hade som sagt önskat att det fanns Ă€ven för viklĂ„setâŠHaha smart, breitling gummi? Isf finns dom ju. Ska ringa och skĂ€lla pĂ„ AD.
Kika hÀr texHaha smart, breitling gummi? Isf finns dom ju. Ska ringa och skÀlla pÄ AD.
Jag jagar till viklÄset ocksÄ! Fanns förr i tiden
SÀg till om du hittarJag jagar till viklÄset ocksÄ! Fanns förr i tiden![]()
Hittar jag sÄ köper jag pÄ mig ett gÀng, lÀr inte vara svÄra att fÄ ivÀg i denna trÄdSÀg till om du hittarjag tar ett samtidigt
![]()
Hur blev det med Vita gummit pÄ HÀmnaren dÄ?Köper mat
![]()
Har inte testat ÀnnuHur blev det med Vita gummit pÄ HÀmnaren dÄ?![]()
Mm Aerospace blir nog fan nÀsta klocka för mig, sÄ jÀvla balla, ryktas om ny modell i Är dock sÄ vÀntar lite!Har inte testat Ànnu
Ăr sĂ„ jĂ€kla glad över den hĂ€r sĂ„ jag njuter bara just nu
Fick hem en G-shock idag ocksÄ men den har jag inte ens testat pÄ armen, faan vad elakt![]()
Just denna har jag suktat efter lÀÀÀnge, bara Àlskar tavlan!Mm Aerospace blir nog fan nÀsta klocka för mig, sÄ jÀvla balla, ryktas om ny modell i Är dock sÄ vÀntar lite!
Ja den Àr otroligt fin, grattis!Just denna har jag suktat efter lÀÀÀnge, bara Àlskar tavlan!För mig Àr den perfektion!
TackJa den Àr otroligt fin, grattis!